AndroidHealthClinic

DK-tjes?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

tokkel

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
30 jun 2003
Berichten
594
Waardering
0
Vriend van me gebruikt dk-tjes
hij zegt dat het goed is(ben beginner) 16 jaar
vgens mij is dit variant van anabolen
Hij is ook niet zo sterk in verhouding met zijn spieren.
 
wtf zijn dk-tjes ?
 
Dat is mijn vraag dus ook
want hij zegt dat ik het ook moet doen omdat het zogoed werkt maar ik heb daar sterk mijn twijfels over
 
DK???
vraag hem eerst maar eens wat het is.
 
deca'tjes? deca is het dat wat hij bedoelt?
 
Hahahahaha, ik was er niet opgekomen, goeie skydirk, het zal idd. wel deca zijn.
 
denk dat dat het is dan!(bedankt :D)
heb het alleen gehoord ;)

oke,
wat is deca dan?
 
tokkel zei:
denk dat dat het is dan!(bedankt :D)
heb het alleen gehoord ;)

oke,
wat is deca dan?

alle jezus. klik op zoek en type in deca en je word dood gegooid met leesvoer. Doe wat research zou ik zeggen en je bent zeker nog niet toe aan gebruik!

No offence verder hoor. Maar alles 100x vertellen hebben we weinig zin in natuurlijk, hoe dacht je dat wij onze kennis opgebouwd hebben? uren lezen vriend en af en toe iets vragen.
 
Ik heb ook gezocht onder DK :D
en kon nix vinden vandaar

Ik ben ook niet van plan om het te geen gebruiken
helemaal niet zelfs ik wil alleen weten wat het is voor de toekomst misschien
Ik ga wel zoeken onder deca(deze mag van mij dicht aangezien ik al een heel stuk verder ben)
 
hahahaha, ik was nog niet wakker, maar deze is goed :D

en nee als 16 bent moet je het niet doen.
 
tokkel zei:
Ik heb ook gezocht onder DK :D
en kon nix vinden vandaar

Ik ben ook niet van plan om het te geen gebruiken
helemaal niet zelfs ik wil alleen weten wat het is voor de toekomst misschien
Ik ga wel zoeken onder deca(deze mag van mij dicht aangezien ik al een heel stuk verder ben)


ok, dat is de juiste instelling! eerst info gaan verzamelen :cool:
 
Haha ja deca, lol. DK, deca, whatever :D
Bouw eerst maar eens een goede basis op, en wacht minimaal tot je 21 bent. Het is geen snoep, en je word er niet meteen net zo groot van als Arnold.
 
Hoe oud is die "vriend" van je eigenlijk?
 
Er is maar een AS dat zolang je groeischijven niet gesloten zijn (wat was de magische leeftijd ook weer, 21?) betrekkelijk veilig is en dat is Anavar. Betrekkelijk want de makers ervan geven het wel vrij voor gebruik bij kinderen en vrouwen (brandwonden, gewichtsverlies door aids en gewichtsverlies door kanker) maar in de lijst met bijwerkingen staat het voortijdig sluiten van de groeischijven wel als (zeldzame) bijwerking vermeld. Alle anderen (tot nu toe bekend dan) brengen ernstige risico's met zich mee.
 
21 jaar

net ff zitten lezen op inet, best gevaarlijk spul als je er niet goed mee omgaat!
 
tokkel zei:
21 jaar

net ff zitten lezen op inet, best gevaarlijk spul als je er niet goed mee omgaat!

Klopt, en dan hebben we het nog niet over de benodigde bijkomende middelen als antioestrogenen en HCG. Het kan allemaal heel goed zonder problemen maar je moet wel eerst heel goed weten wat je doet en bereid zijn de consequenties te aanvaarden.
 
Blijkbaar weet die vriend van jou er ook niks van af, anders had hij het echt geen 16 jarige het aangeraden. Ik hoop dat die jongen weet wat ie doet.
 
Als die een deca only doet weet ik wel zeker dat die niet weet wat die doet...
 
collega/vriend van hem doet ook alles
enige wat hij doet is trainen
 
Stuur die vriend van jou met zijn dk'tjes maar naar de klote!
Is hij soms een verkoper, en wil hij iets verdienen aan iemand die onwetend is?
Op jou leeftijd? NO WAY! Of wou je binnen een paar jaar een bh'tje aan?
NIET DOEN JONG!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven