AndroidHealthClinic

Dit topic is een heel slecht idee

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je woont in België toch haaii? Goed. Ik ken hier nog wat mensen die hetzelfde slechte nieuws als jou kregen te horen :)
Heerlijk, je kan hele dagen internetten, kan je ook gaan werken. Je bent gewoon bang om te gaan werken omdat je zo lang niks hebt gedaan, snap ik wel. Elk kind moest bijna huilen toen de vakantie over was.
 
Ik sta versteld dat ik daar een aardig serieus getypt stukje van Brutushakt zie :')
Het is misschien handig om even duidelijk uit de doeken te doen wat nu precies je verhaal is want dit klinkt wel heel erg twijfelachtig en aangezien het op dit forum stikt van de intolerante types zo als @Steks zou een verhelderende uitleg op zijn plaats zijn.
:roflol::roflol:
 
Je woont in België toch haaii? Goed. Ik ken hier nog wat mensen die hetzelfde slechte nieuws als jou kregen te horen :)
Heerlijk, je kan hele dagen internetten, kan je ook gaan werken. Je bent gewoon bang om te gaan werken omdat je zo lang niks hebt gedaan, snap ik wel. Elk kind moest bijna huilen toen de vakantie over was.
Ik moest huilen op m'n eerste schooldag wou helemaal niet blijven :(

haaii heb je wel eens gevraagd over of gezocht naar mogelijkheden voor thuiswerk? Of ondersteuning in het vinden van passend werk?
 
Thuiswerk moet je het type voor zijn. Zou misschien juist goed zijn als Haai wat meer onder de mensen is. De mensen bijten niet als een haai haai
Kan, maar wellicht niet met de druk van werk erbij. Vooral benieuwd of er meer opties zijn verkend en maatwerk mogelijk is dan zomaar wat vrijwilligers werk toegewezen krijgen.
 
Hoe is deze ziekte ontstaan? Een trauma, burnout? Wel gewoon naar school geweest en bijbaantjes gehad?

Mijn moeder en broer functioneren ook niet zoals het zou moeten. Zelfs een cadeau pakt ze bijv. niet uit als ze al weet wat er in zit en ligt het er over een jaar nog verpakt op tafel. :roflol: Scheelt wel weer geld, elk nadeel heeft z'n voordeel.
 
Onslow overtraind in 2010. Ik deed houtbewerking en trainde iedere dag. Soms 2 maal zonder begeleiding. Er zijn nog topics uit 2010 dat ik mee ging doen aan een para junior bootcamp.
Ik nam steeds meer erbij zonder oude trainingsregimes los te kunnen laten.
Perfectionistisch of autistisch kantje van me. Niet toevallig twee risicofactoren van CVS.

@ mensen die maatwerk voorstellen. in 2018 heb ik een bijzonder aangepast werkschema gekregen. En dat was TOEN te zwaar. Dan zao dat nu helemaal niet aan de orde zijn. Ik ken trouwens niemand die genas door te werken. Eerst komt de verbetering, dan het werken.

Ik had schrik dat niemand OP te lang zou zijn met als gevolg dat niemand het zou lezen.
Maar kennelijk, zijn er nog heel wat vragen. Ik sta open om verder uit te weiden over de zake die meer duiding behoeven volgens jullie.

@grapjes over mijn gezondheid: dit is exact waarom het zo moeilijk is te verwerken. Haar collegas delen dezelfde opvattingen als de experten in dit draadje die een aandoening denken te doorgrond hebben waarvan de onderliggende mechanismen ongekend zijn.

Als zij de deontologische evaluatie niet kunnen loskoppelen van hun ongegronde medische opvattingen dan loop je tegen een muur aan. Die twee zaken horen gescheiden te blijven.

Stephen Graham klopt wel. Maar vaste uren deden mij de das om. Wat een gevolg was van dat mens met haar ´´goede bedoelingen´´

Dacht misschien mij aan te sluiten bij een schaakclub. Nu dat ik terug beter slaap lijkt die verplaatsing mij haalbaar. Heb ik wat sociaal contact en zit ik wat minder achter men PC
Wil ook piano spelen. Maar is een behoorlijke investering.

Robin ik zit minder op het internet dan menig werkend mens met hobbies. En dat is een heel bewuste keuze


Getypt met telefoon
 
Ik snap nou nog steeds niet wat jou probleem precies is.

Je hebt maar geluk dat je in België/West Europa woont... in de rest van de wereld gaat het er een stuk anders aan toe met mensen zoals jij.
In dat soort landen had ik nooit CVS kunnen ontwikkelen.
Dan had ik nirt de luxe om zoveel achter de pc te zitten in mijn tiener jaren. Abx te nemenvoor acne, te overtraining voor onbenulligheden. Te laat gaan slapen omdat er iets leuks op tv is en te veel schermen s avonds.

Maar je hebt nog altijd niet door dat dit topic niet over mijn medische problemen gaat en dat daar al lang geleden een draadje voor is geopend. Dus ik negeer jou, biomek en die andere pestkop waarvan zijn naam me even ontgaat.
 
Tal van landen hebben 10-30% werkloosheid, en dat zijn nog maar de officiële cijfers, heeel veel mensen hoeven niks te doen.

En wat is de rest van de wereld voor werk aan het doen; je hebt ook tal mensen die in een tropisch paradijs leven van een moestuintje onderhouden of een visje vangen of een marktkraampje. Maar als je hier geen 40 uur per week voor een baas in een hokje zit om huur/30 jaar lening voor een betonblok te betalen dan tel je niet mee als mens. :o :o
 
Daarom was die Serviër zeker ook blij dat hij hier terecht gekomen is.
was een handige klojo en mn vader noemde hem een 'ouwe jood'. die had zich ook wel gered in de Oekraiene in de jaren dertig
 
Tal van landen hebben 10-30% werkloosheid, en dat zijn nog maar de officiële cijfers, heeel veel mensen hoeven niks te doen.

En wat is de rest van de wereld voor werk aan het doen; je hebt ook tal mensen die leven van een moestuintje onderhouden of een visje vangen of een marktkraampje. Maar als je hier geen 40 uur per week voor een baas in een hokje zit om huur/30 jaar lening voor een betonblok te betalen dan tel je niet mee als mens. :o :o

Sinds 2020 het gevoel dat je ook niet meer meetelt zodra je zelf die mkb "baas" bent...
 
Maar je hebt nog altijd niet door dat dit topic niet over mijn medische problemen gaat en dat daar al lang geleden een draadje voor is geopend.

Het is mij nog steeds een raadsel waar dit topic dan wel over gaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven