Fitness Seller

DNp wel of niet

Bezoekers in dit topic

kayseri

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 apr 2003
Berichten
92
Waardering
1
vraagje de een beweerd dat het een wondermiddel is en de andere zegt dat er teveel risico s zijn om het te gebruiken WAT IS HET NOU?
 
wat het is?: een wondermiddel met teveel risico's
 
Wat ik allemaal heb gelezen over DNP...ik zou er iig niet aan beginnen.
 
Niet de moeite waard gab
 
Zorgen dat je vetprecentage niet zo hoog oploopt dat je die troep nodig hebt. En anders....ff wat moeite doen en zorgen dat je met een goed dieet en evt cardio lekker droog wordt.
 
Het is troep. Je loopt de hele dag te zweten bij de geringste inspanning, ademt zwaar en hebt last van vermoeidheid en kracht verlies. Zelf je kwakje ziet er geel uit van de DNP. En als je het aan je handen krijgt loopt je een paar dagen rond met gele klauwen. Verder ben ik op dit moment 3 kilo verloren in 1 week. Ben wel benieuwd of mijn kuur er volgende week harder zal inknallen doordat de receptoren gevoeliger zijn geworden.
 
. Ben wel benieuwd of mijn kuur er volgende week harder zal inknallen doordat de receptoren gevoeliger zijn geworden.

droom maar verder. dat hele receptor verhaal is een sprookje.
dnp is gif en alleen goed om insecten met te mollen!
 
En zelfs dromen doe ik niet meer. Een andere bijwerking is dat je snachts vaak je bed uit moet om te pissen en dan gelijk water te drinken. Dus tijd voor dromen is er niet meer.
 
bedankt voor jullie reactie na deze verhalen , wil ik het niet meer gebruiken.
te veel risico s
 
Mss kunnen we je op weg helpen als je ons vertelt wat je wilt gaan doen.
 
droom maar verder. dat hele receptor verhaal is een sprookje.

Ik zit nu een week in mijn kuur en ben inmiddels tussen de 3 en 4 kilo aangekomen. Komt dat doordat DNP vocht afdrijft en dat nu dubbel zo hard terug komt door mijn kuur?
 
nou...dat hele prime verhaal van maus...denk eerder dat je die kant op moet denken....
van dnp houden sommigen toch ook vocht vast?
 
Back
Naar boven