AndroidHealthClinic

Shocking News Dochter belt moeder tijdens aanval beer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zag twee beren een meisje eten.. ooooooh
het was een wonder..
hi hi hi.. ha ha ha.
De moeder stond er niet bij maar luisterde er wel naar.

Nu ff serieus:
Die vent heeft het geluk dat hij meteen dood was.. zij werd gewoonweg levend opgegeten. Dat moet wel heel fcked up zijn.
 
zo'n beer vreet gemiddeld een 200kg vlees per dag, dus tenzij die igor een IFBB pro was...

Wat eten beren?

Beren zijn omnivoren, dat betekent dat ze bijna alles eten. Met uitzondering de ijsbeer, die is carnivoor hij eet zeehonden bij voorkeur de speklaag. Omdat de beren zo groot zijn eten ze wel tot 18 kg voedsel per dag. Beren zijn verzot op zoetigheid en vallen bijennesten aan om zich te voeden met honing. Lippenberen houden van termieten ze hebben een goede techniek om daar bij te komen. Maleise beren eten graag knaagdieren, hagedissen en fruit. Bruine beer houdt van een afwisselend menu,hij houdt van vlees als van planten.Een Tibetaanse beer houdt van maden en wormen. Het voedsel van een panda is bamboe, vogeleieren, paddestoelen enz. Een echte vruchten liefhebber is de zwarte beer hij houdt van rijpe lijsterbessen.
Alle beren houden van vlees, grote soorten zoals de Grizzly- en Aziatische beer doden zelfs hun prooi. Op veeweiden vallen ze soms schapen en jong vee lastig.
 
Wat eten beren?

Beren zijn omnivoren, dat betekent dat ze bijna alles eten. Met uitzondering de ijsbeer, die is carnivoor hij eet zeehonden bij voorkeur de speklaag. Omdat de beren zo groot zijn eten ze wel tot 18 kg voedsel per dag. Beren zijn verzot op zoetigheid en vallen bijennesten aan om zich te voeden met honing. Lippenberen houden van termieten ze hebben een goede techniek om daar bij te komen. Maleise beren eten graag knaagdieren, hagedissen en fruit. Bruine beer houdt van een afwisselend menu,hij houdt van vlees als van planten.Een Tibetaanse beer houdt van maden en wormen. Het voedsel van een panda is bamboe, vogeleieren, paddestoelen enz. Een echte vruchten liefhebber is de zwarte beer hij houdt van rijpe lijsterbessen.
Alle beren houden van vlees, grote soorten zoals de Grizzly- en Aziatische beer doden zelfs hun prooi. Op veeweiden vallen ze soms schapen en jong vee lastig.

je haalt het van een spreekbeurt van een 8jarige, goede bron bro;) zo'n beer eet makkelijk een halve ton voedsel op een dag.
 
je haalt het van een spreekbeurt van een 8jarige, goede bron bro;) zo'n beer eet makkelijk een halve ton voedsel op een dag.

wel een 8 jarige weet het beter dan jij dan :)
 
onzin man, ik ben angelus, niemant weet het beter dan mij;)



Reuzenpanda - Wikipedia

nl.wikipedia.org/wiki/Reuzenpanda - [Link niet meer beschikbaar]Vergelijkbaar
U heeft dit openbaar een +1 gegeven. Ongedaan maken
De reuzenpanda of bamboebeer (Ailuropoda melanoleuca) is een beer die wordt ...



Meer resultaten van wikipedia.org weergeven



zwarte beer

kinderenwebhotel.be.previewmysite.com/.../zwarte_beer.ht... - [Link niet meer beschikbaar]Vergelijkbaar
U heeft dit openbaar een +1 gegeven. Ongedaan maken
230 kg,maar de grootste ooit gemeten is een zwarte beer van 340 kg die in de ... De gemiddelde levensduur van een zwarte beer wordt geschat op 12 tot 16 jaar, ... De zwarte beer is een alleseter en eet alles wat beschikbaar is. ...



