AndroidHealthClinic

dit voor 1e kuurtje maybe?????

Bezoekers in dit topic

El Toro Rosso

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 mrt 2007
Berichten
144
Waardering
0
Het gasten,

Na nog steeds niet te zijn begonnen omdat ik nog steeds aan het nadenken ben......Zit te denken aan

250mg primo PW voor 8 weken samen met 50mg winny ED voor 6 weken voor een lekkere kennismaking met de bolen? Wil niet te zwaar en te gek doen because it's my first time....

Wat zeggen jullie hiervan?
 
Te weinig man!

400 primo minimaal!!!
 
kan je doen als kickstart ja...

hoeft niet perseé als je het echt een mild kuurtje wil houden dan gewoon 10 weken primo met bijv eerste 2 weken 800 mg frontload en de rest 400

Maar verwacht er niet al te veel van.
 
1-12 600mg primo
14-18 20mg nolvadex
Begin met 1 middel om te zien hoe je erop reageerd en hou de winny voor een andere keer. Met deze combi zou je immers een zeer androgene stack hebben en kan je vlug kaal worden.

Grtz
 
Begin gewoon de basis te leren kennen --> testosteron

500mg ew voor een weekje of 10-12
 
begin liever nog niet direct met test, weet niet hoe ik reageer op aromatiserende middelen.....begin liever eerst met Primo en/of winny omdat dit niet aromatiseerd.
 
Begin gewoon de basis te leren kennen --> testosteron

500mg ew voor een weekje of 10-12

Helemaal mee eens, dit zal in bijna al je toekomstige kuren het basisprodukt zijn, dus logisch dat je hiermee eerst kennismaakt : 250 of 500mg EW
 
en als ik test op 250mg PW pak en Primo ook op 250 PW pak voor 8 tot 10 weken met een kickstart Winny van 50 mg ED voor 4 weken?
 
Back
Naar boven