MuscleMeat

DMAA gebruik

Bezoekers in dit topic

Gast 171128

Cool Novice
Lid geworden
1 jul 2021
Berichten
30
Waardering
2
Lengte
1m86
Massa
63kg
Vetpercentage
16%
Hoi,

ik had een vraag. Is dit de echte pot blackbooster met DMAA. Zie foto. Als ik ervaringen hoor merk ik dezelfde dingen als andere zoals bezeten voelen etc. Maar ik vind de smaak zo verschrikkelijk dat ik bijna kots serieus. Ik wil ook stoppen omdat ik zo misselijk word etc. Heeft iemand een tip hoe ik het moet innemen zonder enige smaak te proeven. Neus dicht heb ik al geprobeerd
 

Bijlagen

  • 815FBA04-7AE9-4772-A79C-7681470C4536.jpeg
    815FBA04-7AE9-4772-A79C-7681470C4536.jpeg
    171,3 KB · Weergaven: 165
Hoi,

ik had een vraag. Is dit de echte pot blackbooster met DMAA. Zie foto. Als ik ervaringen hoor merk ik dezelfde dingen als andere zoals bezeten voelen etc. Maar ik vind de smaak zo verschrikkelijk dat ik bijna kots serieus. Ik wil ook stoppen omdat ik zo misselijk word etc. Heeft iemand een tip hoe ik het moet innemen zonder enige smaak te proeven. Neus dicht heb ik al geprobeerd
Voeg er wat slimpie aan toe ofzo
 
Waarom gebruik je als 15-jarige met amper spiermassa een PWO?
 
Vroeger werd ik een beetje gepest met dat ik dik was. Dus ik gelijk naar de body en fit om van die afslank pillen en fatburners te kopen. Nou werkt dus mooi niet. Toen kwam ik op het begrip droogtrainen. Dus calorie tekort en krachttraning en dat zou leiden tot succes. Pre Workout had ik toen gekocht. Aller eerste was AK-47 en toen Abe. En toen wou ik iets sterkers en kwam ik op dit uit.
 
Hoi,

ik had een vraag. Is dit de echte pot blackbooster met DMAA. Zie foto. Als ik ervaringen hoor merk ik dezelfde dingen als andere zoals bezeten voelen etc. Maar ik vind de smaak zo verschrikkelijk dat ik bijna kots serieus. Ik wil ook stoppen omdat ik zo misselijk word etc. Heeft iemand een tip hoe ik het moet innemen zonder enige smaak te proeven. Neus dicht heb ik al geprobeerd
Je moet dat zakje ook niet opeten!
 
Vroeger werd ik een beetje gepest met dat ik dik was. Dus ik gelijk naar de body en fit om van die afslank pillen en fatburners te kopen. Nou werkt dus mooi niet. Toen kwam ik op het begrip droogtrainen. Dus calorie tekort en krachttraning en dat zou leiden tot succes. Pre Workout had ik toen gekocht. Aller eerste was AK-47 en toen Abe. En toen wou ik iets sterkers en kwam ik op dit uit.
Dus op 63 kg bij 1,86 m wil jij afvallen?
 
Zie mijn andere topic. Ik ga 5 weken op vakantie even niks doen. Na de 5 weken bulken
 
Kan ook. Maar heb geen gym. Met alleen zelf oefeningen schop je het niet ver
 
Bezeten voelen :roflol:
 
Kan ook. Maar heb geen gym. Met alleen zelf oefeningen schop je het niet ver
Geen idee wat voor vakantie je gaat doen, maar BW-oefeningen zijn beter dan niets, eventueel wat elastiekjes of een suspension trainer mee.

Het zal je meer brengen dan een PWO.
 
Of zoals eerder gezegd geen luie klop doen qua trainen. Gewoon genieten, drinken, eten. En na je vakantie kan je van start gaan. En neem gewoon een legale PWO voor als je echt moe bent ofzo....
 
Back
Naar boven