Fitness Seller

Shocking News Dochter belt moeder tijdens aanval beer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pepperspray..

R.I.P.
 
Zieke shit. Je zal het ook maar aantreffen.
 
Whaha can't find it boys, volgens mij was het een x bij dat programma van discovery, maar neem maar gewoon aan dat een gorilla 1500kg lift.
 
Potverdomme dit wil je toch niet meemaken..
kleine understatement, maar idd! Rip!

Idd, altijd wat met die beren, alle beren terug naar eigen land!


En plots zit het hier vol met berenexperts. Die beesten jagen op alles wat beweegt, punt.
:D
en nog een keer RIP!

---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 11:51 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=Tjidw34MqYI&feature=player_embedded
 
Whaha can't find it boys, volgens mij was het een x bij dat programma van discovery, maar neem maar gewoon aan dat een gorilla 1500kg lift.

je weet echt niet waarover je spreekt man, een vriend van me heeft een gorilla bij zn thuis en ik dwarf dat beest gewoon op zowel de benchpress als op de deadlift:eyes:
































[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
In before hardcore snuff movie?


Vrij bizar natuurlijk en verschrikkelijk voor het meisje. Maar dat bewijst maar weer eens dat wij denken dat we bovenaan staan in de wereld maar beren er heel anders over denken als ze ons tegen komen.
 
Grizzly beren zijn de sterkste beren en kunnen 0,8 keer hun bodyweight tillen, komt neer op zo'n 1200 pounds. Gorilla's daarentegen kunnen meer dan 10x hun bw tillen, da's zo'n 4600 pounds. Gorilla's ftw.

Ziek verhaal ook, dat ze de 3e keer belt en zegt niks meer te voelen..
 
Bestaat er geen website met daarop dierengevechten? Ik weet dat er een bestaat over insecten (spin vs schorpioen enzo, was wel boeiend maar het blijven insecten hé). Zou wel leuk zijn mocht er zo'n website bestaan maar dan met grote dieren. :p
 
Bestaat er geen website met daarop dierengevechten? Ik weet dat er een bestaat over insecten (spin vs schorpioen enzo, was wel boeiend maar het blijven insecten hé). Zou wel leuk zijn mocht er zo'n website bestaan maar dan met grote dieren. :p

Zou ook leuk zijn als er een soort Battle Royal was voor mensen zoals jij.
 
Back
Naar boven