MuscleMeat

Dit zit er in de anabolen van EPL, GG, Gen en BD

Bezoekers in dit topic

bricone

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
1 sep 2013
Berichten
10.047
Waardering
2.442
Lengte
1m85
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
bijgaande intressant stukje van ergogenics

Citaat:
Dit zit er in de anabolen van Extreme Power, Golden Gear, Genesis en British Dragon
Met de geteste producten van Extreme Power Labs is volgens analyses van RIVM weinig mis. Dat kun je jammer genoeg niet zeggen van de geteste spullen van Golden Gear, Genesis en British Dragon.
Ondergrondse productie
Toen vijftien jaar geleden de ondergrondse anabolenwerkplaatsen opkwamen, waren chemische sporters hoopvol gestemd. De nieuwe bedrijven zouden een einde maken aan de stroom ondergedoseerde fakes die de zwarte markt sinds de jaren negentig overspoelden. Maar nu, jaren later, blijken veel van die ondergrondse werkplaatsen geen haar beter dan hun voorgangers.






Analyses
Dat blijkt uit een zestal analyses die zijn uitgevoerd door het Nederlandse RIVM. Lex van Nes van de Inspectie voor de Gezondheidszorg, maakte ze publiekelijk in een artikel dat hij schreef voor het boek Doping onder Controle: 25 jaar dopingbeleid in Nederland (1989-2014). Het boek is verschenen bij Arko Sports Media. [sportsmedia.nl]
We kunnen je niet blij maken met batchnummers of houdbaarheidsdatums. De illustraties hebben we gesnaaid van het web.


extremepowerlabsstanozolol.jpg
Stanozolol 10 mg
Extreme Power Labs
Een tab van dit ondergronds gefabriceerde preparaat moet 10 mg stanozolol bevatten. Het lab vond 9 mg stanozolol. Duimpje omhoog.
extremepowerlabsmethandrostenolone.jpg
Methandrostenolone 10 mg
Extreme Power Labs
Een tab van dit ondergronds gefabriceerde preparaat moet 10 mg methandrostenolone bevatten. Het lab vond 9 mg methandrostenolone. Duimpje omhoog.
methandienone5mggenesis.jpg
Methandienone 10 mg
Genesis
Een tab van dit ondergronds gefabriceerde preparaat moet 10 mg methandrostenolone bevatten. Het lab vond echter slechts 5 mg methandrostenolone. Duimpje naar beneden.
decabol250.jpg
Decabol 250
British Dragon
Een flesje bevat 10 ml vloeistof. Een ml daarvan moet 250 mg nandrolone-decanoate bevatten. Het lab vond echter per ml 3 mg trenbolone-acetate en 24 mg testosterone-propionate. Duimpje naar beneden.
goldengearnandrolone.jpg
Nandrolone Decanoate
Golden Gear
Een flesje bevat 10 ml vloeistof. Een ml daarvan moet 200 mg nandrolone-decanoate bevatten. Het lab vond echter per ml 95 mg testosterone-ethanate. Duimpje naar beneden.
testosteroneenanthategenesis.jpg
Testosterone Ethanate
Genesis
Een flesje bevat 10 ml vloeistof. Een ml daarvan moet 250 mg testosterone-enanthate bevatten. Het lab vond echter per ml 91 mg testosterone-ethanate en 46 mg testosterone-propionate. Duimpje naar beneden.


Decabol 250
In 2008 publiceerde Duitse biochemici tientallen analyses van preparaten die agenten in beslag hadden genomen toen ze een grote dopingring oprolden. Bij de geanalyseerde preparaten zat Decabol 250 van British Dragon. Ook toen al deugde dat preparaat niet.
Een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken.

__________________
 
Laatst bewerkt:
Er zijn nog mensen die die merken gebruiken? Staat al lang bekend dat die merken slecht zijn en worden ook bijna niet meer verkocht. En EPL is wat anders dan EP.

Verder is ergogenics echt een verschikkelijk slechte site, geeft maar eens weer hoe slecht die dopingdeskundigen daadwerkelijk bekend zijn met het wereldje door dode merken te testen.
 
Er zijn nog mensen die die merken gebruiken? Staat al lang bekend dat die merken slecht zijn en worden ook bijna niet meer verkocht. En EPL is wat anders dan EP.

Verder is ergogenics echt een verschikkelijk slechte site, geeft maar eens weer hoe slecht die dopingdeskundigen daadwerkelijk bekend zijn met het wereldje door dode merken te testen.

