XXL Nutrition

Dnp twijfelachtig

Bezoekers in dit topic

Juicewrld

Novice
Lid geworden
17 mrt 2020
Berichten
11
Waardering
3
Lengte
1m85
Massa
88kg
Vetpercentage
12%
Hey jongens.

Ik train al een geruime tijd heb al veel dingen gebruikt en bezit de nodige kennis van slin dnp etc.
Dus geen gezeur of geflame.

Zo is mijn schema.

Dag 1-5 200mg.
Dag 6-14 400mg
Dag 15-21 600mg.

Nu ik nam vroeger dnp en zweette me altijd te pletter. Maar nu is mijn conditie veel beter dan vroeger. Maar het lijkt of ze ondergedoseerd zijn. Ik zweet wel, geurtjes zijn er. Urine is geel ik pak vocht.
De capjes zijn knalgeel heb ze geopend en alles sloeg geel uit. De scratchcode op het product zegt dat ze real zijn. Zou ik opeens beter tegen dnp kunnen omdat me conditie veel beter is maar echt veel beter als vroeger. Iemand deze al gehad?
 
Het is geel en krom en lijkt op een banaan, wat zou het zijn?

Alle kenmerken die je omschrijft zijn de kenmerken die horen bij DNP. Dus dat je DNP fake is zou ik me niet teveel zorgen over maken als ik jou was.
 
Mss ben je nu de bijwerkingen gewoon en focus je er minder op ofzo...
kijk naar je lichaamstemperatuu, deze liegt niet
 
Het is geel en krom en lijkt op een banaan, wat zou het zijn?

Alle kenmerken die je omschrijft zijn de kenmerken die horen bij DNP. Dus dat je DNP fake is zou ik me niet teveel zorgen over maken als ik jou was.
Fake niet. Dat weet ik zeker.
Mijn vraag is gewoon als je een goede conditie hebt kan je er precies veel beter tegen. Het is van ug lab en de krascode zegt oké. Dnp is geen dure grondstof dus het zal wel goedzitten dan.
 
Lijkt me atm niet het beste moment om dnp te nemen
 
Ik heb nu al spijt dat ik serieus op je post gereageerd heb droeftoeter
Ik zeg gewoon dat ik geen gezeur en je kan beter dit niet of wel wil horen. Dit zeg ik toch op een normale manier in mijn eerste post. Want zo is elk dnp topic hier.
 
Ik zeg gewoon dat ik geen gezeur en je kan beter dit niet of wel wil horen. Dit zeg ik toch op een normale manier in mijn eerste post. Want zo is elk dnp topic hier.
Een beetje respectvol reageren naar een goed bedoeld advies van iemand met ervaring blijft toch wel netjes hoor.
 
Lijkt me atm niet het beste moment om dnp te nemen
Oké ik was misschien wat kort door de bocht.

Bedoel je dan ivm corona of het feit dat eentje dicht is? Ik wou er normaal wel elke dag cardio bij doen.

Ik eet nu 230 eiwit 80 vet de rest kh.
Ik eet 600kcal onder onderhoud.
 
Oké ik was misschien wat kort door de bocht.

Bedoel je dan ivm corona of het feit dat eentje dicht is? Ik wou er normaal wel elke dag cardio bij doen.

Ik eet nu 230 eiwit 80 vet de rest kh.
Ik eet 600kcal onder onderhoud.
Idd door corona, het was verder normaal bedoeld. Lijkt me niet fijn mocht je het krijgen dat je ook aan de dnp zit
 
Idd door corona, het was verder normaal bedoeld. Lijkt me niet fijn mocht je het krijgen dat je ook aan de dnp zit
Nee daar heb je zeker een punt.
Dan weet je ook niet wat welk symptoon juist geeft.
Ik moet nog dagje of 10 doen. Zou jij afbreken en volgende keer terug cyclen?
 
Nee daar heb je zeker een punt.
Dan weet je ook niet wat welk symptoon juist geeft.
Ik moet nog dagje of 10 doen. Zou jij afbreken en volgende keer terug cyclen?
Persoonlijk zou ik dnp stoppen tot de “crisis” over is. Gewoon om het een beetje veilig te spelen.
 
Oké ik was misschien wat kort door de bocht.

Bedoel je dan ivm corona of het feit dat eentje dicht is? Ik wou er normaal wel elke dag cardio bij doen.

Ik eet nu 230 eiwit 80 vet de rest kh.
Ik eet 600kcal onder onderhoud.
Ik zou veel dieper gaan dan 600 onder onderhoud. Is is tenslotte geen gezond goedje. Dus om Het beste eruit tehalen kan je dieper gaan om het proces te versnellen. En beter snel dan lang met dnp zou ik zeggen. Ik ben gister klaar met mijn cycle. op 600mg werd het pas een beetje zwaar. Vond tot 400mg wel goed te handelen.
 
Tussen de regels door kan ik al raden wel merk je gebruikt.

Ik heb niet het idee dat je jezelf te pletter moeten zweten om er alles uit te halen. Zo heb ik weleens gehad dat na circa vijf dagen de lethargie weg was. :dunno:
 
Ja sta nu met de nacht. Zweten is er wel.
Als ik ga pissen is het echt fluogeel aan het worden. Het is wel real. Ik denk gewoon dat ik wat ouder ben en nu minder nadenk met de bijwerkingen. Nog weekje op 500mg dan stop ik.
 
Ja sta nu met de nacht. Zweten is er wel.
Als ik ga pissen is het echt fluogeel aan het worden. Het is wel real. Ik denk gewoon dat ik wat ouder ben en nu minder nadenk met de bijwerkingen. Nog weekje op 500mg dan stop ik.
Water intake omhoog gooie!
 
Back
Naar boven