Fitness Seller

Sticky Diuretica voor de natural (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
13.575
Waardering
103
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Water is een element dat in de laatste weken voor een bepaalde competitie kan zorgen voor een nederlaag of overwinning. Hoe vaak is men wel niet tegen het feit aangelopen dat vocht de oorzaak was van het verliezen van de wedstrijd.

In dit artikel zal ik beschrijven welke middelen voor de ''Naturel'' atleet goed van pas kunnen komen. Natuurlijk kunnen mensen die gebruiken ook deze tips gebruiken. Ik heb zelf geen ervaring of genoeg kennis om een artikel over medische middelen te maken.

Tegenwoordig is de supplementen industrie een erg moeilijke in te schatten wereld. Nog nooit is er zoveel TellSell crap en mooie praat op de markt gebracht dan de afgelopen jaren. Middel X zou je nog groter maken dan Jay, terwijl Creatine power 2000 u de beruchte titel "Ronnie Coleman 2” zou geven. Wat een erg belangrijk feit is, is dat deze middelen allemaal opgebouwd zijn uit basisstoffen. Ook de hedendaagse diuretica wonderpillen zijn slechts een stack van deze middelen.

In deze top 3 lijst staat een beschrijving van de beste natuurlijke diuretica in capsule vorm.

1. Paardebloem (Taraxacum officinalis)
Prijs : +- E 12,00-
Dosering : 60 caps, 512 mg per cap
Verkrijgbaar : De Tuinen

2. Berkeblad ( merk : Vitotaal)
Prijs : +- E 12,00-
Dosering : 50 caps, 250 mg per cap
Verkrijgbaar : De Tuinen, Body Vitaal

3. Jeneverbes ( merk : Vitotaal )
Prijs : +- E 11,00-
Dosering : 50 caps, 110 mg per cap
Verkrijgbaar : De Tuinen, Kruidvat

Dit is een top 3 met beste diuretica in capsule vorm. Natuurlijk zijn er genoeg groentes met een goed diuretisch effect, maar die zijn goedkoper om als vaste groente te halen. Hieronder een lijst met groentes , waarin de sterkste op het hoogst staan genomineerd.

Top 7 Diuretica Groente

1. Bleekselderij
2. Asperges