AndroidHealthClinic

DNP kuurtje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JJ1982

Novice
Lid geworden
9 feb 2012
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m89
Goedemiddag heren,

Ik zit al een tijdje op dit forum en lees voornamelijk veel logjes / reacties. Ik heb besloten eerst een kuur (nou ja het is geen AAS maar noem het even een kuur) te doen en nadat ik klaar ben alles op het net te zetten dus bij deze. Ik heb mijn spul trouwens vanuit Engeland besteld en daar zit ook 1000mg vit C in en dus 250mg DNP. 1 cap is tijdens de post geknapt dus de bekende DNP kleur zag ik in het zakje liggen :-).
De nodige supps heb ik uiteraard in huis en ik heb het vet laag gehouden, eiwitten hoog en koolhydraten van fruit / zoete aardappel. Uiteraard zal een andere keer een pizza gegeten worden. Ik heb mezelf voordat ik begonnen ben niet gewogen maar ik kijk liever in de spiegel om het verschil te ontdekken.
Een foto of het is niet gebeurd opmerking hoeft niet ;-)))), foto's komen er sowieso niet op, teveel tattoos dus teveel herkenning. Ben ik tevreden van het behaalde resultaat? Redelijk ja, broeken zitten stukken ruimer maar of ik het voor een 2e keer zou doen weet ik niet gezien dat zweten bij het minste geringste. Nu met afbouwen de komende dagen moet de waterretentie ook langzaam aan verdwijnen.

Ik heb er nog 18 over dus iemand interesse? :-))))

