Fitness Seller

Do You Even, ervaringen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_210923

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
26 mei 2016
Berichten
5.459
Waardering
7.204
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%
Hallo,

Wilde wat gaan bestellen bij douyoueven.com en ben benieuwd of iemand ervaringen met deze site heeft. Lees op internet veel goede dingen alleen er zitten ook een paar slechte bij, dus ik denk vraag het hier even.

Het gaat om deze hoodie, voor de geïntresseerde Tri-Panel Hoodie - Speckled (Limited Edition)

Mvg, Jesper
 
Toevallig vorige week net een vest binnengekregen. Bevalt mij erg goed.
Verzenden duurt wel lang want moet uit Australie komen. Betalen kan ook niet met ideal maar met creditcard of paypal.
Kwalitiet van het vest was iig erg goed!
 
Toevallig vorige week net een vest binnengekregen. Bevalt mij erg goed.
Verzenden duurt wel lang want moet uit Australie komen. Betalen kan ook niet met ideal maar met creditcard of paypal.
Kwalitiet van het vest was iig erg goed!
Zeker niet gratis retourneren als het niet bevalt?
 
Zeker niet gratis retourneren als het niet bevalt?
Zo te zien niet, en las dit ook nog: ''Items bought on sale cannot be refunded or returned for a credit note and will simply be forwarded back to sender.'' :rolleyes:
 
Zo te zien niet, en las dit ook nog: ''Items bought on sale cannot be refunded or returned for a credit note and will simply be forwarded back to sender.'' :rolleyes:
Dan sla ik over. Heb reeds bij hoistwear besteld, zit echt perfect en goede service. Zit in Nederland volgens mij dus retourneren was ook geen probleem. Ook niet voor producten in sale
 
Dan sla ik over. Heb reeds bij hoistwear besteld, zit echt perfect en goede service. Zit in Nederland volgens mij dus retourneren was ook geen probleem. Ook niet voor producten in sale
Heb daar ook twee joggers van, zitten prima
 
Toevallig vorige week net een vest binnengekregen. Bevalt mij erg goed.
Verzenden duurt wel lang want moet uit Australie komen. Betalen kan ook niet met ideal maar met creditcard of paypal.
Kwalitiet van het vest was iig erg goed!

Mag ik vragen welke maat je van dat vest hebt gekocht? Ben namelijk net zo lang als jij (als je stats kloppen), wss niet zo breed maar gaat me om de lengte.
 
Ja statts kloppen. Maat L heb ik gedaan en zit mij goed. Valt redelijk lang uit. Meeste vesten zijn me al snel te kort bij een L maar deze is voor mij net goed.
 
Ja statts kloppen. Maat L heb ik gedaan en zit mij goed. Valt redelijk lang uit. Meeste vesten zijn me al snel te kort bij een L maar deze is voor mij net goed.

Dan gok ik het op een M denk ik met mijn 79kg..
 
Zit geloof ik ook zo'n size guide bij. Kan je even kijken wat ze aanraden voor je lengte. Dan moet je taille, chest enz even meten.
 
Ja chest etc had ik al opgemeten en kom op een M uit, lengte hebben ze alleen niks voor helaas.
 
Nevermind.. het gaat om een vest niet om een broek.
 
Ik had op basis van mijn stats ook een M gekozen, maar die valt als een S zo strak dat die zit. Zou dus volgende keer minimaal voor een L moeten gaan.

Hopen dat het jou wel gaat passen!

Ben benieuwd.
 
Zou inderdaad een maatje groter bestellen dan normaal
 
Moest je invoerkosten betalen NoPainNoGain! ? Wacht al 3weken op schoenen van ryderwear en die komen ook uit australie ( heb ryderwear al gemaild)
 
Back
Naar boven