Fitness Seller

Sticky Diuretica voor de natural (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
13.575
Waardering
103
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Water is een element dat in de laatste weken voor een bepaalde competitie kan zorgen voor een nederlaag of overwinning. Hoe vaak is men wel niet tegen het feit aangelopen dat vocht de oorzaak was van het verliezen van de wedstrijd.

In dit artikel zal ik beschrijven welke middelen voor de ''Naturel'' atleet goed van pas kunnen komen. Natuurlijk kunnen mensen die gebruiken ook deze tips gebruiken. Ik heb zelf geen ervaring of genoeg kennis om een artikel over medische middelen te maken.

Tegenwoordig is de supplementen industrie een erg moeilijke in te schatten wereld. Nog nooit is er zoveel TellSell crap en mooie praat op de markt gebracht dan de afgelopen jaren. Middel X zou je nog groter maken dan Jay, terwijl Creatine power 2000 u de beruchte titel "Ronnie Coleman 2” zou geven. Wat een erg belangrijk feit is, is dat deze middelen allemaal opgebouwd zijn uit basisstoffen. Ook de hedendaagse diuretica wonderpillen zijn slechts een stack van deze middelen.

In deze top 3 lijst staat een beschrijving van de beste natuurlijke diuretica in capsule vorm.

1. Paardebloem (Taraxacum officinalis)
Prijs : +- E 12,00-
Dosering : 60 caps, 512 mg per cap
Verkrijgbaar : De Tuinen

2. Berkeblad ( merk : Vitotaal)
Prijs : +- E 12,00-
Dosering : 50 caps, 250 mg per cap
Verkrijgbaar : De Tuinen, Body Vitaal

3. Jeneverbes ( merk : Vitotaal )
Prijs : +- E 11,00-
Dosering : 50 caps, 110 mg per cap
Verkrijgbaar : De Tuinen, Kruidvat

Dit is een top 3 met beste diuretica in capsule vorm. Natuurlijk zijn er genoeg groentes met een goed diuretisch effect, maar die zijn goedkoper om als vaste groente te halen. Hieronder een lijst met groentes , waarin de sterkste op het hoogst staan genomineerd.

Top 7 Diuretica Groente

1. Bleekselderij
2. Asperges
3. Broccoli
4. Brandnetel
5. Witte wijnbladeren
6. Rauwkost
7. Tomaat

P.S ! Het is erg belangrijk om je Kalium hoog te houden in een diuretische fase van het lichaam. 100 mg tabs zijn verkrijgbaar in diverse reformzaken!

Succes! ,


Ryu
 
:thumbup:

Ik zeg : STICKY :D
 
Thanks , broeder :D
 
En caffeine dan Ryu? Of alcohol?
 
Caffeine is okee, maar de diuretische waarde daarvan is nogal overschat + het feit dat ik er al vanuit ga dat in elke fatburner caffeine zit. Ik wil in deze post puur de diuretica naar voren brengen.

De witte wijn bladeren of witte wijn zelf is ok. Echt artikellen over anderen dranken met alcohol heb ik niet kunnen vinden.
 
Caffeine werkt volgens dit onderzoek idd slechts tijdelijk als diuretica.

Bird ET, Parker BD, Kim HS, Coffield KS.
Department of Urology, Scott & White Memorial Hospital and Clinic, Scott, Sherwood and Brindley Foundation, The Texas A&M University System Health, Science Center College of Medicine, Temple, Texas, USA. ebird@swmail.sw.org

