XXL Nutrition

Doc 2003: Update!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Voor een update van DOC 2003 kijk hier:

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?threadid=7016

OPGELET! Degene die nog geen foto hebben ingezonden moeten dit voor 1 Juli doen.
Hebben wij geen foto voor die datum, dan zal je deelname geschrapt worden!


Kijk in de lijst of jouw foto ertussen staat.

Bedankt,

admin


PS: Inschrijven/jezelf nomineren kan ook nog altijd!
 
zo, de competitie is verdomd lastig. hebben de genomineerden zelf hun fotokeuze kenbaar gemaakt of is dat door jou gedaan?

KLIK OP EEN FOTO VOOR MEER INFO EN FOTO'S VAN ELKE DEELNEMER

dit lukt niet hoor Admin.

hoe dan ook, vanaf 1 juli zal ik mn stem kenbaar maken maar damn wat een moelijke keuze.

vind de foto van the_ur niet de beste uit zn archief.

mijn keuze gaat wel momneteel uit naar hem of BOS aangezein hun
1) naturel zijn wat zeker mijn respect verdient (van de rest weet ik dan niet allemaal zeker)
en B) heel belangrijk, veel bijdragen aan t forum.

vind die Luca er ook echt bruut uitzien zeg, en sustanon ook..damn kan er veel opnoemn maar ja...blijft lastig


en krijgen we van de mods dus zeker geen fotos te zien:(
 
Originally posted by dandyman
mijn keuze gaat wel momneteel uit naar hem of BOS aangezein hun
1) naturel zijn wat zeker mijn respect verdient (van de rest weet ik dan niet allemaal zeker)
en
BOS is niet naturel bro :)
Wat dus niet betekend dat ik minder respect voor hem heb en al die shit (voordat er weer reacties komen als "met AS moet je nog steeds hard werken!!" of "hij mag toch zelf weten wat hij met z'n lichaam doet!" :rolleyes: )
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by dandyman
zo, de competitie is verdomd lastig. hebben de genomineerden zelf hun fotokeuze kenbaar gemaakt of is dat door jou gedaan?
Door mij.

dit lukt niet hoor Admin.
Nu wel :)

hoe dan ook, vanaf 1 juli zal ik mn stem kenbaar maken maar damn wat een moelijke keuze.
vind de foto van the_ur niet de beste uit zn archief.
Nee, maar de recentste foto telt.
Als hij met nieuwe foto's aankomt voor de deadline dan zal ik die zeker plaatsen. :)

en krijgen we van de mods dus zeker geen fotos te zien:(
Staan een paar mods tussen, maar niet allemaal omdat ze als jury meedoen.
 
Originally posted by admin

Door mij.


Nu wel :)

.

Admin, ik moet mij bij elke foto die ik anklik opnieuw aanmelden. Ligt dit enkel aan mij, t zal toch niet met cookies te maken hebebn want t is alleen bij deze thumbnails?
 
Maar the_ur heeft toch recentere fotos?
Vreemd...zal ik dan gemist hebben... Zal deze aanpassen.

Admin, ik moet mij bij elke foto die ik anklik opnieuw aanmelden. Ligt dit enkel aan mij, t zal toch niet met cookies te maken hebebn want t is alleen bij deze thumbnails?
Linkt gewoon naar threads in dat forum dus heeft denk ik wel met je cookies te maken hoor.

Zet de privacy eens op "normaal" of "laag" en leeg de map "Temporary Internet Files".

Of vergroot de capaciteit ervan.
 
w8 maar even admin... als ik toch genomineerd ben zal ik komend weekend eens wat 'echte' foto's plaatsen dan ben ik klaar met cutten en dan zal ik behoorlijk ripped zijn ik zal er tegen die tijd een paar plaatsen tot dan..

nog ff doorbijten (of ja eigenijk niet te veel bijten en kauwen enzo)
 
Originally posted by the_ur
w8 maar even admin... als ik toch genomineerd ben zal ik komend weekend eens wat 'echte' foto's plaatsen dan ben ik klaar met cutten en dan zal ik behoorlijk ripped zijn ik zal er tegen die tijd een paar plaatsen tot dan..

nog ff doorbijten (of ja eigenijk niet te veel bijten en kauwen enzo)

kijk dat hoor ik nou graag

:D
 
Back
Naar boven