Dag 1: 09-nov voor het slapen gaan ingenomen
De nacht was trouwens f*ck want na ca. 3 tot 4 uur slapen lag ik opeens klaarwakker.
Dag 2: 10-nov
Gedurende de dag af en toe van die zweet flashes maar niet belemmerend, veel water drinken en niet te warme kleding aan en je komt de dag goed door. Voor het slapen gaan 1 ingenomen en tijdens de nacht weer meer gezweten dan normaal dus een semi nat kussen, gelukkig wel redelijk geslapen.
Dag 3: 11-nov
Zondag hetzelfde met die flashes, je moet vooral niet stressen want dat is wel een katalysator voor dat zweten maar rustig aan doen helpt. De zogenaamde sides zoals vermoeidheid heb ik nog totaal niet ervaren. Wat ik wel heb en of dat puur toeval is weet ik niet maar ik heb nu een beetje jeuk (hives) op een van mijn knokkels maar is met vlagen en goed uit te houden om er niet aan te zitten. Uiteraard voor het slapen gaan weer 1 ingenomen.
Dag 4: 12-nov
Ik weet niet of het een placebo effect heeft maar m'n broek rondom m 'n taille lijkt wat ruimer te zitten maar ik ga me daar nog niet druk om maken vanwege de waterretentie die je hebt tijdens de kuur. De nacht / kussen was weer nat en gelukkig alleen maar m'n kussen maar niet mijn hele laken. Het valt m 'n vriendin ook op dat ik nu tijdens het slapen zweet en ze weet dat ik met dingen met dingen bezig ben maar met wat weet ze niet, mocht het fout gaan dan liggen de caps in m'n potje.
Vanaf de ochtend tot de lunch heb ik een constante hitte over me heen en dan voornamelijk mijn voorhoofd dus ik dep me de tandjes. Rond een uurtje of 1500 voelde ik me wel vermoeid maar om een uurtje of 1700 uur was het weer goed. Tijdens de work out, 45 minuten krachttrainen merkte ik wel een krachtafname dus ik heb alles gedaan maar met minder gewichten en kon de stangen amper vasthouden van het vele zweten dus het glijdt zo uit je handen. De avond na het douchen was goed, mijn vriendin die het binnen koud had en ik het liefst een raam openzet.
Voor het slapen gaan weer 1 cap ingenomen.
Dag 5: 13-nov
Wakker geworden met niet al te veel zweet en in de ochtend weer veel water drinken en voel de constante glow met hier en daar een flash. Het is wel dat je een soort van constante laag met zweet hebt en ik snap nu maar al te goed waarom je zoiets niet in de zomer moet doen! :-) Het valt men ook niet op op kantoor dus ik trek het prima. Nare luchtjes worden ook niet ervaren door mijn vriendin want het is alleen maar water en geen zweetluchtjes zoals je flink aan de alcohol hebt gezeten. Ik merk wel dat ik onwijs naar zoetigheid snak maar dat is ook een logische side.
Kortademig zijn is ook een side maar het is niet zo zoals je weleens leest dat trap lopen al het einde van de wereld betekent! Zo dan, om 1600 uur weer een flinke zweetbui en trillingen en dat trillen is een suikertekort tril. Snel een appel en banaan naar binnengewerkt en het werd al een stuk minder.
In de avond even naar een hotel gegaan en wat gedart en gepooled maar dat had ik niet moeten doen, zeiknat en uiteraard was het druk in de bar, eenmaal thuis gedoucht en richting bed. Uiteraard voor het slapen gaan 1 ingenomen.
Dag 6: 14-nov
Natte kussen en gedeeltelijk nat shirt en ben vrij vandaag en zal in de middag verhogen met 1 cap, dan zit er tussen de laatste en vanavond 11 tot 12 uur. M'n urine is wat gelig maar dat kan ook door de multi v komen die ik 2 keer per dag neem MAAR het goedje wat er uitkomt is fluoriserend geel haha. Okay hier komt het, ik dacht rond een uurtje of 1 in de middag het wel even te verhogen en niet veel later had ik nergens zin in, zweten als een malle en ga zo maar door. Gelukkig was ik de dag vrij en kon ik verder gaan met laveloos zijn. Ik heb tot aan de nacht zitten zweten als een gek. Alleen al denken aan de zon of koolhydraten en ik stond weer zeiknat te zijn en zelfs na het douchen bleef het gaan. De bekende side vermoeidheid kwam ook langs en ik was niet vooruit te branden. Voordat ik ging slapen heb ik er weer een ingenomen en heb echt een natte k*tnacht achter de rug. Het is niet zozeer dat het niet uit te houden is maar ik moet gewoon ook naar m'n werk en helaas morgen dan ook in pak om een klantje te bezoeken, zucht. Dus echt niks te doen hebben is een pre!
Dag 7: 15-nov
Nou ja, wat ik al zei, zweten als een malle, heb 3 kussens zeiknat gemaakt en een paar handdoeken om mezelf continu te deppen. Eenmaal wakker en ik ging aan de slag met m'n ochtendritueeltjes, te snel is fout en ik moet gewoon rustig aandoen. Een instelling hebben als "wat vandaag niet hoeft kan morgen wel" is echt geen slecht idee met dit spul op. Wat ik eerder zei dat m'n spijkerbroek losser zat was misschien toch een tussen de oren ding want m'n pak zit nog steeds hetzelfde bij m'n taille. Jezus, in de middag bij een klant geweest, wat een hel! Het is een kantoortje met enkel glas dus jullie raden het al, mobiele kachels stonden te loeien!!! Tering, en ze bleven praten ook, het zweet voelde ik zo mn reet in sijpelen en het gutste van mijn gezicht af. Ze zal wel gedacht hebben dat ik erg nerveus was ofzo..... Mijn petje af voor de mensen die moeiteloos met 500 mg of meer de dag redelijk tot goed doorkomen. De hele dag / avond last gehad van het zweten en voor het slapen weer 1 ingenomen.
Dag 8: 16-nov
Tijdens de nacht wakker geworden om m'n t-shirt te verwisselen, kussen zeiknat en 1 of 2 handdoeken nodig gehad, echt goor om in koude zweet te liggen. De ochtend verder (op vrijdag) ging wel okay, lekker veel water gedronken en verder gewoon rustig aan gedaan! Ik denk dat die extra cap zodanig uit m'n lichaam is dat het zweten ook weer minder wordt. De constante hitte is er wel en eenmaal buiten is niet lekker, koude zweet op je rug is niet fijn. Ik heb me voorgenomen dat ik tussen 5 en 10 dec stop met dit spul. Wat ik al eerder zei merk ik nog niks van mijn weightloss en ik zie er niet bloated uit ofzo dus een beetje vreemd. In de avond weer 1 ingenomen. Trainen ging opeens wel als een malle dus de ene keer wel volkracht en de andere keer weer niet.
Dag 9: 17-nov
Buiten het standaard wakker worden met zweten viel de dag er mee op 1 cap vlak voor het slapen gaan. Weinig te melden, was veel buiten en met de kou is het echt lekker te doen, jasje open terwijl iedereen zijn / haar jas dicht heeft valt wel op. Weinig last van de sides btw.
Dag 10: 18-nov
Wakker geworden met wat zweten maar redelijk geslapen dus ik denk dat ik dinsdagavond op woensdag het ga verhogen met een extra cap, woensdag toch een dagje vrij dus kan dat evt lamlendig thuis blijven zitten. Verder was de dag hetzelfde als gisteren dus prima qua energie en niet nat geweest gedurende de dag doordat ik veel buiten was. Ik was wel een keer even binnen bij een winkel en dan voel je het wel echt snel opkomen. Voor het slapen gaan weer 1 ingenomen!
