Fitness Seller

DIY low pulley

Bezoekers in dit topic

mucci

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
8 apr 2016
Berichten
6.408
Waardering
7.950
Lengte
1m79
Massa
104kg
Hallo

Gezien mijn ruimtelijk inzicht slecht is, alsook ik in het bezit ben van twee linkse handen vraag ik het even aan jullie: ik heb deze high pulley en vroeg mij af of ik deze kan ‘ombouwen’ tot ook een low pulley? En even belangrijk: met welke benodigdheden :o

89F62FB0-4520-47DF-A0DC-B73761630D03.jpeg
 
Ik zou zeggen dat je nog zo'n katrol en kabel nodig hebt. Met 2 van deze zoals op de foto en evt een langere kabel, kun je een tweede katrol laag bevestigen. Denk aan een standaard cable machine in de gym, daar heb je ook minstens 2 katrollen waarbij de kabel vanaf het gewicht eerst over de hoge katrol en dan over de lage loopt.

Zoiets zeg maar:
 
wees eens niet de domme Belg en verklaar waarom ik pleit voor 2 katrollen boven
Omdat mucci dan van zijn high pulley ook een low pulley kan maken.
Mission Accomplished Success GIF by THE NEXT STEP


Zijn er nog wat zaken waarover ik duidelijkheid kan bieden?
 
wees eens niet de domme Belg en verklaar waarom ik pleit voor 2 katrollen boven
Och eerst kijken bij een low en high pulley op de foto’s en dan expert hier uit hangen 😆
 
Hang eens niet de Hollander uit en koop een low pulley.
Ben als Hollander hier ook niet van dat zelf gemaakte meuk wat zeker niet zo goed werkt als een machine kopen . Ga ervanuit dat je in je home gym degelijk spul wilt hebben
 
Och eerst kijken bij een low en high pulley op de foto’s en dan expert hier uit hangen 😆

kun je dit voor mij even vertalen naar Nederlands
 
Ha reactie zegt genoeg , fijne dag ! ✋
 
Wat een gezeik :roflol: bedankt iedereen! Ga nog even aankijken wat ik best kan doen.
 
welke snaar ? ,ik hoop toch niet dat je denkt dat een of andere random pannenkoek op een forum een gevoelige snaar kan raken,moet niet gekker worden
Ben je nou al 40kg afgevallen?
 
Back
Naar boven