XXL Nutrition

DNP+T3 bijwerkingen, alle hulp is welkom! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sexytrunks

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
9 jul 2011
Berichten
1.708
Waardering
338
Lengte
1m65
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
Oke guys

Hier komt EM!

Ik heb DNP-Dinitrophinol genomen 3dagen op 200mg en dan verhoogt naar 400mg tot dag 10 en dan ben ik 1 dag op 600mg geweest maar dat kon ik niet aan het was een levende hel!!! Ik heb heel de nacht geen oog dicht gedaan en het zweet bleef uit mijn lijf komen NON-STOP heel de nacht!
Ik heb de laatste 4dagen 400mg terug genomen en heb er 25mcg T3 voor 4dagen bij genomen omdat DNP je schildklier onderdrukt en ik wou het met T3 opvangen maar wel laat pas tot de conclusie gekomen! Ik heb de T3 ook niet meer afgebouwd en ben dan direct met DNP en T3 gestopt na dag 14!
En toen was alle akeligheid pas begonnen, Duizelig in't hoofd en concentratieproblemen, koude handen en voeten, pijn in gewrichten, Spierkrampen die je kan vergelijken met Stuiptrekkingen heel angstaanjagend, mijn spieren voel ik heel de tijd kloppen als een hartslag en mijn hartslag voel ik soms ook kloppen.
Het begint altijd in mijn hoofd dat ik draaierig wordt en dan volgen de koude handen en voeten en dan beginnen de spierkrampen! Ik neem nu 2x 450mg magnesium en 3x per dag Vitaminen-B (Befact Forte) en nu neem ik ook nog eens Paracetamol+codeine (Algo Cod) en Sedinal Plus. allemaal op aanraden van mijn dokter! en ik drink een shitload water! Het is van verleden woensdag dat ik al gestopt ben met de T3 en DNP te nemen en het is inmiddels al 8dagen verder en de sides zijn er nog om naar huis te schrijven! niks helpt! Ik zit in ziekenverlof van mijn werk en ik heb al 1maand niet kunnen trainen en ik zie er niet uit!
De dokter heeft bloed getrokken om mijn schildklier te testen en zaterdag moet ik teruggaan voor de resultaten dus hou ik jullie op de hoogte!
Mijn hartslag was normaal toen hij die gemeten had maar ja... Het komt in een keer op, op't moment dat je het niet verwacht gewoon!
Soms heb ik 1 hand dat koud word en dan zie ik duidelijk dat mijn hand die koud is bleek ziet tegenover de andere dus ik denk dat er iets met mijn bloedcirculatie aan de hand is. Ook heb ik veel diarree als ik naar de wc ga en het is heel ambetant want mijn billen verkrampen zelfs als ik gewoon op de wc zit! Gisteren had ik ook een moment dat ik gewoon begon te huilen zonder enige reden, en ik kon het niet controleren! misschien iets door de medicatie die ik neem???
Is er iemand die mij aub meer duidelijkheid kan geven? Is er een deskundige die veel weet en mij AUB goeie onderbouwde raad kan geven of het ook heeft meegemaakt?
Waar is Krieltje als je hem nodig hebt:(
 
Ik heb niet veel verstand van deze materie maar ik vermoed dat je door kortstondig veel vet te verbranden bijzonder veel vrije radicalen uit je vetweefsel hebt losgemaakt. Normaal gesproken neutraliseert je immuumsysteem dit in combinatie met anti-oxidanten als vitaminen en dergelijke maar als je de vetverbranding tot het extreme doorvoert dan krijgt je lichaam dus een klap te verwerken waar het zich niet van kan herstellen. Het directe gevolg is dus dat je lichaam weerloos is en je je ziek zwak en misselijk voelt. Probeer eens de hoeveelheid anti-oxidanten in je lichaam te verhogen. Het meest makkelijke zou zijn om 5 gram vitamine C te nemen bovenop je overige vitamine inname.

Maar nogmaals, ik ben geen ervaringsdeskundige.
 
dude dahm man dit klinkt echt niet lekker.... pff sterkte man drom hier je vooruitgang....
 
Ik heb niet veel verstand van deze materie maar ik vermoed dat je door kortstondig veel vet te verbranden bijzonder veel vrije radicalen uit je vetweefsel hebt losgemaakt. Normaal gesproken neutraliseert je immuumsysteem dit in combinatie met anti-oxidanten als vitaminen en dergelijke maar als je de vetverbranding tot het extreme doorvoert dan krijgt je lichaam dus een klap te verwerken waar het zich niet van kan herstellen. Het directe gevolg is dus dat je lichaam weerloos is en je je ziek zwak en misselijk voelt. Probeer eens de hoeveelheid anti-oxidanten in je lichaam te verhogen. Het meest makkelijke zou zijn om 5 gram vitamine C te nemen bovenop je overige vitamine inname.