Dag 11: 19-nov
Wakker geworden met minder zweet, misschien wat ik al zei verhogen met een extra cap maar ik ga dat di op wo uitvoeren. Overdag wel redelijk gezweten en dat was niet zo lekker want had een plek op m'n rug. Trainen ging wel lekker in de avond en kon bijna alles op volle kracht uitvoeren. In de avond voor het slapen weer 1 ingenomen.
Dag 12: 20-nov
In de nacht een t-shirt weer moeten verwisselen maar redelijk geslapen verder. Warm in de ochtend tijdens maar te doen. Op het werk veel water drinken. Ik merk hoe stom ook nog niks van fatloss ofzo, ik mag hopen dat het te zien is nadat ik een dag of 5 gestopt bent met dat spul. Ik eet goed clean met af en toe een koolhydratenbom en train dus je zou denken resultaat te zien maar no luck so far. Lastig om niet meer te nemen dan ik nu doe vanwege de eventuele resultaten die je nog niet ziet. Wat ik al zei, vanavond neem ik 2 caps in voor het slapen gaan, even een boost omdat ik morgen toch vrij ben. Dat zal een nat zooitje worden :-))).
Dag 13: 21-nov
Zoals gezegd: zwetend geslapen met natte kussens en t-shirts omdat ik dus 2 caps had genomen. 3 keer moeten schijten wat wel op pis leek qua vloeibaarheid en dat is toch een teken van uitdroging terwijl ik toch water drink als een malle. Ik was veel buiten en had weinig te doen dus weinig last overdag, af en toe iets te veel inspannen of een winkel binnenlopen is wel k*t... gutst meteen van je kop af... Weinig gedaan dus weinig te melden. In de vroege avond 1 cap genomen.
Dag 14: 22-nov
Qua tijd maakt het niet uit wanneer ik de cap neem want zweten deed ik weer behoorlijk in de nacht en nu in de ochtend. Kolere, was net even bij de bank en zat in een klein kantoortje, het gutste en het viel zodanig op dat ik moest zeggen dat ik grieperig ben haha..... Maar nog steeds geen bloody difference in size enzo. Drink me de tandjes en ik mag hopen dat die liters / kilo's eraf vanaf vliegen als ik er mee klaar ben. In de avond rond een uurtje of 2300 uur weer 1 cap ingenomen.
Dag 15: 23-nov
Het slapen ging okay, wel vroeg wakker terwijl ik er pas laat in lag. Zwetend helaas weer maar een stuk minder dan de dag ervoor. Ik heb zelf maar 1 of 2 keer dat hele vermoeide ervaren dus al met al geen horror stories / sides. De ochtend kom ik nu aardig door en ik ga om 1800 uur een uurtje trainen en na de training nu het bijna weekend is neem ik er weer 1 extra en aan de hand van het zweten doe ik zaterdag hetzelfde. Ik heb rond een uurtje of 1 in de middag een aardig inkakmoment. In de avond weer 1 cap ingenomen.
Dag 16: 24-nov
Ongeveer hetzelfde als dag 15, gisteren en dus weinig te melden.
Dag 17: 25-nov
Ongeveer hetzelfde als dag 16, gisteren en dus weinig te melden.
Dag 18: 26-nov
1 cap is echt wel goed vol te houden met hier en daar een hotflash. Wat me wel opviel in het weekend is dat m'n broek een stuk losser zit dus ik ben benieuwd hoe m'n pak zit, straks maar even proberen als ik thuis ben! In de avond neem ik ze wel wat eerder btw (na de training) om minder de dag erna te zweten, lijkt te werken. Gisteren wel een pizza gegeten na het trainen en tering, zweten doe je wel meer ja haha.
Dag 19: 27-nov
De dag ging wel goed, nat shirt, natte kussen en handdoek in bed is elke dag hetzelfde maar goed, ik blijf het melden. Gisteren gedurende de dag ging het goed verder. Weinig te melden verder en om 2200 weer een cap ingenomen.
Dag 20: 28-nov
Zelfde als dag 19, gisteren dus.
Dag 21: 29-nov
Onwijs k*t en kort geslapen, wel een stuk minder gezweet dan de dagen ervoor. M'n pak aangetrokken en dat zit een stuk beter, eerst even normaal even wat inhouden maar nu ging het zonder mn adem in te houden, zit zelfs wat ruimte tussen dus mijn donderdag is goed begonnen :-)))). Veel blijven trainen en ik blijf veel water drinken. Heerlijk om een fles water weg te tikken terwijl je buiten staat en je iedereen voorbij ziet lopen met sjaals, mutsen en dergelijke. Ze zullen wel denken dat het Vodka is of iets. Even over dat trainen, in het begin wat ik schreef was er een afname van kracht maar nu zit ik weer bijna op tax en op sommige oefeningen ietsje hoger maar met minder reps dus op zich gaat dat wel redelijk. Het eerder op de avond een cap nemen werkt bij mij wel qua zweten tijdens de nacht.
Dag 22: 30-nov
Weer slecht geslapen, is volgens mij toch wel een side als je hier aan zit! Nog 10 dagen en ik stop ermee want ik ga op vakantie en tijdens de vakantie gewoon veel blijven trainen met m'n broertje in de ochtenden. Vrijdag is wel verder goed verlopen.
Dag 23: 01-dec
Buiten het natte slechte slapen had ik het aan het einde van de dag een extra cap genomen dus 2 in totaal. Zweten, moe, zweten, moe en ga zo maar door. Weer **** geslapen want ik had wat ik al zei 2 caps genomen. Je merkt wel dat je met 2 caps een stuk meer wilt eten en dus ook extra gaat eten, carb cravings zijn er dan uiteraard meer maar onder controle te houden. Voor het slapen gaan weer 1 ingenomen.
Dag 24: 02-dec
De ochtend begon al een stuk beter en de deur meteen lekker opengezet. Kleine discussie ontstaan maar ze weet dat het nog maar een paar dagen is :-)). Ik ga trouwens deze week continue verhogen met 1 cap na m´n werk, dan kom ik zo ongeveer goed uit met m'n caps en ben dan op de 10e klaar.
Dag 25: 03-dec
Het slapen ging wel goed, niet heel slecht geslapen. Op naar m'n werk op de scooter, hoe kouder hoe beter buiten en het sneewde net ook nog eens. De kou doet me niks gelukkig en ik moet zeggen dat het meevalt hoe m'n weerstand lager is geworden. De hele ochtend op m'n werk ging het lekker, weinig zweten maar rond 1400 uur tot 1530 weer een flinke flash. Zomers shirtje aan en nog zweet ik als een gek. Verder met trainen ging het redelijk, geen gekke dingen en weer in de avond een cap genomen.
Dag 26: 04-dec
Na het slapen een stuk minder zweten en heb dan ook redelijk geslapen. Wel heb ik onwijs last van kortademig zijn vandaag en dat al met niks doen, zucht. Verder is de dag rustig verlopen qua zweten want ik ben met airco en al de hele dag de weg op geweest voor mijn werk. In de avond mijn laatst cap nemen en dan stop ik er iets eerder mee dan ik in de planning had staan.
Dag 27: 05-dec
Slecht geslapen, kortademig maar niet heel veel gezweten tijdens het slapen. De ochtend is prima verlopen, merk allleen wel dat ik nog niet met m'n rug tegen de leuning aan kan zitten, anders zit er weer een zweetplek op m'n rug haha. Afgelopen nacht dus m'n laatste cap genomen en blijf clean eten want dat is prima vol te houden verder. Ik hoop dat ik de aankomende dagen meer resultaat ga zien en zal na ca. 4/5 dagen weer even wat laten weten wat de bevindingen zijn.

