Fitness Seller

DNP tijdens bulkkuur op de rustdag

Bezoekers in dit topic

ikzelf

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 mei 2007
Berichten
657
Waardering
9
Hallo,

Ik wil miss op de rustdagen van mijn bulk kuur dnp gaan nemen, dit om bulkvet tegen te gaan en had begrepen dat je receptoren het er beter van gingen doen. Iemand hier ervaring mee? Of zet het geen soda aan de dijk?

Gr
 
Soda? :p je bedoelt zoden aan de dijk.

Ik heb niks gemerkt dat de kuur beter zou werken na het gebruik van dnp. Ik vond het ook echt een crap middel. Veel hartkloppingen, zweten, gaar gevoel en ik werd er leeg en slap van. Ik zit er zelf over te denken om op junk dagen wat clen te nemen maar dnp zou ik echt niet meer doen
 
DNP voor buikvet weg te doen tijdens een bulk cycle? wordt om de dag gekker hier op dbb
 
als je al iets neemt om vetgains te verkleinen tijdens het bulken, dan is dat bijvoorbeeld T3.

DNP is veel te agressief en gevaarlijk om met die reden te nemen. Persoonlijk snap ik niet waarom je het uberhaupt zou nemen, maar dat is voor iedereen anders. Als je nou naar een ziek laag vetpercentage wilt/moet in zeer korte tijd, dan snap ik het nog wel.. maar dit..

probeer anders 1000kcals minder te eten op die rustdagen, dat zal ook wel wat verschil maken.
 
DNP is heel effectief als je aan het cutten bent, op de manier dat TS voorstelt is het inderdaad nutteloos. Het gaat om het cumulatief effect dat enkele dagen aan een stuk bereikt wordt, met een goed dieet en niet 1000den kcals boven je onderhoud. Ik heb het reeds gebruikt en heb er onmenselijk goede resultaten mee bereikt op heel korte tijd wat niets anders kan, maar er is ook niets dat je zo ****ed up maakt. Ik ken wel enkele gasten die na dag 2-3 al stopten omdat ze het niet aankonden.
 
DNP is ziekelijk gevaarlijk, ik hoop van harte dat je er NIET aan begint !
 
Als je niet weet waarmee je bezig bent kan het enorm veel schade opleveren of je leven kosten ja, dus beter dat de meeste hier ervan afblijven :p
 
Back
Naar boven