MuscleMeat

Do you even MEME?

Bezoekers in dit topic

chrisk

.
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 aug 2009
1659458119646328.jpg

Steks

Gargantuan Beast
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Ga ik ff goed lezen. De theorie zelf komt van 1 van de beste filosofen van de laatste 10 jaar, Nick Bostrom van de uni van Oxford.
Ja, ik geloofde wel in die theorie tot dat ik dit tegen kwam over irrationele getallen en dat vind ik een valide argument tegen die theorie. Zolang het aannemelijk is dat irrationele getallen bestaan en vooral dat π irrationeel is kan de simulatie theorie imo niet waar zijn.

Schwarzeneggertje

Huge Freak
Lid geworden
8 dec 2016
Lengte
1m87
Massa
109kg
Vetpercentage
18%
Ja, ik geloofde wel in die theorie tot dat ik dit tegen kwam over irrationele getallen en dat vind ik een valide argument tegen die theorie. Zolang het aannemelijk is dat irrationele getallen bestaan en vooral dat π irrationeel is kan de simulatie theorie imo niet waar zijn.
Nick Bostrom beheerst natuurlijk ook wiskunde op academisch niveau.

Steks

Gargantuan Beast
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Nick Bostrom beheerst natuurlijk ook wiskunde op academisch niveau.
Kan, maar ook in dat artikel staat dat indien π irrationeel is er een probleem is met de simulatie van cirkels en dus ook bollen en allerlei golfpatronen. Dan is namelijk of de straal van elke cirkel irrationeel of de omtrek, het is gewoon onmogelijk om alleen alle sterren in het universum te simuleren, laat staan het totaal aantal elementaire deeltjes.

Mister B

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
15 sep 2020
Lengte
1m87
Massa
93kg
Bwaa dit is meme pagina. Ik heb teveel gesmoked om je zinnen te uit elkaar halen doei.

Schwarzeneggertje

Huge Freak
Lid geworden
8 dec 2016
Lengte
1m87
Massa
109kg
Vetpercentage
18%
Kan, maar ook in dat artikel staat dat indien π irrationeel is er een probleem is met de simulatie van cirkels en dus ook bollen en allerlei golfpatronen. Dan is namelijk of de straal van elke cirkel irrationeel of de omtrek, het is gewoon onmogelijk om alleen alle sterren in het universum te simuleren, laat staan het totaal aantal elementaire deeltjes.
Het artikel is onzinnig. Het uitgangspunt klopt niet.

Naar boven