Fitness Seller

Peiling DNP? (1 bezoeker)

DNP?

  • Je bent gek als je het gebruikt

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ieder zijn ding

    Stemmen: 2 40,0%
  • Veilig bij verstandig gebruik

    Stemmen: 3 60,0%
  • Hell yeah!

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    5

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

k0rsakoff

Cool Novice
Lid geworden
13 dec 2014
Berichten
49
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Wat vinden jullie van DNP?

Ik ben zelf van mening dat het bij verstandig gebruik een goed hulpmiddel is om een plateau te doorbreken. De basis blijft dieet en beweging, zonder een fatsoenlijk dieet heb je een overdosis (Niet perse dodelijk, hoe dan ook schadelijk) nodig om nog af te vallen. Dit is waarschijnlijk bij veel DNP-deaths de oorzaak (Mijn mening).

Ik ben me er van bewust dat hier niet over sources gepraat mag worden, maar ik vind wel dat mensen de beschikking moeten hebben over veilig spul, daar deze scene compleet verpest is met bunk, fake, w/e. Ik bestel het zelf per mail bij iemand uit UK, en dat spul is vele malen beter als verschillende andere sources die ik heb geprobeerd (via normale en darkweb sites). Als het toegestaan is deel ik dit mailadres dus via PB

Censorship is a bitch :D
 
Laatst bewerkt:
Man man man jij krijgt een ban
 
Wat vinden jullie van DNP?

Ik ben zelf van mening dat het bij verstandig gebruik een goed hulpmiddel is om een plateau te doorbreken. De basis blijft dieet en beweging, zonder een fatsoenlijk dieet heb je een overdosis (Niet perse dodelijk, hoe dan ook schadelijk) nodig om nog af te vallen. Dit is waarschijnlijk bij veel DNP-deaths de oorzaak (Mijn mening).

Ik ben me er van bewust dat hier niet over sources gepraat mag worden, maar ik vind wel dat mensen de beschikking moeten hebben over veilig spul, daar deze scene compleet verpest is met bunk, fake, w/e. Ik bestel het zelf per mail bij iemand uit UK, en dat spul is vele malen beter als verschillende andere sources die ik heb geprobeerd (via normale en darkweb sites). Als het toegestaan is deel ik dit mailadres dus via PB
Sanca Saxon zal wel interesse hebben in jouw voorstel.
 
Ik stel hier gewoon een vraag? Ik geef niks uit als het niet is toegestaan, simpel zat.

Denk dat de mods er anders over nadenken.
Daarnaast is dnp gewoon troep. En totaal overbodig.
 
Denk dat de mods er anders over nadenken.
Daarnaast is dnp gewoon troep. En totaal overbodig.

Dat is dus waar dit topic over gaat. Jij vind het troep, maar dat zijn bijvoorbeeld clenbuterol, caffeine, yohimbine ook. Het gaat mijn inziens allemaal om de dosering en het protocol er omheen.

Autorijden is ook niet veilig meer als je overdrijft, DNP net zo, maar zo zijn er veel dingen waar je normaal mee om moet gaan.
Laten we niet vergeten dat we allemaal wel iemand kennen die direct of indirect is overleden aan alcohol? Terwijl er met alcohol niets mis is, er zijn zelfs studies die suggereren dat een glas wijn per dag/week/wat dan ook, je ook GOED kan doen. 3 flessen op een avond ga je niet lang volhouden zonder schade te veroorzaken.

Denk er nu eens, zonder enige vooringenomenheid over na?
 
Alleen een onveilige post (in de verkeerde sectie) en toekomstige ban.
 
Veilig bij verstandig gebruik, maar wel eng. Zou het graag een keertje proberen maar impulsief zijn en die pillen in de buurt hebben klinkt gevaarlijk
 
Zou het graag een keertje proberen maar impulsief zijn en die pillen in de buurt hebben klinkt gevaarlijk
Toch maar niet dan...
 
  • Like
Waarderingen: Ari
Alleen een onveilige post (in de verkeerde sectie) en toekomstige ban.
Een onveilige post? Zonder er echt iets over te weten DNP innemen lijkt me een stuk onveiliger dan een beslissing maken nadat je je hebt kunnen inlezen over waar je aan begint?
 
Heb het over dit:
Ik ben me er van bewust dat hier niet over sources gepraat mag worden, maar ik vind wel dat mensen de beschikking moeten hebben over veilig spul, daar deze scene compleet verpest is met bunk, fake, w/e. Ik bestel het zelf per mail bij iemand uit UK, en dat spul is vele malen beter als verschillende andere sources die ik heb geprobeerd (via normale en darkweb sites). Als het toegestaan is deel ik dit mailadres dus via PB
 
Veilig bij verstandig gebruik, maar wel eng. Zou het graag een keertje proberen maar impulsief zijn en die pillen in de buurt hebben klinkt gevaarlijk

Daar zit zeker wat in. Maar als je je niet in de hand kunt houden qua doseringen/protocollen, dan zal je dieet vast ook niet erg strict zijn?
 
Heb het over dit:

Geen probleem, dan haal ik dat er toch uit? Snap niet dat er zo apart op gereageerd moet worden. Het is net of ik hier omring ben door VVD'ers lol
 
Heroïne is ook veilig bij verstandig gebruik.
 
Heroïne is ook veilig bij verstandig gebruik.

Zeer zeker waar. Alleen is een nadeel aan heroine dat het behoorlijk verslavend is, dus om dat verstandig te gebruiken moet je strong minded zijn.
 
Geen probleem, dan haal ik dat er toch uit? Snap niet dat er zo apart op gereageerd moet worden. Het is net of ik hier omring ben door VVD'ers lol
fb_img_1561633408409-jpg.jpg
 
Hoeft niet gekker te worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven