Fitness Seller

Dnp

Bezoekers in dit topic

worlwarIII

Novice
Lid geworden
15 mrt 2014
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
63kg
Vetpercentage
28%
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag 60 caps "dnp" gekregen maar ze ruiken eerder zurig en volgens de bron mag ik ddie 60 tabs uitnemen (1/dag).. Je zou er mee tot 4kg verliezen.
Maar ik weet via betrouwbare bron dat dnp fluogeel moet zijn EN je dit max 2-3 weken mag nemen..
Wat denken jullie?

1394864738269.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja het moet fluorgeel zijn. Maak eens een cap open. Volgens mij was DNP geurloos.
 
Ik zou het niet vertrouwen, beter weet je zeker dat het echte dnp is voordat je het naar binnen werkt
 
Ik neem aan dat je via zoekfunctie je uitgebreid geinformeerd hebt over DNP en wat de effecten zijn en hoe je moet doseren en erbij moet eten en vooral wat je NIET moet doen tijdens DNP. Ik denk dat je product fake is. Ik krijg altijd heel vervelende herinneringen als ik DNP lees, wat een hel is dat! Maar het werkt wel als je echte DNP hebt.

Bij DNP is de dosering heel belangrijk; 100mcg meer of minder kan betekenen dat je een overdosis neemt en het effect daarvan kan al snel heel verkeerd lopen. Ik zou DNP alleen kopen via een supplier die je vertrouwt.

Ik zie het nu pas, DNP is geen supplement. Omdat het verboden is als supp en omdat het potentieel dodelijk kan zijn hoort dit in de AAS sectie.
 
Vind de capsules op eca caps lijken, zegt natuurlijk niks maar mss hebje dat wel gekregen?
 
Dank jullie voor de informatie..
Het lijkt mij ook zo iets.
Hopelijk krijg ik mijn centen terug!
Het probleem is dat ik niemand anders ken die dnp verkoopt..
En zelfs uit UK bestellen vind ik risky want het zou niet de eerste keer zijn dat mijn bestelling niet langs de Douane geraakt :-)
Dit is wel echt rot.. ik keek er zo naar uit een kuur te beginnen en uiteindelijk ben ik voor 70€ bestolen haha
 
Dat je je überhaupt waagt aan dit spul. Lees de DNP log van Krieltje maar eens. :eek:
 
Poeh kijk uit met DNP, en als je het al doet neem pyruvate voor je ogen.
 
Ik wil niet vervelend doen, maar ik heb het vermoeden dat deze dame ontevreden is met haar uiterlijk en op zoek is naar een "quick fix".

Je kan prima vet verliezen met de juiste training en voeding, je hoeft niet naar zeer extreme middelen te grijpen.
 
ik heb het vermoeden dat deze dame ontevreden is met haar uiterlijk

Als ze er zo uit ziet als dr avatar, is er niks mis mee :)

*edit* zie nu dr stats pas...
 
Chick, dnp sloopt je eierstokken. Weet niet of je daar mee zou zitten? Verder, als jij dat ben op je avatar heb je zeeeeeeeker geen dnp nodig. Maar ik neem aan dat jij dat niet ben.

Een goed dieet met cardio is de oplossing. Eventueel wat ephedrine er bij. Meer niet.
 
Hallo..

neen ik ben niet de dame van mijn avatar :-) Ik let al goed op m'n eten en doe cardio..
Ik denk niet dat een kuur van 10 dagen ernstige gevolgen zal hebben, mijn vriendin heeft het ook gedaan.

Waar vind ik de log van krieeltje? x

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

Chick, dnp sloopt je eierstokken. Weet niet of je daar mee zou zitten? Verder, als jij dat ben op je avatar heb je zeeeeeeeker geen dnp nodig. Maar ik neem aan dat jij dat niet ben.

Een goed dieet met cardio is de oplossing. Eventueel wat ephedrine er bij. Meer niet.

En Efedrine.. da lijkt mij veel radicaler aangezien dat slecht is voor je hart. DNP lijkt me meer iets voor mij :-)
 
Je weet dat er kans is op cataract ?
 
Ja maar toch enkel bij langdurig en hoog gebruik? Ik denk op 200 mg per dag te blijven gedurende 10 dagen ? x

Zou kunnen , ik heb me er persoonlijk niet over ingelezen. Maar als je het weet is het goed.
Stel je hebt al slechte ogen dan zou ik uitkijken.
 
waar staat die log? wel benieuwd

Dat is 10 seconden werk. Wat ben jij lui!
http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/kriel-op-dnp-217602/

@TS
Er blijft voor vrouwen het punt van eicellen. DNP gaat overal zitten, mannen krijgen zelfs fluorgeel sperma. Mannen wisselen van spermacellen om de paar dagen. Voor mannen is kindjes maken alleen tijdens DNP not done. Voor vrouwen is dit effect nog steeds niet duidelijk. Het blijven dezelfde eicellen. Die vernieuwen niet bij vrouwen. Er is een kans (waar ik geen details over kan vinden) dat DNP of de metabolieten mutageen zijn. Als dit zo is en DNP beinvloed je eicellen dan kan dat van invloed zijn op de kinderen die je mogelijk gaat krijgen. Ik zou het risico zeker als vrouw niet nemen.

En er is altijd een kans op allergie/overgevoeligheid voor DNP. Dat weet je niet van te voren. Dat merk je als je tot de paar % behoort die dat heeft en dan is het met spoed naar ziekenhuis en maar de vraag of je het overleeft. Ik heb dat risico ook ooit genomen van ach ik ben vast niet die paar % maar het zou zomaar kunnen dat je pech hebt.
 
Gebruik t maar gewoon niet... voordat je er erger komt uit te zien. Maarja als je jezelf niet meer kan zien is er natuurlijk ook n deel van t probleem weg.
 
Vertel je stats en doel even, kunnen we samen een betere gezondere en waarschijnlijk sneller manier vinden voor je doel. Dnp wordt gebruikt om te cutten maar dat is dan voor een wedstrijdprep. Dus echt de laatste vetjes laten wegsmelten.

Dit product staat echt kilometers ver weg voor jou doel heb ik de indruk.
 
Hallo..

neen ik ben niet de dame van mijn avatar :-) Ik let al goed op m'n eten en doe cardio..
Ik denk niet dat een kuur van 10 dagen ernstige gevolgen zal hebben, mijn vriendin heeft het ook gedaan.

Waar vind ik de log van krieeltje? x

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------



En Efedrine.. da lijkt mij veel radicaler aangezien dat slecht is voor je hart. DNP lijkt me meer iets voor mij :-)

Je slaat hier de plank wel een beetje mis. Maar ik zou er nog eens goed over nadenken als ik u was.

DNP is wel redelijk hardcore... Maar dat is een persoonlijke mening....
 
Back
Naar boven