Fitness Seller

DNP en hartkloppingen

Bezoekers in dit topic

Jaytjuh

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 jul 2009
Berichten
5.824
Waardering
294
Lengte
1m98
Massa
120kg
Hebben meer mensen hartkloppingen ervaren met DNP ??
 
Laatst bewerkt:
lol
 
zover ik ervaren heb krijg je geen hartkloppingen daarvan..wat voor troep neem je nog meer>?
 
zover ik ervaren heb krijg je geen hartkloppingen daarvan..wat voor troep neem je nog meer>?

Alleen die hgh en testo, maar het is ineens gekomen toen ik DNP begon te nemen en het ebt nu langzaam weg nu ik ermee gestopt ben
 
Ken die bijwerking niet.
IIg nooit gehoord.
 

Eerste 3 dagen op 200mg, toen 7 dagen op 400mg. Toen kreeg ik hartkloppingen en dacht ik nog effe op 200mg verder te gaan maar ik bleef ze houden en ben nu dus sinds gister gestopt.
Gister niks genomen, toch hartkloppingen...
Ik had vanochtend nog wel een beetje hartkloppingen en heb toen een anti-hsitamine genomen en het leek weg. Ik weet niet zeker of het dat pilletje is of dat het gewoon toevallig weg is dan, maar ik heb tot nu toe geen last ervan behalve heeeeel af en toe effe een vaag bonsje
 
Hoeveel ben je trouwens nu kwijt qwa % en of gewicht
 
Waarom al aan de DNP?
combi t3 met cardio evt met clen is een veiligere oplossing,
gezien je stats( 102kg en 40.5cm armen bij 2m) in je log begijp ik trouwens niet waarom je gaat cutten?
 
Waarom al aan de DNP?
combi t3 met cardio evt met clen is een veiligere oplossing,
gezien je stats( 102kg en 40.5cm armen bij 2m) in je log begijp ik trouwens niet waarom je gaat cutten?
Jongen, ben je nou echt zo dom? Al waren mijn armen 20cm. Als ik een vette pens heb ga ik cutten!
Beetje logisch nadenken aub :rolleyes:

Hoeveel ben je trouwens nu kwijt qwa % en of gewicht
Ik denk wel iets van 3 á 4%!
Ik ben in de 5 weken daarvoor al van 110 kg naar 103kg gegaan (veel enanthate vocht) met 3300kcal en ELKE ochtend 30 minuten cardio voor het ontbijt. Daarna een dikke week DNP gebruikt en ben toen naar 99 kilo gegaan.

De hartkloppingen zijn nu op de 2de dag zonder DNP te nemen helemaal weg gelukkig :)
 
Laatst bewerkt:
Damn 11kg totaal,das een aardige dikke blubberjas die je uit gedaan hebt kerel.
 
je weegt 100 bij 2 meter?
en vet dan? 9?

---------- Toegevoegd om 11:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:34 ----------

lijkt me echt k*t om te squatten met zo;n lengte
 
je weegt 100 bij 2 meter?
en vet dan? 9?

---------- Toegevoegd om 11:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:34 ----------

lijkt me echt k*t om te squatten met zo;n lengte

Vet is ietsje hoger, ik vind het altijd lastig in te schatten. Squaten duurde even voordat ik de techniek goed door had maar ik heb het geleerd door een bankje eronder te zetten en dan gaan zitten zoals ik op de plee zou gaan zitten. Na een tijdje alleen het bankje lichtjes raken en terug.
 
Waarom al aan de DNP?
combi t3 met cardio evt met clen is een veiligere oplossing,
gezien je stats( 102kg en 40.5cm armen bij 2m) in je log begijp ik trouwens niet waarom je gaat cutten?

Yeah right,

Kerel heeft last van hartkloppingen en het lijkt jou een veiligere oplossing om clen te gebruiken,als er van 1 shizz is dat je moet opletten voor rariteiten aan je hart is het wel Clen imo.
 
Jongen, ben je nou echt zo dom? Al waren mijn armen 20cm. Als ik een vette pens heb ga ik cutten!
Beetje logisch nadenken aub :rolleyes:


Sorry hoor maar met 40cm armen bij 2mtr al aan de DNP, AAS & HGH
denk dat jij eerder diegene bent die dom (bezig)is....
om af te vallen vind ik meteen aan de dnp ook overdreven



just my 2 cents... het is jou lichaam

---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------

Yeah right,

Kerel heeft last van hartkloppingen en het lijkt jou een veiligere oplossing om clen te gebruiken,als er van 1 shizz is dat je moet opletten voor rariteiten aan je hart is het wel Clen imo.

Dat zij ik niet, T3 en cardio evt met clen.
bij normale dosis valt het wel mee.
aleen T3 & cardio werkt ook prima;) imo een verstandige oplossing als dnp
 
Laatst bewerkt:
Ik zij schrijf je ''ik zei"" just MY 2cents
 
Laatst bewerkt:
Ze zijn gewoon allemaal jaloers.
 
Back
Naar boven