Fitness Seller

DNB kluis kraken!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Peoples

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
12.072
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
DNB kluis kraken!!! GELUKT!!!

Arnhemmer Wim van den Hoogen gaat morgen proberen binnen twee dagen de geheime code van de tachtig centimeter dikke kluisdeur van De Nederlandse Bank te kraken. "Het is een uitdaging om zo'n enorme deur onbeschadigd open te krijgen. Als het me lukt, ben ik de eerste ter wereld die daar in slaagt", aldus Van den Hoogen, die eigenaar is van een beveiligingsbedrijf.

De Arnhemmer zou tot een van de tien mensen ter wereld behoren die beschikken over de techniek een dergelijke kluis te kraken. Van den Hoogen: "Als het na twee dagen niet is gelukt, boor ik een gaatje in de deur, zodat ik met een endoscoop in de binnenkant van de deur naar de juiste combinatie kan zoeken. Maar dan is de deur dus beschadigd."

Volgens Van den Hoogen zijn er honderd miljoen verschillende cijfercombinaties mogelijk. Het zou 7001 dagen duren om alle combinaties uit te proberen. De Arnhemmer beschikt echter over 'krakerskennis' en gebruikt een speciale techniek met een stethoscoop. "Ik laat de sloten als het ware tegen me spreken. Ik heb een half uurtje proefgedraaid en ik heb er een goed gevoel over."

Helaas voor Van den Hoogen zal hij geen berg met goud aantreffen in de kluis. De kluis, die in een pand aan het Velderplein in Arnhem staat is al lang leeg. Nadat DNB het pand in 2000 had verlaten, heeft zich een adviesbureau erin gevesigd. Die willen de ruimte nu voor andere doeleinden gebruiken.

(bron: fok.nl)
 
Laatst bewerkt:
klinkt wel gaaf!
 
''Wim van den Hoogen'' wat zouden hij en zijn mensen voor een klusje vragen/kosten ?
 
tswhey zei:
''Wim van den Hoogen'' wat zouden hij en zijn mensen voor een klusje vragen/kosten ?

Hoezo heb je een klusje voor hem dan ? :eyebrow:
 
Het is die gozer nog gelukt ook, hij had maar 7 uur nodig!! :D

Heb zijn telefoonnummer dus als iemand nog een klusje heeft..... 50-50
 
tis hem niet gelukt in 7 uur! Hetishem gelukt in 7uur de eerste cijfercombinatie te openen. Vandaag ging hij verder met de 2de cijfercombinatie.
 
ik vindt het super stoer dat het hem is gelukt, gistermorgen was hij op de radio bij 538 en toen dacht ik gaat hem nooit lukken, maar wel knap vindt ik he
 
Hij laat sloten tegen hem praten.... Zo zag ik ook mensen die dat met bomen hebben.. raar volk die nederlanders :D
 
Dat sloten tegen hem praten is supernormaal....als je de oren er maar voor hebt. Hij luistert gewoon naar elke movement in het slot en hoort dan ineens het palletje vallen. Je hebt er geduld voor nodig en de juiste apparatuur.
 
tja wederom een Arnhemmer.......


het is trouwens Velperplein ipv velderplein;)


hij is professioneel kraker? ( woont zeker in een kraakpand?):D
 
Back
Naar boven