Maar nogmaals, ik ben geen ervaringsdeskundige.

Bedankt maat ik neem het in overweging... Het lijkt wel alsof er vandaag niet veel aan de hand is maar het kan zich van de een moment naar het andere moment ongenadelijk keren dus ik zal niet te vroeg mogen juichen:o

---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 16:25 ----------

dude dahm man dit klinkt echt niet lekker.... pff sterkte man drom hier je vooruitgang....

Bedankt
 
Ja kerel k*t dat het nog altijd niet beter is sinds ik je gehoord heb.
Ik ben ook gestaakt na dnp en was na 3 dagen de oude.
Misschien ben je net toevallig ziek geweest ? Ik heb ook net een buik/darm ontsteking gehad.
 
Ja kerel k*t dat het nog altijd niet beter is sinds ik je gehoord heb.
Ik ben ook gestaakt na dnp en was na 3 dagen de oude.
Misschien ben je net toevallig ziek geweest ? Ik heb ook net een buik/darm ontsteking gehad.

Bro kan je mij uitleggen wat je in die 3 dagen dan juist gevoeld hebt?
Ja ik denk eerlijk gezegd dat ik ook ziek ben bro, ik heb van die DNP ook nog een droge bek heel de tijd en een droge hoest die niet voorbij gaat.
Ik ben blij om te horen dat het bij jou beter is bro!
Ik ben tot nu toe heel de dag goed geweest, maar ik ga niet te vroeg juichen het kan in een keer bekeren
 
Ja ik had dag 1 na het stoppen het nog steeds warm en sweten.
Dag 2 wat minder en dag 3 nog wat minder en dan was alles goed.
Kon terug zwaar trainen zonder er megabezweet uit te zien.
Ik heb eigenlijk ook geen vocht vastgehouden tijdens gebruik van dnp.
 
Ja ik had dag 1 na het stoppen het nog steeds warm en sweten.
Dag 2 wat minder en dag 3 nog wat minder en dan was alles goed.
Kon terug zwaar trainen zonder er megabezweet uit te zien.
Ik heb eigenlijk ook geen vocht vastgehouden tijdens gebruik van dnp.

ja bro maar dat is vrij normaal aangezien je na 72uur nog 25% in je systeem hebt :p
Ik heb wel veel vocht vastgehouden tijdens gebruik maar heb nu inmiddels terug een dikke buik aangezien mijn schildklier onderdrukt is, ik kom elke dag bij :o
 
ja bro maar dat is vrij normaal aangezien je na 72uur nog 25% in je systeem hebt :p
Ik heb wel veel vocht vastgehouden tijdens gebruik maar heb nu inmiddels terug een dikke buik aangezien mijn schildklier onderdrukt is, ik kom elke dag bij :o
Maar dnp doet niets want heb al een weekje gejunkt elke dag en ben niets terug aangekomen. En normaal als je op 25mcg zit herstelt je schildklier zeer snel hoor met t3 als je gaat tot 100 of 150 dan moet je afbouwen maar in principe 25mcg herstel je zo van moet je niet afbouwen.
 
Was jij niet degene die meer als een half jaar met tren had gekuurd?
Misschien had je wat minder troep moeten nemen.
 
Was jij niet degene die meer als een half jaar met tren had gekuurd?
Misschien had je wat minder troep moeten nemen.

Dit,kuur met verstand

Btw Dnp? alsof je op wedstrijd gaat en niet onder de 3% geraakt ...
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag me af of dit door de DNP komt. Zelf weinig problemen ondervonden, zelfs op 600mg meerdere dagen. Ik heb het vermoeden dat er meer mee speelt.
 
Miss de combo met T3 te snel na je laatste kuur?
Beetje teveel van het goede?

Keeps us posted mate!
 
Waar ben je allemaal mee bezig man, 1m65 74kg 12% ga gewoon cutten of kuren. ben je al hersteld van de tren ?
 
Hier gaan we weer, gebruik nu al twaalf dagen Dinitrophinol (+T3) en heb alleen 'last' van lethargie. De neveneffecten waar mensen altijd over komen klagen zijn grotendeels aan zichzelf te wijten.

