XXL Nutrition

dnp

Bezoekers in dit topic

ja maar miss goed als realitycheck voor sommigen:D
 
mss anders eens ionamin proberen..
 
beetje usnic acid in de mix kan ook geen kwaad:evilnana:
 
natuurlijk zijn er mensen die dit gebruiken.........

omdat het wel werkt....

het gaat mij er ook niet om er voor te zorgen dat iedereen hiermee stopt.
maar dnp voor iemand die nog zoekende is in hoe hij zijn vet% kan verlagen vind ik geen goed advies .........

vandaar de posts
 
natuurlijk zijn er mensen die dit gebruiken.........

omdat het wel werkt....

het gaat mij er ook niet om er voor te zorgen dat iedereen hiermee stopt.
maar dnp voor iemand die nog zoekende is in hoe hij zijn vet% kan verlagen vind ik geen goed advies .........

vandaar de posts

Daar heb je groot gelijk in!
Dit is "advanced" material
 
Echt alleen nog maar negatieve en ontradende berichten gelezen over dit spul, en niet van mensen die niet weten waarover ze spreken. Zelf begrijp ik niet waarom je dit zou gebruiken, dieet en normale fatburners zijn vaak voldoende.

DNP wordt o.a gebruikt om pesticiden te produceren en hout te impregneren.
 
DNP wordt o.a gebruikt om pesticiden te produceren en hout te impregneren.
en het wordt gebruikt in de winter om de stookkosten te minimaliseren...
 
moet je het injecteren of zijn het pillen?? en hoeveel kost het en waar is het te verkrijgen.
 
moet je het injecteren of zijn het pillen?? en hoeveel kost het en waar is het te verkrijgen.

Mischien het hele topic eens doorlezen voor je aan dit zou beginnen? ;) Blijf er toch af, zijn genoeg andere mogelijkheden
 
Mischien het hele topic eens doorlezen voor je aan dit zou beginnen? ;) Blijf er toch af, zijn genoeg andere mogelijkheden


zoals,welke mogelijkheden??? of kies voor een verkapte antwoord om geen supplement te noemen omdat jij ook weet dat niks enigszins aan DNP kan tippen.
 
We lezen t wel in de krant als BBing weer slecht in het nieuws komt omdat iemand geen idee heeft wat die in z'n lijf stopt en stil-liggend wordt gevonden in een kamertje.
 
My take on how to safely use DNP for fat loss.

I'm not going into the what's, why's, and how's of dnp usage. This is simply to present my view on how it should be used and by whom it should be used.

Here is a link to a quality FAQ on DNP: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=315562

Read that thread and UNDERSTAND it before attempting the use of dnp.

On to the meat of this thread.

Dnp can be dangerous at any dose, you can easily develop a spontaneous allergy to it, anaphylactic shock sucks so you need to be prepared and take preventative measures from the get-go.

What you'll need:
Dnp
T3
ECA or fav stimulant of your choice
Benadryl or other anti-histamine
Anti-oxidant blend
Liver support supplements
Testosterone Propionate
Clomid
Nolvadex

Structure
1-4 200mg/day dnp
1-4 100mg eod Test prop
1-4 75mgc/day T3
4.5-6.5 150mg/day clomid
6.5-8.5 100mg/day clomid
4.5-8.5 40mg/day nolvadex

To prep for this cycle you'll need to start your anti-oxidant, liver support, and anti-histamine loading for at least 1 week before your start date. Taking your anti-histamine before bedtime will help you sleep and keep your body from having an adverse reaction to the dnp, but your body needs to be saturated with it beforehand to get the proper protection out of it.

This cycle should only be attempted by experienced users who have a good understanding of their bodies and will know when to stop if something starts to go wrong.




---

misschien heb je er wat aan
 
dit is wat ik bedoel met verkapt antwoord,:grumble: je voelde je geroepen om zo'n reactie te geven:angstig: ik vraag duidelijk voor een supp:cool:

En inderdaad zoals in het vorige antwoord, als je denkt dat dnp het enige is dan moet je nog veel leren! Ik zou ook T3 niet aanraden en clenbuterol niet, zijn geen speelgoed, al zeker als je er zo weinig van af weet. Hou het met ECA stack en inderdaad cardio en voeding die in orde moet zijn. IK ben tot nu toe op anderhalve maand 5 kg kwijt en veel droger zonder hulpmiddel. Met alle respect, je bent vet genoeg om eerst zo droger te worden
 
Back
Naar boven