MuscleMeat

DNP+T3 bijwerkingen, alle hulp is welkom!

Bezoekers in dit topic

toch geen oxy in je nieuwe kuur?
 
toch geen oxy in je nieuwe kuur?

Nee bro ik hou het bij some good old Dianabol:D
Oxy is vocht teveel en raak je zo kwijt... bij Dianabol kan je nog massa buiten de vocht pakken en vind de keuze daarom veel interessanter:p
Ik wil er niet voor een aantal weken breed bij lopen en dan terug plat van de ene dag op de andere, dan gaan ze mij pas uitlachen:eek:
 
gaatie nog lekker of weer een terugval?
 
gaatie nog lekker of weer een terugval?

nee bro... het ziet er redelijk normaal uit buiten dat ik soms aan mijn voorhoofd als ik er op duw pijn heb en aan mijn ogen ook en soms is mijn kaak wat vermoeid en spand mijn hoofd daarom aan mijn slaap (zijkanten hoofd) aan. voor de rest alles Oke bro:) Ik denk dat ik nu vrijdag terug ONN ga bro:D
Hou de kuurlogs bij de AAS sectie goed in't oog:p
 
Haha je bent echt niet wijs he:p nu alweer kuren;p
 
Nieuwe Sisevano?
 
Ben je niet geschrokken van je laatste ervaring?

Laat je je bloedwaardes nog nakijken?
 
Ben je niet geschrokken van je laatste ervaring?

Laat je je bloedwaardes nog nakijken?

Jawel ik ben heel erg geschrokken van mijn laatste ervaring bro! Maar die bijwerkingen van spierkrampen en verhoogde hartslag en koude handen en voeten enzo... is echt niet van een dipje ofwel? Ik weet 1 ding dat ik van de DNP of T3 of andere afvalmiddelen voor altijd af ga blijven:D
Ik hou het bij roids... Ik weet dat ik na het kuren mij heel down en emotioneel kan voelen en minder zin in training enzo... Maar dat neem ik er bij bro:)
Bloed heeft mijn dokter getrokken en hij heeft mijn schildklier en nieren en lever en bloedcellen gecontroleerd en hij zei als we nu op school waren dan kreeg jij een 10 op 10! En ik vertrouw mijn dokter die al inmiddels 52jaar praktijkervaring heeft en volgende jaar op pensioen zal gaan;)

Maar 1 ding heb ik nog wel last van soms bro... weet jij mss wat het kan zijn aangezien ik genoeg magnesium per dag binnenkrijg?
Vroeger dronk ik wel vaker Redbull maar nu als ik 1 redbull drink dan voel ik mijn spieren in mijn benen bewegen en het gevoel van bijna verkrampen... Wat is dit nu?
Kan jij mij het uitleggen bro? Ik sta open om te leren:D
 
Geen idee maat, heb ik zelf geen last van.

Maar als je dokter zegt dat t je bloedwaarden goed zijn dan zou ik ook niet twijfelen. Go for it!
Wat gaat het worden?

Wil zelf ook weer spoedig beginnen. Denk dat ditmaal word voor mij

1-12 Test E 625mg e5d
1-10 Tren E 300mg e5d
1-4 Winny tabs 30mg ed
1-4 Dbol tabs 30mg ed
2-12 hcg 500iu ew
15-18 aromasin/nolva 20/20mg ed
19-20 nolva 20mg ed
 
Laatst bewerkt:
Haha je bent echt niet wijs he:p nu alweer kuren;p

Haha, ja ik dacht hetzelfde New, maar na een grondig FB-gesprek is inmiddels duidelijk geworden dat Sexy ´t nu wel echt op safe speelt ;)
 
Dat van die Red Bull is volgens mij gewoon dat het vocht onttrekt daarom gaat het krampen.
 
Geen idee maat, heb ik zelf geen last van.

Maar als je dokter zegt dat t je bloedwaarden goed zijn dan zou ik ook niet twijfelen. Go for it!
Wat gaat het worden?

Wil zelf ook weer spoedig beginnen. Denk dat ditmaal word voor mij

1-12 Test E 625mg e5d
1-10 Tren E 300mg e5d
1-4 Winny tabs 30mg ed
1-4 Dbol tabs 30mg ed
2-12 hcg 500iu ew
15-18 aromasin/nolva 20/20mg ed
19-20 nolva 20mg ed

BEESTIGE KUURTJE BRO! :D

Laat weten wanneer je begint want ik volg sowiezo, zeker met tren in een kuurtje:p

---------- Post toegevoegd Fri 18 Jan 2013 om 22:31 ----------

Haha, ja ik dacht hetzelfde New, maar na een grondig FB-gesprek is inmiddels duidelijk geworden dat Sexy ´t nu wel echt op safe speelt ;)

Thanx bro! :) Ja ga het inderdaad safe spelen! Ik wou hogere doseringen nemen maar ik heb besloten het kalm aan te doen en op normale doseringen proberen het beste eruit te halen

---------- Post toegevoegd Fri 18 Jan 2013 om 22:32 ----------

Dat van die Red Bull is volgens mij gewoon dat het vocht onttrekt daarom gaat het krampen.

Ja je slaagt de nagel met de hamer op de kop;)
Ik drink sowiezo veel meer dan anders en neem nog eens 450mg Magnesium bij en Multivitaminen
 
Back
Naar boven