MuscleMeat

Breaking News Dit vinden vrouwen volgens Amerikaanse enquête het mooiste mannenlichaam

Bezoekers in dit topic

YES! Dit grijp ik dan meteen aan als reden om niet meer te cutten. Lekker pizza's/frieten vreten, elke avond rochefort 10 drinken, dessert à volonté, ...

Ik word een chickmagneet :cool:
 
Enquete opgesteld door lelijke wijven die toch nooit iemand met een sixpack kunnen krijgen.

En als je de gemiddelde amerikaanse man ziet dan is een dad bod idd nog veel beter :)

En waarom is een vette pens hebben een dad bod?
 
Dadbod is uiteraard 100x beter dan de average Amerikaan.
 
YES! Dit grijp ik dan meteen aan als reden om niet meer te cutten. Lekker pizza's/frieten vreten, elke avond rochefort 10 drinken, dessert à volonté, ...

Ik word een chickmagneet :cool:
Forever bulking :eating:
 
Omdat ze geen concurrentie willen van andere vrouwen, puur onzekerheid.
 
''78 procent onder hen gelooft dat die mannen zich het meest comfortabel en zelfverzekerd voelen in hun vel''

Dit geloof ik wel. BBers zijn ontzettend onzeker en vrouwen zien dat gewoon.
 
''78 procent onder hen gelooft dat die mannen zich het meest comfortabel en zelfverzekerd voelen in hun vel''

Dit geloof ik wel. BBers zijn ontzettend onzeker en vrouwen zien dat gewoon.

Ben dan mss geen bodybuilder :) want heb daar totaal geen last van :)

Toch wel vreemd dat al die zelfzekere dad bods op het werk altijd om tips komen vragen bij deze onzekere man :)
 
Ik kan het wel geloven eigenlijk...

Vice versa is het bij mij ook waar. Ok, een fitchick is leuk om naar te kijken, maar ik heb toch liever wat meer vlees om vast te pakken.
 
En waarom is een vette pens hebben een dad bod?
"Dad bod" is a male body type that is best described as "softly round." It's built upon the theory that once a man has found a mate and fathered a child, he doesn't need to worry about maintaining a sculpted physique.
 
Ben dan mss geen bodybuilder :) want heb daar totaal geen last van :)

Toch wel vreemd dat al die zelfzekere dad bods op het werk altijd om tips komen vragen bij deze onzekere man :)

Jij valt toch op mannen? Homo's zijn over het algemeen best wel zelfverzekerd. iig, zo komen ze altijd op mij over.
 
Dit is toch niet verrassend... De meeste vrouwen vinden een normaal figuur mooi... Go figure..
 
Jij valt toch op mannen? Homo's zijn over het algemeen best wel zelfverzekerd. iig, zo komen ze altijd op mij over.

Ik val op alles,zelfs op voorwerpen.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Dit is toch niet verrassend... De meeste vrouwen vinden een normaal figuur mooi... Go figure..

Is maar wat je normaal noemt :)

Ik weet wel (spreek dan enkel over mijn ervaring) dat dikke vrouwen die willen afvallen maar de wil en de discipline er niet voor hebben liever een dadbod vriend hebben omdat ze dan niet geconfronteerd worden met hun eigen zwakte en falen.
En dat ze dan zonder of minder schuldgevoel die magnum naar binnen kunnen werken.
 
"Dad bod" is a male body type that is best described as "softly round." It's built upon the theory that once a man has found a mate and fathered a child, he doesn't need to worry about maintaining a sculpted physique.
Maw...Ik heb een wijf en kan nu een luie vette pad worden. Ok ben mee.
 
Back
Naar boven