Zie ook niet in waarom je, rekening houdend met de 36 uur durende half life, na drie dagen je dosis al zou verhogen.

En dat je T3 moet op en afbouwen is ook een mythe.
 
DNP werkte bij mij pas lekker na 5 dagen op 200mg. Helemaal niet nodig om hoger te gaan, of om het uberhaupt te gebruiken, maar goed.

Voor mij nooit meer.
 
Was jij niet degene die meer als een half jaar met tren had gekuurd?
Misschien had je wat minder troep moeten nemen.

Ik heb niet meer dan een half jaar met tren gekuurd en dat zou je weten moest je inplaats van zo kwaai te reageren mijn hele logje doorgenomen hebben en alles gelezen hebben!! Ik was namens voor de DNP al 2maand en half OFF en er was niks aan de hand tot ik die troep van een DNP heb genomen!
Ik heb trouwens met verschillende compounds gekuurd en niet alleen met Tren!!!
1gram tren durf ik zonder problemen aan, maar meer dan een half jaar is iets anders!

Heb trouwens bijna 6 maand gekuurd of juist 6 maand en niet meer. Kijk vorige log begin datum tot eind datum en trek er maar 2maand en Half Af van OFF te zijn!
Als een mens ziek is en hulp vraagt dan is zo'n uitspraak en gedrag van u niet echt behulpzaam, denk na voor je iets zegt invervolg want als ik mee lees op DBB dan heb je altijd zo'n arrogante gedrag tegen iedereen!! Volgens mij zit jij langer dan een half jaar op tren;)

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 11:39 ----------

Dit,kuur met verstand

Btw Dnp? alsof je op wedstrijd gaat en niet onder de 3% geraakt ...

Dit??? Wie ben jij en die William om mij de les te leren??? Het is mijn lichaam en ik doe wat ik wil... Dit topic is geopend om hulp te vragen met een beetje onderbouwde critiek en niet zomaar met de vinger naar iemand wijzen daar heb ik en jij ook niks aan!!!

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 11:41 ----------

Miss de combo met T3 te snel na je laatste kuur?
Beetje teveel van het goede?

Keeps us posted mate!

Balternate i keep you posted mate! Mensen zoals u zouden er meer mogen zijn:D

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 11:42 ----------

Ik vraag me af of dit door de DNP komt. Zelf weinig problemen ondervonden, zelfs op 600mg meerdere dagen. Ik heb het vermoeden dat er meer mee speelt.

Wat speelt er dan meer mee maat? Kan jij mij uitleggen wat aangezien ik DNP en T3 alleen heb genomen?
 
dnp heb je veels te snel verhoogd.
Ik zat constant op 200 en was insane na paar dagen.
Nooit meer.

Duurde op 200 ook wel ff voordat ik weer van de sides afwas.
Je moet het uitzitten
 
Waar ben je allemaal mee bezig man, 1m65 74kg 12% ga gewoon cutten of kuren. ben je al hersteld van de tren ?

Het is al te laat om mij op mijn fouten te wijzen... Het is gebeurd en ik vraag of iemand weet hoe het komt dat ik dit meemaak?
Ik heb geen problemen na mijn kuur gehad, niet met een dipje of erectieproblemen of mentale issues! Ik was 2 maand en Half OFF voor ik aan de DNP begon en ik was pikobello tot die Dnp! Tijdens mijn Dnp kuurtje had ik niks maar ook niks aan de hand, het is allemaal begonnen sinds ik gestopt ben.
Kan jij mij zeggen hoe het komt inplaats "waar ben je allemaal mee bezig man"

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 11:48 ----------

DNP werkte bij mij pas lekker na 5 dagen op 200mg. Helemaal niet nodig om hoger te gaan, of om het uberhaupt te gebruiken, maar goed.

Voor mij nooit meer.

Voor mij ook nooit meer en raad het iedereen af!!!

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 11:49 ----------

dnp heb je veels te snel verhoogd.
Ik zat constant op 200 en was insane na paar dagen.
Nooit meer.

Duurde op 200 ook wel ff voordat ik weer van de sides afwas.
Je moet het uitzitten

Mack hier heb ik meer aan, kan je mij vertellen wat je sides waren na de DNP kuur? En hoelang het heeft geduurd en wat je eraan hebt gedaan om je beter te voelen? Ik zou echt apprecieeren als je het hier wilt delen met ons. :)

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 11:52 ----------


Thanx bro hier heb ik wat aan! Ik drink ook heel veel V8 sapjes voor het moment en sodium krijg ik wel genoeg binnen door voeding.
 
Back
Naar boven