XXL Nutrition

Shocking News Dochter belt moeder tijdens aanval beer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Realist

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
19 jun 2005
Berichten
19.489
Waardering
849
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Olga Moskalyova was samen met haar stiefvader Igor op kampeervakantie in Oost-Siberië toen ze werden aangevallen door de beer. Het beest doodde eerst Igor door zijn nek te breken en zijn schedel te verbrijzelen. Daarna stortte hij zich op de vluchtende Olga.

Tijdens de aanval belde de jonge vrouw met haar mobieltje met haar moeder. “Mama, ik word opgegeten door een beer! Het doet zo'n pijn! Mama, help!”, schreeuwde ze. Eerst dacht de moeder nog dat het een grap was, maar toen ze de angst en de pijn in de stem van haar dochter hoorde, besefte ze dat het menens was. Ze belde tevergeefs haar man en waarschuwde de politie.

"Ze...eten me op"

Later belde Olga een tweede keer. “Mama, de beer is terug. En ze heeft haar drie welpjes meegebracht. Ze zijn me… aan het opeten!” Een derde belletje eindigde met de hartverscheurende woorden: “Mama, het doet geen pijn meer. Ik voel niks meer. Vergeef me voor alles. Ik hou zo ontzettend veel van je.”

Een half uur na het laatste telefoongesprek arriveerde de politie op de plek van de aanval. Olga was overleden en de moederbeer was nog steeds van haar lichaam aan het eten. Jagers hebben het beest en haar drie jongen doodgeschoten.


Olga Moskalyova

olga1_883716d.jpg

Olga Moskalyova en haar stiefvader Igor.

Telegraaf.nl
 
Tsja,

In de wildernis gelden de wetten van de natuur...

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 13:58 ----------

wel traumatiserend voor die moeder natuurlijk
 
Tsja,

In de wildernis gelden de wetten van de natuur...

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 13:58 ----------

wel traumatiserend voor die moeder natuurlijk

Voor dat meisje ook, ook al is ze nu dood.

Wel lekker wijf btw. (voordat mensen daar weer als eerst over beginnen.) :p
 
zou ik ook wel een hap uit willen bijten, o let mie bie yo teddybear :lick:
 
Potverdomme dit wil je toch niet meemaken..
 
dus nu zijn er een mama beer en 3 welpjes gestorven omdat de mens niet uit hun gebied kon blijven
 
ernstig inderdaad.. iemand link naar voice van het gesprek?
 
Telegraaf.nl

:trollface:
 
what the **** :roflol:
 
dus nu zijn er een mama beer en 3 welpjes gestorven omdat de mens niet uit hun gebied kon blijven

Haha ja zo denk ik ook altijd, zo is de natuur en zij waren er eerder dan ons ;)

Zelfde als mensen in Australië die iets te ver de zee in gaan, eigen schuld dikke bult, alleen vinden ze die haai vaak niet meer terug :D
 
rip .. het meisje dat in angst en pijn gewoon in woorden haar emoties via de telefoon doorgeeft en de moeder nog met de laatste secondes door geeft dat ze van haar houd , hard stuff.
 
Laatst bewerkt:
Meest rare in deze zaak is dat Igor met z'n stiefdochter gaat "kamperen".
 
Zou nooit in een beren territorium kamperen/slapen. De verhalen die ik ken over de agressiviteit van beren zijn schrikwekkend. Is gewoon Russische roulette. Hoe langer je er bent, hoe slechter je kansen. Want ze ruiken je.
 
Omfg, jaag die beren dan toch gewoon weg, wrm moeten ze dood? :s
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zou nooit in een beren territorium kamperen/slapen. De verhalen die ik ken over de agressiviteit van beren zijn schrikwekkend. Is gewoon Russische roulette. Hoe langer je er bent, hoe slechter je kansen. Want ze ruiken je.

Of neem tenminste een wapen mee ofzo, tardos.
 
dus nu zijn er een mama beer en 3 welpjes gestorven omdat de mens niet uit hun gebied kon blijven

Precies niet in beren gebied gaan kamperen.

Die beesten worden trouwens al genoeg gemarteld in China. Gal blijven aftappen totdat de beren zelfmoord plegen.
 
rip .. het meisje dat in angst en pijn gewoon in woorden haar emoties via de telefoon doorgeeft en de moeder nog met de laatste secondes door geeft dat ze van haar houd , hard stuff.

Niks meer aan toe te voegen..

RIP
 
Back
Naar boven