AndroidHealthClinic

DNP echt of nep?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

therealised

Novice
Lid geworden
19 jun 2018
Berichten
17
Waardering
3
Ik gebruik al 4 dagen DNP Crystal caps met de volgende dosering:





Tot nu toe voel ik nog niks qua zweten etc.

20180619_135219.jpg


20180619_135247.jpg


20180619_135325.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dan is de kans ook aanwezig dat het gewoon fatsoenlijk spul is maar jij gewoon minder bijwerkingen krijgt, maar dat maakt het niet minder schadelijk. Want door het op deze manier te testen en het hoger te doseren dan aangeraden is speel je een gevaarlijk spelletje met je eigen lichaam. En dat om een beetje sneller droog te worden. Heel verantwoordelijk:thumb:
 
Geloof mij maar dat die crystal versie gewoo. Even duurt. Over 5 dagen wil jij alleen nog maar in koste broek en tanktop over straat. Ik de winter is het al hell, laat staan in de zomer. Als ik het ooit nog pak dan is het max400mg en op lowcarb. Niks geen kut macdonalds met het hele gezin op dnp, kut zooi
 
Geloof mij maar dat die crystal versie gewoo. Even duurt. Over 5 dagen wil jij alleen nog maar in koste broek en tanktop over straat. Ik de winter is het al hell, laat staan in de zomer. Als ik het ooit nog pak dan is het max400mg en op lowcarb. Niks geen kut macdonalds met het hele gezin op dnp, kut zooi

Ik zit al op 10 dagen..
 
Begin te leren over voeding, en vergeet in de tussentijd vooral niet te eten. In concentratiekampen aten ze nog meer ffs
 
Begin te leren over voeding, en vergeet in de tussentijd vooral niet te eten. In concentratiekampen aten ze nog meer ffs

Leren over voeding? Ik had vroeger overgewicht , destijds 20kg afgevallen. Ja idd 1800kcal is te weinig , heb ik met opzet gedaan. Normaal in me cut eet ik 2200kcal. 200-500 onder maintenance..
Aangezien ik in een weight loss plateau en DNP niet werkte bij mij , heb ik me calorie intake naar 1800 verlaagd?
 
Dus eerst dnp proberen en als dat niet lukt omdat je teveel vreet verlaag je je calorie inname?
 
Dus eerst dnp proberen en als dat niet lukt omdat je teveel vreet verlaag je je calorie inname?

Nee ik "vrat" niet veel. Me cut werkte goed , 4kg was ik eraf. Alleen op een gegeven moment viel ik niet meer af , en zag ik DNP als oplossing om nog de laatste kg's eraf te halen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven