AndroidHealthClinic

Dit wil toch iedereen doen? (1 bezoeker)

Wil je dit doen?


  • Totaal stemmers
    49

Bezoekers in dit topic

een niet-homo topic van el smurfo? mind=blown:eek:

:trollface:
 
Heb trampoline springen altijd erg gaaf gevonden, heb er alleen geen.
 
ja is wel nice
 
Heb trampoline springen altijd erg gaaf gevonden, heb er alleen geen.

Idem! Is gewoon puur genieten!

---------- Post toegevoegd Thu 13 Dec 2012 om 17:27 ----------

Dit is de 'val dood met je klote-topics' nee :heart:

Ben er zeker van als je eenmaal op zo een trampoline staat, dat je pas stopt bij het laatste zweetdruppeltje. Misschien een idee voor een DBB meet?
Kan je trampoline girl komen doen :D
 
Laatst bewerkt:
Dat gevoel trouwens als je met je poot net naast het net komt en je huid tussen zo'n veer blijft zitten. oeiii.
 
Dat gevoel trouwens als je met je poot net naast het net komt en je huid tussen zo'n veer blijft zitten. oeiii.

Je moet Patricia nu ook weer niet bang maken hé. Straks durft ze al helemaal niet meer.
 
Nope, niks voor mij dit soort kicks of idioot gedoe, zou me na enkele keren wss al tegensteken.
 
Je moet Patricia nu ook weer niet bang maken hé. Straks durft ze al helemaal niet meer.
Dat het mijn interesse totaal niet heeft, houdt nog niet in dat ik de motoriek heb van een octopus die anaal geëlektrocuteerd wordt.

Ik doe deze sport niet voor niets: niet rennen, niet springen, bevalt me prima.
 
- hoogtevrees
- ik ben houterig
- ik ben een dikke pussy
- mijn wangen gaan lelijk op en neer als ik op een trampoline spring, soms valt er speeksel uit mn bek
niets voor mij :D
 
Trampoline springen is katabool.
 
Dat het mijn interesse totaal niet heeft, houdt nog niet in dat ik de motoriek heb van een octopus die anaal geëlektrocuteerd wordt.

Ik doe deze sport niet voor niets: niet rennen, niet springen, bevalt me prima.

Goed verwoord. :roflol:
 
Neen (No Homo)
 
Is er ook een fail compilation van deze sport?
:eyebrow:
 
Back
Naar boven