Als er vragen / opmerkingen zijn dan hoor ik het wel van jullie. Het is bij lange na niet zo gevaarlijk als men claimt en voor lange termijn effecten kan ik uiteraard niks zeggen. 5 gr coke door je neus boren en je ligt ook voor het apegapen dus je kan het zelf net zo veilig / onveilig gebruiken. De sides kunnen alleen af en toe in de weg zitten / staan.

Gr,

 
Wat is DNP?
 
TIP: intermittent fasting, keiharde compounds. Drop dat rattengif.
 
Neemt DNP om zijn pak weer te kunnen dragen. is ook een optie natuurlijk...
 
ben benieuwd hoeveel je in totaal kwijt bent nu
 
DNp is alleen voor ervaren mensen;)

Je raakt zoveel kracht kwijt, niet normaal.
Geel zweet, geel sperma haha.
In de winter met -10 in tshirt buiten lopen en zweten haha.
 
Zou 100-200 mg om de 24-36 uur nemen voor een langere tijd.
 
Laatst bewerkt:
Neemt DNP om zijn pak weer te kunnen dragen. is ook een optie natuurlijk...

Nee hoor, maar het is een goede check voor me geweest en over dat gele zweten, niks van gemerkt maar van je kwakkie wel idd. Klopt ook dat je zweet tijdens een dag van -2 of gewoon een koude dag.
 
Back
Naar boven