AndroidHealthClinic

Dit ..............

Bezoekers in dit topic

Hehe vizitor staat er ook op. Best een buffel voor een dj (die kale die met die monitor staat te gooien).

246175.jpg

Maken ze die zooi nou nog? Dacht dat het al lang was uitgestorven.

Is ook uitgestorven alleen is het extreem cool om vast te blijven houden aan iets wat al over is. Dat is euh...nou ja heet dan hardcore te zijn.:D

Zet een kleuter op een drumstel, tape z'n uitspatting, draai het 20 keer sneller af en je hebt Masters of Kleutercore.

Is ook uitgestorven alleen is het extreem cool om vast te blijven houden aan iets wat al over is. Dat is euh...nou ja heet dan hardcore te zijn.:D

Zet een kleuter op een drumstel, tape z'n uitspatting, draai het 20 keer sneller af en je hebt Masters of Kleutercore.
haha je denkt er wel makkelijk over he.

het is meer underground omdat je tegenwoordig niks anders zie tdan die stomme n*gger filmpjes op tv, met die bling bling...

en t maken van zo'n nummer of liedje... je moest is weten..:D

Hahahaha je bent me een clowntje, ik promoveer je tot board-Pipo lol :D

Ik ook!

Inderdaad :D

Jezus wat een ****ing t*fus herrie.....

Zo erg mee eens ;)

Geweldige ouders heb je :thumb: :D

Ik volg je ook vollerdig mee :P

Man man , koppijn shizzle als ge het mij vraagd :D

Me hoofd! :( :p

jaaa :cool:

Klinkt lekker :)

MANU LE MALIN :heart:

Hehe, toffigheid...

Het jammer aan dit filmpje is dat je weet dat al die dudes en dudettes die nu om het hardst staan te raggen voor de camera de rest van de avond amper van hun plek komen... Ze hebben gvd amper zweet op hun donder staan, dan heb je echt nog geen 3 voeten verzet volgens mij :)

Dit begint flink onder 200 BPM en eindigt er niet HEEL ver boven trouwens... Denk rond de 200 a 210 ofzo... Nog lang geen topsnelheid voor op een terror-happening :D

En the Visitor is een toffe peer, inderdaad echt een buffe dude. Die knalt ze wel lekker op 240 ofzo de zaal in als ie los mag... DAT is pas cardio-en :D

een van de weinige muziekjes waar iedereen zich op rotamuseert .

Ik toch zeker niet, teringherrie waar je gehoor beschadigd van raakt. Doofheid onder jongeren rukt op mede door dit soort zooi. Eveneens door boom-boxen in auto's en MP3-spelers.

Dat geld voor elke harde muziek. Als jij knetterhard rock of klassiek draait krijg je ook gehoorbeschadigingen. En geloof het ofniet, een live concert beschadigd je oren nog meer dan een hardcore feest.

Het gaat ook om de herhalende factor, ieder weekend naar zo'n stamppartij luisteren is niet bevorderend voor je gehoor. Plus natuurlijk nog knalhard aan in de auto en op de MP3-speler (zo hard dat de hele tram of trein kan meegenieten). Komt nog bij dat het ongelooflijke teringherrie is, maar goed dat heeft meer met smaak te maken.

oordopjes eric , altijd moet je die bijhebben .
verbetert kwaliteit van de muziek en je gehoor . ging vroeger naar feesten dat je glas van tafel aftrilde en je thuiskwam met een punthoofd

Terug
Naar boven