Fitness Seller

Belangrijk Nieuws DNP (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Juliette30

Novice
Lid geworden
7 aug 2017
Berichten
3
Waardering
9
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
28%
Beste allen,

Ik wil hier graag even het gebruik van DNP bespreken, voor alle mensen die hun laatste hoop in deze gele substantie leggen.

Het is niet de eerste keer dat ik een DNP-cycle heb gedaan. Ik zit namelijk aan m'n 3e cycle op zo'n 3 jaar tijd. Ik weet dus wat ik doe, wat de risico's zijn en hoe de resultaten eruit zien.
Het werkt fenomenaal: op 1 week zie je het vet van je lichaam smelten !

Ik besloot dus aan een 3e cycle te beginnen. 200 mg/dag gedurende 7-10 dagen + nodige supplementen.
Op m'n 3e dag had ik nog geen enkel side effect (warm, zweten, fluo gele urine,...) dus besloot ik een 2e capsule te nemen (dus 400mg/dag). Dit was - naast het starten met DNP- een zeer domme, roekeloze keuze.
Ik dacht vannacht immers dat ik zou sterven... Om klokslag 00u wakker geworden van de hitte, lichaamstemperatuur was verhoogd, hartslag omhoog, zweten tot op m'n voorhoofd, overgeven,...

Ik had deze symptomen al gelezen op het internet. Ik wist hoe laat het was: het begin van het einde. Ik ben verschillende ICE-packs gaan halen en heb deze op de borstkas, polsen en enkels geplaatst. Ondertussen dronk ik 1 L water met ijsblokjes om van binnenuit te koelen... Bij het snuiten van m'n neus, kwam er bloed uit.

Ik heb mezelf beloofd om mijn verhaal te vertellen mocht ik de nacht overleven... zodat iedereen weet wat hem of haar te wachten staat. De resterende capsules gaan onmiddellijk de vuilbak in !

Ik zal wel een uurtje of 3 extra sporten en m'n maaltijd vervangen door 'n shake. Als er 1 ding belangrijker is dan een mooi figuur, is het een lang en gezond leven.

Héél véél succes !
 
Dank voor je bijdrage, zo zie je maar dat ook wanneer je denkt ergens mee bekend te zijn het gevaar in een heel klein hoekje kan schuilen. Zeker met DNP blijven zulke waarschuwingen op zijn plaats. Ben je er zelf al achter waarom je zo heftig op de 400mg in totaal gereageerd hebt? Was dit gewoon de max voor je lichaam of waren er andere variabelen in het spel waardoor het fout ging? Lees ook even het verhaal van sexytrunks ergens op dit forum. Die is als ik het mij goed herinner zelfs een week na het stoppen met DNP nog in het ziekenhuis terecht gekomen. (correct me if I'm wrong sexytrunks)

Hmm volgens mij was het niet sexytrunks :p ik weet ook niet meer wie het was, maar de ervaring van sexytrunks is sowieso ook de moeite waard om te lezen voor eenieder die het overweegt.
 
Super dat je deze ervaring ook deelt met een ieder op het forum .
Dank je wel !

Ik hoop dat je snel opknapt !
 
Vonk Ik heb geen flauw idee vanwaar die reactie kwam. Misschien omdat ik het savonds heb genomen? Normaal nam ik de capsule in de ochtend... En dan drink ik de hele dag goed door en eet ik voldoende..
Nu was het avond en tijdens je slaap drink, eet en beweeg je niet...

sexytrunks ik vind jouw verhaal niet meteen terug. Heb je een link?

Lauwtje Dankje. Ja vond het wel belangrijk... Als rechtstreekse bron. Want stel dat ik het niet gehaald had en net zoals velen een artikel in een krant was geworden, zou er toch maar gespeculeerd worden over de dosis, ervaring,...
 
Heb je een arts gezien? Wat was de diagnose?
 
Heftig! Bedankt voor het delen.
 
Alles kan zo'n reactie veroorzaakt hebben denk ik... Misschien was het een allergische reactie oid.
In mijn ogen is DNP een hulpzame stof die erg goed werkt mits er verstandig mee wordt omgegaan.
In dit geval is het verstandig dat jij rustig de dosis hebt afgetast. Veel mensen doen dit niet en knikkeren er 5 in omdat ze 2 niet voelen en gaan vervolgens de pijp uit, hierdoor krijgt dnp een slechte naam. Het gif zit hem in de dosis.
Owja zie nu pas dat een vrouw bent. Vrouwen horen sws niet boven de 200mg te gaan, in mijn ogen is het je eigen fout.
 
400mg is gewoon veel voor een vrouw...
Het is maar te hopen dat je geen oogschade hebt overgehouden want dit komt veel meer voor bij vrouwen.

Had dus niks met dnp te maken maar met dom gebruik.
 
Het grootste risico verbonden aan DNP is de domheid van de gebruiker. Dat blijkt hier maar weer.

"Ik weet heel goed wat ik doe"

*neemt dubbele dosering omdat geen sides*

Je bent een voorbeeld
 
De resterende capsules gaan onmiddellijk de vuilbak in !

Je bent je ervan bewust dat het niet aan de capsules lag, maar jouw eigen, zal niet zeggen domme, maar minder slimme keuze om hoger te gaan in dosering omdat "geen sides"? Ten eerst ben je een vrouw, je geeft aan te weten wat je doet, vervolgens voel je NA 3 DAGEN geen sides dus dan knal je maar een extra 200 mg erbovenop?

Was het wel fataal geweest dan had dit topic "29-JARIGE VROUW OVERLIJD AAN GEVAARLIJKE DIEETPIL - NOS" geheten. 'T zijn mensen als jou die DNP een slechte naam geven.
 
Ongelooflijk dat nog niemand hier aan heeft gedacht maar je mag mij best de capsules opsturen! Dan test ik of het echt zulk slecht spul is of dat jij gewoon dom bezig bent geweest.
 
Ongelooflijk dat nog niemand hier aan heeft gedacht maar je mag mij best de capsules opsturen! Dan test ik of het echt zulk slecht spul is of dat jij gewoon dom bezig bent geweest.

Het is prima spul. Ik was gewoon overmoedig en dom. Als je tegoei gelezen had, zou je beseffen dat uw reactie overbodig was.
 
bedankt voor het delen, weten mensen weer wat voor gif het is,

vraag me echter af waarom je na 3 dagen al verhoogde, aangezien je met een beetje denkwerk al door hebt dat dnp door zijn halfwaardetijd een aantal dagen opbouwt in je bloed. pakweg 5dagen...
dat wil zeggen dat je na 5dagen pas kon concluderen of je wel of geen sides had op 200mg per dag....
daarnaast kon je je ook inlezen en al weten dat boven de 200mg per dag niet aangeraden is voor een vrouw.

weet je zeker dat je weet wat je doet?
verder hoop ik natuurlijk dat je er geen blijvende schade aan overhoud!
 
Wat daann01 ook zegt, NOOIT maar dan ook NOOIT eerder verhogen dan 5 dagen.
Tweede fout, NOOIT in de avond innemen.
Derde fout, NOOIT dnp nemen als je vrouw bent ...of je moet 1000% zeker zijn dat je geen kinderen wilt of kan krijgen. Er is namelijk een reële kans dat je eitjes nu permanent zijn beschadigd meisje....

Verder weet ik niet hoe je dieet eruit zag; hoeveel liter water dronk je per dag (mega belangrijk)? At je nog steeds carbs? etc. etc.
De dosis icm met je dieet kan een dergelijke situatie ook uitlokken namelijk.

Wel goed dat je je verhaal deelt, zo kunnen jij en andere leren van deze ervaring.
 
Wat daann01 ook zegt, NOOIT maar dan ook NOOIT eerder verhogen dan 5 dagen.
Tweede fout, NOOIT in de avond innemen.
Derde fout, NOOIT dnp nemen als je vrouw bent ...of je moet 1000% zeker zijn dat je geen kinderen wilt of kan krijgen. Er is namelijk een reële kans dat je eitjes nu permanent zijn beschadigd meisje....

Inderdaad ja, een erg grote reële kans overigens. Mocht je ooit nog zwanger worden, dan zal ik in ieder geval wel heel snel laten testen hoe de foetus er aan toe is. Groot kans dat het misvormd is.

En 400mg met je 70kg... je geluk zal zijn geweest dat je waarschijnlijk sodium dnp had en niet de pure poeder vorm. Had je waarschijnlijk niet naverteld. Erg treurig dit soort posts te lezen over een compound wat, mits intelligent gebruikt wordt, een geschenk uit de hemel is in mijn ogen.
 
Big T heeft hier groot topic aan gewijd wat voor rotzooi vergif DNP eigenlijk is..jammer dat sommige toch hun lichaam blijven vervuilen
 
Back
Naar boven