Fitness Seller

DNP, Clenox & T3

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

harryhamster

Cool Novice
Lid geworden
15 mrt 2014
Berichten
62
Waardering
23
Lengte
1m72
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
The real or fake Question, Clenox code geverifieerd.

IMG_3084.jpg


IMG_3085.jpg


IMG_3086.jpg


IMG_3087.jpg
 
Oké mag een slotje op, na 2 dagen me de tering te zweten kan ik vertellen dat het real is :D
 
Alles real Clenox meestal overdoseerd zelfs uitkijken man heb ze alle 3 genomen maar nooit samen!

DNP beginnen op 200 mg uitkijken!
 
Uiteraard alle tegelijk, doe een zelfmoord kuurtje :eek:.

Dnp 3 dagen op 200, clenox 3 dagen op 40 en t3 3 dagen op 25

Daarna dnp naar 400 clenox naar 60 en t3 naar 50
Aanhouden tot gevoel dat ik kan uppen, maar dan alleen de clen uppen en dnp op 400 en t3 op 50 houden.

Ben bekend met de sides en de temp wordt constand in de gaten gehouden net als me hartslag.

Owja en hierbij loopt zolang de kuur duurt 250mg test en 200 tren
 
DNP 2 weken op 2 Weken af samen met de Clen? Dus dan laat je die T3 alleen doorlopen of zo? Vaag kuurtje, begrijp niet waarom je DNP niet afwisselt met Clen+T3
 
DNP 2 weken op 2 Weken af samen met de Clen? Dus dan laat je die T3 alleen doorlopen of zo? Vaag kuurtje, begrijp niet waarom je DNP niet afwisselt met Clen+T3


Heb veel gezocht wat dit betreft en ik reageer gewoon niet zo goed op clen, daarom nu deze combi.
Kuur zal maar 2 weken duren daarna gaat de test naar 500 en de tren naar 600.
 
Wat bedoel je met niet goed erop reageren?

Voorheen met clen van andere merken leek het mij allemaal niet zo veel te doen, verbranding minimaal geen sides enz

Zelfde bij de dnp, daarom nu de combi waar ik dus wel op lijk te reageren.

Gek genoeg 3 kg op 2 dagen verloren, dit zal natuurlijk niet zo snel blijven gaan maar hoop toch mooi kilootje of 7 te verliezen
 
Dan is je dieet gewoon niet goed. Als je niet kunt afvallen zonder clen en dnp doe je iets verkeerd. Als je leven je lief is zou ik stoppen met deze zeer onverantwoordelijke stack.

Ben blij dat je zo aan mijn gezondheid denk, enorm bedankt hiervoor.

Zat op 500 onder onderhoud, heb ondertussen de nodige kennes wat betreft aas en heb hiervoor ook alles gedaan op mijn eigen manier. De clen die ik voorheen gehad heb zal enorm ondergedoseerd geweest zijn.
 
Als het niet lukte om af te vallen zat je niet 500 onder onderhoud.

Haha, nogmaals bedankt.
Maar dit is niet waar dit deel van het forum over gaat.

Ik ben er zeker van dit te gaan overleven en wil best wel een samenvatting maken zodra ik hier mee klaar ben.
Ik ben mezelf er van bewust dat dit een enorm gevaarlijke kuur is, en ik hou me dus ook strikt aan de voor mezelf opgemaakte regels om dit te kunnen handhaven.

Hoop gewoon hier de nodige kilo’s mee kwijt te raken zodat ik weer verder kan met mijn test tren kuur.

Nogmaals thanks for your concern
 
Haha, nogmaals bedankt.
Maar dit is niet waar dit deel van het forum over gaat.

Ik ben er zeker van dit te gaan overleven en wil best wel een samenvatting maken zodra ik hier mee klaar ben.
Ik ben mezelf er van bewust dat dit een enorm gevaarlijke kuur is, en ik hou me dus ook strikt aan de voor mezelf opgemaakte regels om dit te kunnen handhaven.

Hoop gewoon hier de nodige kilo’s mee kwijt te raken zodat ik weer verder kan met mijn test tren kuur.

Nogmaals thanks for your concern
Het is niet de bedoeling dat de middelen het werk voor je gaan doen. Het moet een toevoeging zijn van een al bestaand proces.
 
Het is niet de bedoeling dat de middelen het werk voor je gaan doen. Het moet een toevoeging zijn van een al bestaand proces.

Allemaal leuk deze reacties, maar ik doe me werk.
Ik sport 6x per week elke dag 30 min cardio en 60 mij kracht.
Ik vraag niemand hier om advies, dus zou het enorm appricieren als iedereen zn mening voor zig houd...

Het is een hulpmiddel net als iedereen hier op het forum zn aas gebruikt.
 
Mensen een idioot noemen zonder dat je ze kent betuigt al van enorm veel intelligentie aan jou kant kerel.

Zoals ik al eerder heb gezegd, enorm bedankt dat jullie zo aan mijn gezondheid denken maar ondertussen is dit meer een welles nietes verhaaltje aan het worden.

Ik heb nergens gevraagd om jullie mening, dus het doet mij vrij weinig ook.

T gaat om van 15% naar 11% te gaan, niet dat het je verder iets uit zou moeten maken.

Graag zou ik een slotje willen op dit topic, zoals gezegd doet het me niets wat jij of iemand anders denkt over mij.
Ik heb beslist dit te doen, en of jij dit nou leuk vind of niet... ik ben er mee bezig en ik stop er pas mee als ik het genoeg vind.

Jij weet 0% over mij dus je mening mag je achter je laten. Ik kies niet de makkelijke weg hierow..

Bedankt voor je nutteloze mening, k zal hier veel aan hebben :roflol:
 
We zeggen dit alleen maar om jou tegen jezelf te beschermen.
Als jij zodirect dood neervalt dan de bodybuilding scene weer in slecht daglicht met als resultaat dat wij er weer last van hebben.
Wij moeten ons weer gaan verdedigen waarom we middelen gebruiken, een bepaalde levensstijl volgen en dat allemaal omdat onverantwoorde gebruikers zoals jij van alles naar binnen werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven