MuscleMeat

Dnp (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jurrien

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 feb 2008
Berichten
156
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
97kg
Vetpercentage
10%
Word dnp nog geproduceerd? Hoorde van m'n dealer dat het niet meer gemaakt word.
 
Waarschijnlijk wel..

Commercial DNP is primarily used for scientific research and in manufacturing. It has been used at times to make dyes, other organic chemicals, and wood preservatives. It has also been used to make photographic developer, explosives, and pesticides.
 
Wordt ongetwijfeld nog gemaakt
 
Je dealer verkoopt onzin.
 
hey

wordt nog wel gemaakt ja
maar met voeding bereik je ook dat doel

dnp is niet echt een aanrader volgens mij

gr
 
- 10 graden hier en loop in een tshirtje en slaap met het raam open!
On a serious note: die shit is f'ckin dangerous.

Lees je zeer goed in over alle dingen die erbij komen kijken zoals je kalium enzo verder die je moet aanvullen.

Je speelt letterlijk met de temperatuur van je lichaam.

Is voor mij gevaarlijker dan kuren...
 
Mijn dealer verkoopt ze nog!

Maar zelfs hij raad het niet aan, zoals eerder gezegd shit if f**king dangerous als je er niet veel van weet, en zelfs dan nog..

Op dit forum vindt je heel wat ervaringen en meningen hierover, en er wordt maar weinig goeds over gezegd qua sides, het vet valt dan wel weer met bakken eraf, hoorde zelfs iemand hier zeggen dat je zweet slijmerig groen is ofzo..
 
Mijn dealer verkoopt ze nog!

Maar zelfs hij raad het niet aan, zoals eerder gezegd shit if f**king dangerous als je er niet veel van weet, en zelfs dan nog..

Op dit forum vindt je heel wat ervaringen en meningen hierover, en er wordt maar weinig goeds over gezegd qua sides, het vet valt dan wel weer met bakken eraf, hoorde zelfs iemand hier zeggen dat je zweet slijmerig groen is ofzo..[/QUOTE]

dafuq.....
 
Mijn dealer verkoopt ze nog!

Maar zelfs hij raad het niet aan, zoals eerder gezegd shit if f**king dangerous als je er niet veel van weet, en zelfs dan nog..

Op dit forum vindt je heel wat ervaringen en meningen hierover, en er wordt maar weinig goeds over gezegd qua sides, het vet valt dan wel weer met bakken eraf, hoorde zelfs iemand hier zeggen dat je zweet slijmerig groen is ofzo..[/QUOTE]

dafuq.....

Ik heb het echt eens langs zien komen, was iemand die hier al lang poste overigens, heb het eens opgezocht maar kan niks vinden in geschiedenis..

http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/geel-zaad-zweten-stijve-dnp-trenbolone-test-221639/

Geel zaad.. Kan niet goed zijn, en als je zoveel zweet dat kan nooit goed zijn..
 
Ik heb het een keer 2weken gebruikt. Heb toen 1 cap per 2 dagen gebruikt. Bijna geen sides en veel afgevallen. Die hoge doseringen 600mg per dag etc is niet
te doen. Maar hier draait alles om hoge doseringen op de forum
 
Ik heb het een keer 2weken gebruikt. Heb toen 1 cap per 2 dagen gebruikt. Bijna geen sides en veel afgevallen. Die hoge doseringen 600mg per dag etc is niet
te doen. Maar hier draait alles om hoge doseringen op de forum

Hoeveel nam je en ben je dan afgevallen? En 1 cap hoeveel mg was dat dan?
 
dafuk gele zaad.... waarslaat dat op dan kan toch niety goed zijn? btw wat gaan we verstaan onder geel... echt markerstift geel of creme kleurig geel (of hoe dan ook ik ben niet goed in kleuren onderscheiden)
 