Wat eet jij op een gemiddelde doordeweekse dag? | Lifestyle (LIF ...

forum.fok.nl/topic/1215658 - In cacheVergelijkbaar
U heeft dit openbaar een +1 gegeven. Ongedaan maken
25 berichten - 21 auteurs - Laatste bericht: 3 nov 2008
Ik ben een man van 85 kg en eet blijkbaar gemiddeld 1620 kilocalorieën per dag. En ik heb het nog 'ruim' ingevoerd. ...


[Link niet meer beschikbaar]


Spreekbeurt panda – Super Spreekbeurt!

superspreekbeurt.nl/dieren/spreekbeurt-panda - [Link niet meer beschikbaar]Vergelijkbaar
U heeft dit openbaar een +1 gegeven. Ongedaan maken
De panda eet namelijk gemiddeld 14 uur per dag. ... Er wordt namelijk ook gezegd dat de kleine panda tot de wasberen behoort, maar deze is geen familie van ...



[Link niet meer beschikbaar]

mediatheek.thinkquest.nl/~jre0711/DreamHC/Pagina4.html - [Link niet meer beschikbaar]Vergelijkbaar
U heeft dit openbaar een +1 gegeven. Ongedaan maken
Bamboestengels, waarvan de panda het meeste eet worden bedreigd. ... Vroeger leefden pandaberen ook in Vietnam en Birma. ... lage voedingswaarde, waardoor de panda er gemiddeld zo'n 10 tot 20 kg per dag van nodig heeft. ...



alertis: Amerikaanse zwarte beer

www.alertis.nl/index.php?id=71 - [Link niet meer beschikbaar]Vergelijkbaar
U heeft dit openbaar een +1 gegeven. Ongedaan maken
Het gewicht kan variëren tussen de 60 en 300 kg. Max. leeftijd. De gemiddelde leeftijd van de Amerikaanse zwarte beer is 18 jaar, maar kan zelfs ... In principe eet hij wat er voorradig is. De Amerikaanse zwarte beer is een omnivoor en ...



leeuw

www.spreekbeurten.info/leeuw.html - [Link niet meer beschikbaar]Vergelijkbaar
U heeft dit openbaar een +1 gegeven. Ongedaan maken
... luipaarden, beren, anaconda 's, haaien en leeuwen wordt gedood is niet zoveel. .... Je zou nu wel denken hoe men erachter komt hoeveel leeuwen er zijn. ... kijken naar: hoeveel vee verdween en rekende dat uit met hun eethoeveelheid, ... Bij dit laatste ging men ervan uit dat een gemiddelde leeuw er twee dagen ...



Spreekbeurt over Beren

www.spreekbeurtenstartpagina.nl/.../beren/berenfr.htm - [Link niet meer beschikbaar]Vergelijkbaar
U heeft dit openbaar een +1 gegeven. Ongedaan maken
Ik hou mijn spreekbeurt over BEREN!!! Wat is een beer? ... Kodiakberen worden gemiddeld 2,8 m. lang en wegen zo'n 445 kg, terwijl ijsberen ... Hij leeft in India en Sri Lanka en eet voornamelijk fruit termieten en andere insecten. ...



[Link niet meer beschikbaar]

werkstuk.freddoweb.nl/beer/beren.htm - [Link niet meer beschikbaar]
U heeft dit openbaar een +1 gegeven. Ongedaan maken
Kodiakberen worden gemiddeld 2,8 meter lang en wegen zo' n ... 650 kg wegen. Pagina 2. Europese en Aziatische bruine beren zijn meestal kleiner dan .... Een ijsbeer eet zeedieren en vlees, bijvoorbeeld: zeehonden, kleine ijsberen,
 
ik heb het niet helemaal gelezen, maar na even de tekst te skimmen zie ik overal 200kg+ staan;)
 
Hoeveel zou een beer kunnen bankdrukken ?
 
Serieuze bulk als een beer het dubbel van zijn eigen lichaamsgewicht per dag eet... Vraag mij ook af hoe hij aan zoveel eten gaat geraken per dag.
 


I'm sorry we aren't at the same level of intelligence , we can't all be so highly gifted with wisdom like you , my guru . Please forgive me mister " I troll so hard i can't stop LFMAO "
 
Back
Naar boven