AIMS: To assess lower urinary tract symptoms (LUTS) after caffeine ingestion in healthy volunteers. MATERIALS AND METHODS: We conducted a randomized, double-blind, placebo-controlled trial utilizing healthy adult volunteers without urinary tract disease. Caffeine dosage was based on patient weight (equivalent to a 70 kg person taking 200 mg of caffeine twice a day). After a 24-hr washout period, subjects ingested tablets (placebo and drug were identical in appearance) twice a day for 3 days. All participants completed volume-frequency diaries and a post-study symptom questionnaire. Statistical analysis was performed using SAS (version 8.2). Differences voiding frequency and volume were assessed by Wilcoxon rank sum test. The designated level of statistical significance was P < 0.05. RESULTS: During the first day on study medications, patients taking caffeine versus placebo voided a mean of 7.8 versus 6.4 times in a 24-hr period, respectively, P = 0.05. The mean total urine production was 2,004 ml (caffeine) versus 1,643 ml (placebo), P = 0.06, while total fluid ingested was similar (2,246 ml-caffeine, 2,102 ml-placebo, P = 0.46). For the remaining 2 days there was no significant difference between the two arms. The post-study questionnaire revealed no differences in symptom perception between the two groups. CONCLUSIONS: In healthy volunteers caffeine appears to produce an initial diuresis, but does not appear to have other significant or sustaining effects on lower urinary symptoms in this 4-day model. (c) 2005 Wiley-Liss, Inc.

PMID: 16167356 [PubMed - indexed for MEDLINE]
 
Heb voorlopig geen plasmiddel nodig ;)
 
Diuretica:

Mogelijke bijwerkingen:

1. Verminderde eetlust
2. Misselijkheid
3. Diarree
4. Langzame of onregelmatige hartslag

Die 1ste 3 dingen kan ik nog wel aan aleen die 4e? Ik krijg al van die onzin als ik me teveel heb ingespannen. Maar puntje 1 is wel handig voor in de CUT
 
Dus als ik zin heb om eens even flink hard te pissen, moet ik wat paardebloemen opvreten? :D
 
Hoor ook veel goede dingen over de fluid fighter van performance, maar vind ook nergens wat er juist inzit
Goede post ryu
 
fluid fighter:
3caps:
bucco 225mg
Beredruif 225mg
Peterselie 150mg
Bardane 150mg
Potassium (kalium) 300mg
 
Caffeine is okee, maar de diuretische waarde daarvan is nogal overschat + het feit dat ik er al vanuit ga dat in elke fatburner caffeine zit. Ik wil in deze post puur de diuretica naar voren brengen.

De witte wijn bladeren of witte wijn zelf is ok. Echt artikellen over anderen dranken met alcohol heb ik niet kunnen vinden.

Je moet toch droge witte wijn hebben of niet?
 
Rye weet je toevallig ook iets, van de juiste dosseringen?? en of je die 3 of 2 er van samen kunt pakken

gt brent
 
Rye weet je toevallig ook iets, van de juiste dosseringen?? en of je die 3 of 2 er van samen kunt pakken

gt brent

Doseringen van welk supplement?
 
1 dosering van iedern 3x daags. :)
 
'tzal wel aan mij liggen, maar met wortels, andijvie en broccoli in grote hoeveelheden wordt ik zelf kurkdroog en hard en m'n huid staat echt strak over m'n fysiek heen. Als je dat 4 procent vet doet en alles op het juiste moment gelijkmatig ben je IMO wedstrijdklaar. Uiteraard weten wanneer je echt scherp staat. Je moet het zeker eerst zelf oefenen. Als ik voor het slapen veel drink en daarna heel veel groente laad en kipfilet neem wordt ik de volgende ochten kurkdroog wakker. Ik pis zonder pardon in een fles naast me bed want er stroomt 2 x per nacht een liter glashelder water uit. Blaas doet er bijna pijn van soms.

En uiteraard veel, heel veel koffie. Dat gelul van helemaal niet drinken gaat er bij mij niet in. Op de wedstrijddag moet dat in beperkte mate nog kunnen.
 
Ik heb hier een potje Potassium (Kalium) staan met 99 mg. tabs. Hoeveel moet ik per dag nemen als ik vocht afdrijf met Water Out van NOW Foods?

In Water Out zit zelf ook al 99 mg per capsule. Is het dan eigenlijk nog wel nodig om extra kalium te nemen?
Zo niet, dan breng ik het ff terug naar de winkel :D
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven