XXL Nutrition

dkn barbell van 99 euro naar 149 euro...

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

yasmine

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
20 mrt 2011
Berichten
11.885
Waardering
3.601
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Ik dacht het even te posten:

De DKN barbell, was voor 99 euro een mooie deal. Voor 149 euro heeft deze barbell zichzelf uit de markt gehaald. Jammer. Ik begrijp deze winkels niet. Ik zie sommige winkels crappy barbells verkopen voor 250 euro; Krijgen die dat verkocht?
 
Ik dacht het even te posten:

De DKN barbell, was voor 99 euro een mooie deal. Voor 149 euro heeft deze barbell zichzelf uit de markt gehaald. Jammer. Ik begrijp deze winkels niet. Ik zie sommige winkels crappy barbells verkopen voor 250 euro; Krijgen die dat verkocht?
Ja
 
kwestie van vraag en aanbod. Vraag vanuit consumenten is gewoon groot deze weken.
 
gezien de grote vraag begrijpelijk ,moeten ze ook wel want na heropening van de sportscholen is de handel zo goed als dood
 
Thanks voor de tip ik zoek nog wel een barbbell.. desperate times
 
Het is je al eerder uitgelegd yasmine
Vraag en aanbod ..
maw : voor 99 euro verkoop je hem maar voor 149 euro ook , de vraag is groot en men koopt t toch wel ..

En zeg eerlijk , als jij voor hetzelfde product 50 euro meer kan vangen in deze tijden zet je ook hoger in ..

Of is je strekking van het verhaal het wederom neerhalen van een webshop omdat jij de verkooptechniek niet wil begrijpen ?
 
Het is je al eerder uitgelegd yasmine
Vraag en aanbod ..
maw : voor 99 euro verkoop je hem maar voor 149 euro ook , de vraag is groot en men koopt t toch wel ..

En zeg eerlijk , als jij voor hetzelfde product 50 euro meer kan vangen in deze tijden zet je ook hoger in ..

Of is je strekking van het verhaal het wederom neerhalen van een webshop omdat jij de verkooptechniek niet wil begrijpen ?
Wie zegt dat ik dit niet begrepen heb? Ik heb het al vaker in mijn posts gezegd dat dit vraag en aanbod is. En kritiek uiten op een webshop mag niet meer? Ben jij misschien de eigenaar van die shop?
Lees nog eens duidelijk wat ik heb geschreven.
 
kwestie van vraag en aanbod. Vraag vanuit consumenten is gewoon groot deze weken.
Inderdaad;... op amazon.de zag ik al maanden volledige powerracks met lat pulley voor 399 euro. Ze kosten nu bijna 800 euro. Het vreemde is dat consumenten zo dom zijn dat ze dat toch gaan kopen zonder te vergelijken. 399 euro was een goeie prijs, maar door de prijs te verdubbelen maken ze zich duurder dan de topmerken... stel je voor;
En om te antwoorden op SVP0501... niet alle shops hebben misbruik gemaakt van deze situatie. Hoe zeer ik in het verleden ruzie heb gemaakt met Fitness seller hier op dit forum, ze zijn de ENIGE shop die ik kon terugvinden die geen absurde prijsstijgingen heeft doorgevoerd. EN dat zegt heel wat.
 
Maar wat wil je hier nu mee bereiken?

Blijkbaar krijgen ze dit verkocht. Dus het antwoord op jouw vraag is ‘ja’.

Zoals je zelf al vermeld, is het de marktwerking die ervoor gezorgd heeft dat de prijs omhoog gegaan is.
 
Inderdaad;... op amazon.de zag ik al maanden volledige powerracks met lat pulley voor 399 euro. Ze kosten nu bijna 800 euro. Het vreemde is dat consumenten zo dom zijn dat ze dat toch gaan kopen zonder te vergelijken. 399 euro was een goeie prijs, maar door de prijs te verdubbelen maken ze zich duurder dan de topmerken... stel je voor;
En om te antwoorden op SVP0501... niet alle shops hebben misbruik gemaakt van deze situatie. Hoe zeer ik in het verleden ruzie heb gemaakt met Fitness seller hier op dit forum, ze zijn de ENIGE shop die ik kon terugvinden die geen absurde prijsstijgingen heeft doorgevoerd. EN dat zegt heel wat.

Zei je toch dat het nergens over gaat en dat ze mp gek zijn geworden.
 
Maar wat wil je hier nu mee bereiken?

Blijkbaar krijgen ze dit verkocht. Dus het antwoord op jouw vraag is ‘ja’.

Zoals je zelf al vermeld, is het de marktwerking die ervoor gezorgd heeft dat de prijs omhoog gegaan is.

"
Trainingsmateriaal (20 bezoekers)
Plaats topic
Bespreek toestellen, uitrusting en kleding. Subforum: centra/sportscholen en kleding."

Dat is wat ik doe.
 
Is goed jonguh!
 
Gezellige forum zoals altijd:rolleyes:
“Ok”
866CC47A-F725-4D71-8F9F-1391E73FDBB9.png
 
Goeie tip.

Ze hebben ook een olympische halterstang met met 110 kg schijven (130 totaal dus) voor 400 EURO:
 
Nu ben je eigenlijk te laat. Ik heb een paar jaar geleden via mp oude halters gekocht, maar die tijd is nu voorbij. 400 euro... dan moet je het wél heel graag willen.
 
Nu ben je eigenlijk te laat. Ik heb een paar jaar geleden via mp oude halters gekocht, maar die tijd is nu voorbij. 400 euro... dan moet je het wél heel graag willen.
Ik vind het geen slechte koop voor nieuw equipment, 50 mm. Die BB van € 150 is natuurlijk ook top, maar als je daar nog schijven bij moet kopen, ben je denk ik duurder uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven