Fitness Seller

Sticky Diuretica voor de natural

Bezoekers in dit topic

Ben in de tuinen geweest en enkel paardenbloem caps daar. Berkenblad in olievorm wel. Jeneverbes hadden ze niet. Jeneverbes was er wel bij kruidvat, 120 capsules voor 4 euro en 3 capsules zijn 40mg samen.
 
Thanks voor de info. Deed zelf ook groene thee extract, asperges en deed ook de water out supplement. Werkte naar mijn zeggen perfect. geen ervaring ook in "Geen Natuurlijke' Diuretica.
 
Hallo,

Net geregistreerd
Volgende vraag...
Ik draai al enkele jaren wedstrijden en ben een naturel lichtgewicht bodybuilder
Iets dat mij al enkele jaren irriteert en waarop ik steeds punten verlies, zijn mijn benen.
Ik hou daar steeds vocht op en krijg daar niet de gewenste conditionering op zoals op mijn bovenlichaam. Vorige zaterdag op de wedstrijd opnieuw hierop punten verloren terwijl ik toch op 4 % stond.
Ik train ze sedert begin dit jaar nu twee keer waarvan 1 trainingssessie zwaar en nog 1 sessie na armtraining waarvan 2 oefeningen ( 3 - 4 x 20 reps).
Er is verbetering maar toch nog vocht waardoor de lijnen vooraan minder goed tevoorschijn komen.
 
Ooit eens een lijstje gemaakt ...
En toen appelsap met appelazijn gedronken en veel fruit gegeten (mango, papaja, ... )

aardbeien
appelazijn
ananas
asperges
bleekselderij
brandnetel
citroen
cranberry's
druiven
groene thee
jeneverbes
kiwi
koffie
komkommer
mango
meloen
paardenbloem
papaja
peer
perzik
peterselie
selderij
tomaat
venkel
vijgen
wortel
 
Back
Naar boven