Fitness Seller

Do you even beard ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Olie en je doorbloedingstimuleren met zo'n prikkeroller werkt allemaal niet echt he?

Go to blijft minoxidil?
 
1645798827384.png


Links was verwilderde zwerver look vorig jaar door lockdown, zag er toen sws kaolo lelijk uit toen
Rechts is vandaag

It ain't much, but it's honest work
Shoutout naar de test <3
 
Bekijk bijlage 548895

Links was verwilderde zwerver look vorig jaar door lockdown, zag er toen sws kaolo lelijk uit toen
Rechts is vandaag

It ain't much, but it's honest work
Shoutout naar de test <3
Goei gains. Uitlijnen, vooral de onderkant, is key om er niet als verwilderde zwerver uit te gaan zien. Dan kan je hem eigenlijk bijna onbeperkt laten groeien in de dikte en lengte
 
Goei gains. Uitlijnen, vooral de onderkant, is key om er niet als verwilderde zwerver uit te gaan zien. Dan kan je hem eigenlijk bijna onbeperkt laten groeien in de dikte en lengte
Ga ik proberen man, thanks :D
 
Ook niet erg levendig hier. Niemand een baard meer?

Zit met 2 dingen:

1. Wat is een goede trimmer/tondeuse? Een die fatsoenlijk werkt met verschillende opzetstukken voor een goede overloop.

2. Baard is nog kort. Heb haartjes die uitsteken/omhoog staan. Ik probeer zoveel mogelijk alles bij te werken zodat het één geheel is. Iemand ervaring met een baardbalsem/wax of olie en of dit daarbij helpt?
 
Hoe lang is kort en hoe lang wil je het uiteindelijk hebben? Op het begin niet te veel aan willen doen qua bijwerken, enkel contouren bijhouden en laten groeien.
Olie is meer voor de verzorging van de baardharen en de onderliggende huid maar helpt maar weinig bij de styling als je stug haar hebt, een goeie wax kan dan inderdaad wel helpen.
 
Ook niet erg levendig hier. Niemand een baard meer?

Zit met 2 dingen:

1. Wat is een goede trimmer/tondeuse? Een die fatsoenlijk werkt met verschillende opzetstukken voor een goede overloop.

2. Baard is nog kort. Heb haartjes die uitsteken/omhoog staan. Ik probeer zoveel mogelijk alles bij te werken zodat het één geheel is. Iemand ervaring met een baardbalsem/wax of olie en of dit daarbij helpt?
Kuurtje pakken
 
Hoe lang is kort en hoe lang wil je het uiteindelijk hebben? Op het begin niet te veel aan willen doen qua bijwerken, enkel contouren bijhouden en laten groeien.
Olie is meer voor de verzorging van de baardharen en de onderliggende huid maar helpt maar weinig bij de styling als je stug haar hebt, een goeie wax kan dan inderdaad wel helpen.
Heb het nu op 4 mm (volgens de Philips opzetkam) op de wangen, kin op 5 mm. Omdat het nu al omhoog begint te staan lijkt het rommelig/onverzorgd.

Wil het langer laten groeien, maar moet er wel verzorgd uitzien. En dat is het verre van op dit moment
 
Heb het nu op 4 mm (volgens de Philips opzetkam) op de wangen, kin op 5 mm. Omdat het nu al omhoog begint te staan lijkt het rommelig/onverzorgd.

Wil het langer laten groeien, maar moet er wel verzorgd uitzien. En dat is het verre van op dit moment
Dat is net zoals de jeuk een moment waar je even door moet gaan.
 
Ook niet erg levendig hier. Niemand een baard meer?

Zit met 2 dingen:

1. Wat is een goede trimmer/tondeuse? Een die fatsoenlijk werkt met verschillende opzetstukken voor een goede overloop.

2. Baard is nog kort. Heb haartjes die uitsteken/omhoog staan. Ik probeer zoveel mogelijk alles bij te werken zodat het één geheel is. Iemand ervaring met een baardbalsem/wax of olie en of dit daarbij helpt?
Post eens een foto.
 
Ook niet erg levendig hier. Niemand een baard meer?

Zit met 2 dingen:

1. Wat is een goede trimmer/tondeuse? Een die fatsoenlijk werkt met verschillende opzetstukken voor een goede overloop.

2. Baard is nog kort. Heb haartjes die uitsteken/omhoog staan. Ik probeer zoveel mogelijk alles bij te werken zodat het één geheel is. Iemand ervaring met een baardbalsem/wax of olie en of dit daarbij helpt?
Je hebt stijl tangen voor je baard ook, of gewoon de föhn pakken werkt ook.
 
Hoe lang is kort en hoe lang wil je het uiteindelijk hebben? Op het begin niet te veel aan willen doen qua bijwerken, enkel contouren bijhouden en laten groeien.
Olie is meer voor de verzorging van de baardharen en de onderliggende huid maar helpt maar weinig bij de styling als je stug haar hebt, een goeie wax kan dan inderdaad wel helpen.

Tips voor een baard wax? Kan het proberen.

Post eens een foto.

Durf ik niet.
 
Tips voor een baard wax? Kan het proberen.
Kruidvat heeft er een van eigen merk waar ik over te spreken ben, maar met 4-5 mm hoef je t niet te proberen hoor.
Beetje zelfde als dat ik nu gel in m'n haar ga doen om het een kant op te krijgen.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Ik trim zelf altijd 4.5mm, deze lengte doet baardwax niets inderdaad. Baardwax zal je pas helpen vanaf 15mm+ denk ik zo? De korte haartjes zijn veel te stug.

Heb een tijdlang zelf 12-15mm gehad. En zelfs dan was het nog moeilijk met enkel baardwax. (Of ik deed iets verkeerd). Heb namelijk ook niet echt een perfecte baard.

Hierna een hele tijd 3mm gedaan, maar dan was mijn baard te bleek van kleur, nu op 4.5 netjes van kleur en lengte vind ik. Maar wel een punt waar je vaker moet bijtrimmen en scheren vind ik.
 
Kruidvat heeft er een van eigen merk waar ik over te spreken ben, maar met 4-5 mm hoef je t niet te proberen hoor.
Beetje zelfde als dat ik nu gel in m'n haar ga doen om het een kant op te krijgen.
www.mijnbaard.nl heeft ook goed spul, niet dat ik het gebruik:( maar een familie lid wel.
 
Ook niet erg levendig hier. Niemand een baard meer?

Zit met 2 dingen:

1. Wat is een goede trimmer/tondeuse? Een die fatsoenlijk werkt met verschillende opzetstukken voor een goede overloop.

2. Baard is nog kort. Heb haartjes die uitsteken/omhoog staan. Ik probeer zoveel mogelijk alles bij te werken zodat het één geheel is. Iemand ervaring met een baardbalsem/wax of olie en of dit daarbij helpt?
Ik gebruik de tondeuse en baardtrimmer van Wahl. Kun je makkelijk mee contouren en de overloop in je baard zetten.

 
Back
Naar boven