AndroidHealthClinic

DNP+T3 bijwerkingen, alle hulp is welkom! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

thats sick:O balen van wat je nu doormaakt!
ben benieuwd hoe lang het aan blijft houden....
zoals al is gezegt: luister wat je dokter zegt en pak je rust nu een keer goed!
en laat je lever/bloed waardes een keer checken dan he!:P haha
 
Drop die bloed uitslag hier eens dab
 
thats sick:O balen van wat je nu doormaakt!
ben benieuwd hoe lang het aan blijft houden....
zoals al is gezegt: luister wat je dokter zegt en pak je rust nu een keer goed!
en laat je lever/bloed waardes een keer checken dan he!:P haha

Is nu toevallig gebeurd bro... Zie vorige pagina.
Is echt balen inderdaad maar ik kan ongeveer zeggen dat ik terug de oude ben:D

---------- Post toegevoegd Sat 5 Jan 2013 om 22:32 ----------

Wist je huisarts btw wat DNP was?

Ja hoor en ik denk dat hij het beter dan ons weet ;) Sssst... Niet verklappen:p

---------- Post toegevoegd Sat 5 Jan 2013 om 22:34 ----------

Drop die bloed uitslag hier eens dab

Mack10 dat wil ik heel graag maar hoe moet ik dat doen als ik die niet heb meegekregen bro?
Hij houdt dat bij voor in mijn dossier te steken net zoals de foto's en resultaten van mijn Hernia in mijn rug.
Hij zei dat alles 10 op 10 was en dat ik mij geen zorgen hoefde te maken en dat hij er nu gerust in was.
 
Laatst bewerkt:
Nee bruxelles:D

is goed bro! wie het eerst komt halen krijgt het:p

---------- Post toegevoegd Sun 6 Jan 2013 om 17:30 ----------

oh ja ik was in 2 weken 4kilo afgevallen moest iemand het willen weten ;)
 
J4ck,j4ck,J4ck je blijft een held :p

j4ck is nog niet gekomen bro dus als jij eerder komt krijg jij het. Is toch niet moeilijk ;)

---------- Post toegevoegd Sun 6 Jan 2013 om 19:34 ----------

nu wil je eens een keer iets gratis weggeven en dan komt er niemand:rolleyes:
 
Is nu toevallig gebeurd bro... Zie vorige pagina.
Is echt balen inderdaad maar ik kan ongeveer zeggen dat ik terug de oude ben:D.

ja las het net idd, overheen gelezen denk ik... maar mooi dat het weer goed gaat!
 
Sinds gisteren voelde ik geen krampen meer. alleen trillende spieren die ik constant voel (spasme) Het gaat al veel beter met mij vandaag juist 9dagen geleden na het stoppen van DNP en T3 voel ik mij stukken beter!
Ik moet wel erbij zeggen dat ik nog altijd zweverig in't hoofd ben (duizelig)
Dat is nog niet voorbij helaas. Ik zat vandaag in de auto van een maat en als hij optrekte met de auto ging het helemaal niet in mijn hoofd, snelle beelden of bewegingen kan ik ook niet goed volgen en een beetje verward in't hoofd.
Als alles zo blijft dan ga ik maandag terug werken en hopelijk als dat heel de week meevalt dan ga ik eind volgende week terug proberen te trainen want ik zie er niet meer uit :p Ik zal in kracht ook veel achteruit zijn gegaan maar dat zal wel snel genoeg terug komen. :)
Ik hoop wel dat mijn spieren ook een beetje voller terug worden want ik ben helemaal leeggelopen :(
is dat met je ogen nog zo? Snelle beelden niet kunnen volgen? Want das ook een side ervan hea. Zicht verminderen enz. Neem je normaal pyruvate of iets voor. Heeft nu geen zin meer dan trouwens is blijvend.

Hoop dat het meevalt bro.
 
Ik heb ook dnp gedaan, beetje zelfdeopbouw ook alleen geen t3 bij genomen,dacht ik. Wel eca.
Ook een of 2 dagen op 600 gezeten en het was toen geloof ik juli.. vond het lichamelijk wel zwaar maar het zweten was bij mij op 200 niet extreem, zweet over het algemeen weinig dus.
niets lijkt ook op jou bijwerkingen en het lijkt me sterk dat het van dat kleine beetje t3 komt.
Succes ermee

Zelfde hier, 200mg alleen na (carbs) eten merkbaar.
Op 400mg de hele dag door sneller zweten bij inspanning en warmer zijn.
En op 600mg beetje hoofdpijn, hele dag matige zweet en gedurende de nacht matig zweet. Ik ga nog gewoon naar mn werk op 600mg.

In mijn ogen niet te vergelijken met, zo ver ik me dat nog kan herinneren na 8 jaar, XTC.
Resultaat is wel super, 3 weken van 12% naar 7%.
Heb wel gemerkt dat het bij trainingsmaatjes anders viel, soms weinig tot geen resultaat. Een geval met ernstige uitslag zelfs.
 
is dat met je ogen nog zo? Snelle beelden niet kunnen volgen? Want das ook een side ervan hea. Zicht verminderen enz. Neem je normaal pyruvate of iets voor. Heeft nu geen zin meer dan trouwens is blijvend.

Hoop dat het meevalt bro.

Ja inderdaad dat heb ik dat ik snelle beelden niet kan volgen! Pyruvate heb ik niet genomen omdat ik dacht dat het bij zo'n lage dosis zelden voor valt! Het is inderdaad te laat als ik zichtverlies heb maar tot nu toe kan ik al de letters van deze logje nog tegoei lezen:p
Maar die snelle beelden niet kunnen volgen is echt wel ambetant, komt dit misschien door zichtsverlies of kan gaat het nog weg? Sprutte heeft het voor gehad als ik mij kan herinneren, hopelijk kan hij hier zijn ervaring eens posten:D

---------- Post toegevoegd Mon 7 Jan 2013 om 17:40 ----------

Zelfde hier, 200mg alleen na (carbs) eten merkbaar.
Op 400mg de hele dag door sneller zweten bij inspanning en warmer zijn.
En op 600mg beetje hoofdpijn, hele dag matige zweet en gedurende de nacht matig zweet. Ik ga nog gewoon naar mn werk op 600mg.

In mijn ogen niet te vergelijken met, zo ver ik me dat nog kan herinneren na 8 jaar, XTC.
Resultaat is wel super, 3 weken van 12% naar 7%.
Heb wel gemerkt dat het bij trainingsmaatjes anders viel, soms weinig tot geen resultaat. Een geval met ernstige uitslag zelfs.

ja het is inderdaad "Evil shizzle" :D Dit is iets waar je volgens mij fifty fifty kans mee hebt dat je ernstige sides gaat overhouden na de kuur! Voor mij in iedergeval nooit niet meer die vuile troep!
 
[/COLOR]
ja las het net idd, overheen gelezen denk ik... maar mooi dat het weer goed gaat!

thanx bro binnenkort een nieuwe cycle... en ik heb al iets in gedachten:p

week 1-6 50mg dianabol kickstart
week 6-16 50mg proviron
week 1-10 Tren-E 400mg
week 1-16 Test-E 500mg
week 1-16 Boldenone 600mg
week 12-16 100mg anavar
week 18-24 Arofix
hcg 500iu per week!

stevig of niet stevig:D

And guess what? ik heb alles bijna al in huis buiten de Bold en anavar en proviron:D
 
Laatst bewerkt:
Hahahaha je hebt bijna de helft niet dus..... XD maar gped man jij bent ook ee ziek mannetje hea.... Hahahha can't wait to get on the roids again! Succes en houd een logje bij.... Wel doen hea!
 
Volgens mij is jou leverancier dol op je haha. Net herstelt Van zware sides en nu dit weer. Mijn advies ga een paar maanden off na zolang kuren zitten je receptoren vol dus gaat je volgende minder brengen dan je verwacht. Door kuren kan maar is niet aan te raden. Zelfs pro's en wedstrijdjongens die ik ken gaan 3 maanden per jaar minimaal off sommige langer. Waardoor de receptoren leeg raken en je kuurtje daarna weer goed inslaat
 
Normaal zou ik mijn mond houden maar, ik zou je sterk aanraden om rustig aan te doen met je lichaam je hebt er maar 1.
 
Volgens mij is jou leverancier dol op je haha. Net herstelt Van zware sides en nu dit weer. Mijn advies ga een paar maanden off na zolang kuren zitten je receptoren vol dus gaat je volgende minder brengen dan je verwacht. Door kuren kan maar is niet aan te raden. Zelfs pro's en wedstrijdjongens die ik ken gaan 3 maanden per jaar minimaal off sommige langer. Waardoor de receptoren leeg raken en je kuurtje daarna weer goed inslaat

Ik ga zeker nog 1 maand wachten tot ik de gewichten terug de baas kan want ben er al een maandje uit:D
Dan ben ik ondertussen al 3maand en half OFF! Receptoren die verzadigd raken is ook niet bewezen geloof ik! Sommigen geloven erin en sommigen niet ;) Sommigen geloven na een aantal weken op lage dose Test te bridgen dat ze terug gaan knallen! En dan komt er nog bij kijken dat ik pas DNP heb genomen waardoor uw receptoren ook terug leeg komen:p Alléé zeggen ze toch:D

seg Jesse2010 denk je niet dat 3 maand en half voldoende is? Je geeft daarjuist een paar maand aan en dat is toch een paar maand al? haha
---------- Post toegevoegd Mon 7 Jan 2013 om 19:32 ----------

Normaal zou ik mijn mond houden maar, ik zou je sterk aanraden om rustig aan te doen met je lichaam je hebt er maar 1.

Das waar... bedankt voor de bezorgdheid ik ben ervan bewust ;) Er zijn er zelfs die direct na hun nakuur terug beginnen te kuren zonder te wachten:p Ik zal nog even geduldig wachten, maar het is O' zo moeilijk met al die lekkere snoepgoed en coctails hier in huis:D

---------- Post toegevoegd Mon 7 Jan 2013 om 19:36 ----------

Hahahaha je hebt bijna de helft niet dus..... XD maar gped man jij bent ook ee ziek mannetje hea.... Hahahha can't wait to get on the roids again! Succes en houd een logje bij.... Wel doen hea!

bijna de helft niet??? enkel nog de bold en proviron in huis halen en de anavar heb ik pas nodig op't einde van mijn kuur dus... ;) Anavar kan wachten en proviron weet ik zo zeker nog niet aangezien ik tren en bold al in't spel heb weet ik niet of het overbodig is. Maar als het waar is wat ze zeggen dat er dan meer vrije test is als je proviron gebruikt dan is het natuurlijk een heel andere verhaal en neem ik het toch:D
Iemand die er meer over kan zeggen mss???
 
Laatst bewerkt:
hoop dat het meevalt en heb geen persoonlijke ervaring met DNP heb me eens 5 weken ingelezen vorig jaar winter en i chickend out haha.

Dus weet de meeste sides enz wel. Daarom dat ik het zei.
 
Back
Naar boven