Ik ken nog zat mensen die deze merken gebruiken hoor.
Laat ze zelf ook link liggen maar neem bv de site die laatst bij undercover was verkoopt diverse van deze merken
 
Haha man ik kan wel janken, je houd dit soort zaken altijd met UG gear.
Maar als je net weer 7 vails binnen hebt met het merk dat super slecht getest is word ik toch wel weer zielig........
 
Er zijn nog mensen die die merken gebruiken? Staat al lang bekend dat die merken slecht zijn en worden ook bijna niet meer verkocht. En EPL is wat anders dan EP..

Wie zegt er iets over EP dan, jij legt die link. Als hier iets van EP tussen had gezeten dan was de post om 19:20 verwijderd.
 
Wie zegt er iets over EP dan, jij legt die link. Als hier iets van EP tussen had gezeten dan was de post om 19:20 verwijderd.
Had de titel ep ipv epl staan per ongeluk
 
In 2009-2010 was er ook een steekproef over een tal van anabolen (incl EP en GG), vind je allemaal in (het zeer goed boek) 'Underground Anabolics'

Dit was voor EP en GG

282kxdx.png
 
Ebook van toevallig?
 
en mensen die geloven dat er in ug evenveel zit als erop staat hier is het bewijs ben wel benieuwd van EP en BP
 
het label van golden gear zen toch flesjes van enkele jaren terug, nu zijn de etiketten blauw met wit.

laatst deca van hun gehad en die was gewoon goed.

ga volgende keer toch wel wat meer uit geven en Human Grade kopen echter.
 
ik neem aan dat een ug lab hun grondstoffen ook niet test op puurheid dus dan kan er altijd meer of minder in zitten dan het label
 
het label van golden gear zen toch flesjes van enkele jaren terug, nu zijn de etiketten blauw met wit. laatst deca van hun gehad en die was gewoon goed. ga volgende keer toch wel wat meer uit geven en Human Grade kopen echter.

Toch hoor ik alleen negatieve geluiden over golden gear altijd. Ik zou het niet aan durven:eek:
 
In onze omgeving is niemand meer die GG nog koopt.
De meest gehoorde commentaar is dat het een goed lab was een
aantal jaren geleden maar dat de kwaliteit fel achteruit gegaan is.
 
Wie zegt er iets over EP dan, jij legt die link. Als hier iets van EP tussen had gezeten dan was de post om 19:20 verwijderd.

Wat een domme opmerking. Zijn wij hier opeens niet meer van GG dan? Dat label hebben we namelijk al jaren. Zou het niet zo kunnen zijn dat als er posts vwd worden het iets met regels van dit forum van doen te kunnen hebben, of zeg ik nu iets raars?
Als resellertjes niet hun platform krijgen om andere merken af te kraken of anderlei zaken dan gaan ze altijd maar de forumleiding ongefundeerd betichten. Dat is altijd zo geweest en dat kennen we nu inmiddels wel. Ben jij misschien ook een resellertje en is er een postje van je vwd en ben je daarom een beetje boos?
 
gear van GG lijkt me nog goed ,heb nu hun ultrasus in gebruik behalve dat die rode aflsuitrubbertjes niet meer zo goed zijn, heb iedere keer bijna een stukje rubber in me spuit zitten , heb ik met die van EP niet en was vroeger ook niet met die van GG
 
Wat een domme opmerking. Zijn wij hier opeens niet meer van GG dan? Dat label hebben we namelijk al jaren. Zou het niet zo kunnen zijn dat als er posts vwd worden het iets met regels van dit forum van doen te kunnen hebben, of zeg ik nu iets raars? Als resellertjes niet hun platform krijgen om andere merken af te kraken of anderlei zaken dan gaan ze altijd maar de forumleiding ongefundeerd betichten. Dat is altijd zo geweest en dat kennen we nu inmiddels wel. Ben jij misschien ook een resellertje en is er een postje van je vwd en ben je daarom een beetje boos?

Nog nooit een anabool verkocht in mn leven.

Maar als jij zo graag die hypocriete forumregels van je na wil leven, doe dan gelijk die G2G posts verwijderen in de echt of nep sectie. Beter nog, doe heel die sectie opschorten, want indirect wordt er direct gewoon gesproken of een product goed is ja of te nee. TOT er negatief wordt gesproken, want dan wordt de post verwijderd en wordt er verwezen naar de forumregels.
 
Back
Naar boven