MuscleMeat

Belangrijk Nieuws DNP (bericht Nu.nl)

Bezoekers in dit topic

Die levensbedreigende zaken en overleden zaken gebeuren altijd bij mensen die niet sporten en een easy way out zoeken. Geen idee wat ze doen, willen alleen lui zijn en een magische pilletje. Eigen schuld.
 
Zo magisch is het niet, puur vergif. Heb het 2 weken geprobeerd, heb er nog nooit zo slecht uit gezien (tijdens gebruik). En ik nam laag gedoseerd.
 
3 gram DNP in 1 keer.

darwin-awards-header.jpg
 
Zo magisch is het niet, puur vergif. Heb het 2 weken geprobeerd, heb er nog nooit zo slecht uit gezien (tijdens gebruik). En ik nam laag gedoseerd.
Je kan toch ook niet meer functioneren op dat spul, vraag me altijd af hoe mensen werken als ze DNP nemen.
 
Je kan toch ook niet meer functioneren op dat spul, vraag me altijd af hoe mensen werken als ze DNP nemen.

Caffeine is your best friend
 
Het is ook een magisch pilletje. Echter ga je met zulke doseringen ook gelijk op magische wijze dood.

Zelf zou ik nooit DNP gebruiken, als je het dan toch doet train dan tenminste voldoende en een deftige AAS stack lijkt me wel nodig om je spiermassa te beschermen.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Cal_
De sterfgevallen zijn vaak schrijnend. Vooral de (tiener)meisjes die totaal geen idee hadden waaraan ze begonnen.
 
De sterfgevallen zijn vaak schrijnend. Vooral de (tiener)meisjes die totaal geen idee hadden waaraan ze begonnen.

Niet mee akkoord. Hoe DNP werkt vs wat teveel DNP doet ligt zo dicht bij elkaar...
 
Back
Naar boven