Ik heb het een keer 2weken gebruikt. Heb toen 1 cap per 2 dagen gebruikt. Bijna geen sides en veel afgevallen. Die hoge doseringen 600mg per dag etc is niet
te doen. Maar hier draait alles om hoge doseringen op de forum

Interessant dat het middel op 100 mg per dag op controleerbare wijze gebruikt kan worden maar dat op 200 mg per dag mensen al beginnen te klagen. Gebruikte je verder nog iets erbij en hoe was je dieet gedurende je kuur. Kun je eventueel wat meer toelichten over je exacte vetverliezen?
 
dafuk gele zaad.... waarslaat dat op dan kan toch niety goed zijn? btw wat gaan we verstaan onder geel... echt markerstift geel of creme kleurig geel (of hoe dan ook ik ben niet goed in kleuren onderscheiden)

Maakt voor mij niet uit, al was het creme of markerstift, is het niet wit dan maak ik me al zorgen, en hoor opde amerikaanse forums ook dat de sides onmenselijk zijn met dagen, daarom dat ik wilde weten van bovenstaande persoon hoeveel hij nam en verloren was..

Op die amerikaanse forums namen ze ook dosisen dat volgens mij ook niet gezond kunnen zijn..
 
Ik begrijp sowieso niet waarom je zo hoog moet doseren met dit soort producten.. ook clen en zo wordt altijd stevig gedoseerd... ik vind het maar een gevaarlijk spel. nja je zou het verrantwoord kunnen gebruiken denk ik....
 
Ik begrijp sowieso niet waarom je zo hoog moet doseren met dit soort producten.. ook clen en zo wordt altijd stevig gedoseerd... ik vind het maar een gevaarlijk spel. nja je zou het verrantwoord kunnen gebruiken denk ik....

Ik versta dat ook niet, maar begrijp wel waarom iemand dat in zijn hoofd haalt, sommige denken gewoon kilo's in een week te verliezen.

Mijn oom begon met 2 pillen clen en na een week was hij niet tevreden en hij had geen sides dus vondtie dattie wel klaar was voor 5 pillen. Vertelt hij me later dat hij nog nooit zo'n zware ademhaling en hartslag had.
En hij had het gevoel dat zijn keel "openstond" alsof je van die zware menthol zuigtabletten slikt.

En hij is nochtans veel gewend, hij was profwielrenner in de gouden ouden EPO tijdperk, gebruikte ook veel deca en susta..

Overigens na die 5 pillen vroegtie of ik ze niet wou want dat hij ze anders in de vuilnisbak pleurde.. Heb ze hem maar in de vuilnisbak laten pleuren!:P
 
hahahah is je oom toevallig Lance Armstrong? :P hahah jep vooral die UG clen.. ondergedoseerd en dan denk je o zal vast te weinig in zitte effe 3 pillen extra neme... nja effe reactie van TS afwachte
 
Nee hahaha! Maar hij had wel zijn mening klaar, tegenwoordig is wielrennen zoals BB, iedereen gebruikt, maar als er vragen gesteld worden zijn ze allemaal natural..

Mja wordt wat Offtopic, ben ook wel benieuwd naar TS zijn ervaring.
 
bump

zeg ts, ga je ons nog iets meer vertellen over je ervaring die je hebt gehad met twee weken dnp?


Ik heb het een keer 2weken gebruikt. Heb toen 1 cap per 2 dagen gebruikt. Bijna geen sides en veel afgevallen. Die hoge doseringen 600mg per dag etc is niet
te doen. Maar hier draait alles om hoge doseringen op de forum
 
DNP moet je niet gebruiken man :S
Ik heb me nog nooit zo ongezond gevoeld als toen ik twee weken DNP nam en op het einde kreeg ik om de 5 minuten hartkloppingen die een maand lang aanhielden.
IMO kan je het beter houden bij de middelen waar geen doodskop op het potje staat zoals Clen, T3 en ECA

En wat Navy zegt, als je niet eens weet hoe je moet eten ben je helemaal zinloos bezig.
 
Back
Naar boven