MuscleMeat

Docu: Haagse Sjonnie

Bezoekers in dit topic

BS player lukt wel ,maar hapert de hele tijd.
 
wat een vent he :P

hier sympathie voor krijgen? nooit... :P
 
met mp doet hij het gewoon goed :)
 
lekker wijfje wel die priscilla, zelfs de meest schrale hollandse wijven zien er vaak nog heerlijk uit.
 
wat een mannetje....

helemaal wereldvreemd. En hoe in godsnaam krijgt ie het voor elkaar om met dergelijke hoeveelheden wiet in z'n mik zo opgefokt te zijn?
Damn, ik dacht dat ik tijden had dat ik em graag lustte...
 
kamikaza zei:
K*t heb het geprobeerd met mediaplayer , winamp en vlc player wil maar niet lukken :(

same here:( ik wil um tog zien, gezien die reacties:D
 
"Ik eet alleen shoarma. En biefstuk. Enne... hoe heet dat andere? Oh ja, kipshoarma. Alleen maar vlees.... met patat." :roflol:

en in spanje dan :roflol:
"Het is toch heerlijk hier"
2 minuten later:
"wat een k#nkertelefoon. Ik ga naar huis. Ken nie leve zonder telefoon"

"Ik ben geen gevaar voor de maatschappij. Ben alleen wat agressiever dan de rest.... zwaar agressief" :roflol:
 
KaLe zei:
"Ik eet alleen shoarma. En biefstuk. Enne... hoe heet dat andere? Oh ja, kipshoarma. Alleen maar vlees.... met patat." :roflol:

en in spanje dan :roflol:
"Het is toch heerlijk hier"
2 minuten later:
"wat een k#nkertelefoon. Ik ga naar huis. Ken nie leve zonder telefoon"

"Ik ben geen gevaar voor de maatschappij. Ben alleen wat agressiever dan de rest.... zwaar agressief" :roflol:

ja en laat ze sjon zen wo maar afpakken , gooi ik lekkeh een granaatje door de raam en krijg ik een strafpremie , opgelost toch :D
 
"Vroegah gooide ik de ruite eruit bij de sociale dienst. Me kind word geboren over een week. Ik moet geld hebbe voor een kinderkamer. Toen kreeg ik me centen. Tegenwoordig gaat dat niet meer. Dan moet je werke voor je cente"
 
Prachtig :roflol:

Hoe hij dat huis in Blanes ook voor zich ziet, ' ik zou gvd dat hele huis groen/geel verven, wat wietplantjes erbij. Dat ziet Haagse Sjonnie wel zitten'.
 
a1s zei:
Haha geweldig figuur :roflol:

Zo'n geweldig figuur vind ik het niet.

Zulke figuren kosten ons alleen maar geld. Wij betalen voor hun uitkering. Stelletje aso tyfuslijers. Nou, geweldig figuur is het..:rolleyes:
 
Idd, misselijkmakend
Hij is een ongelofelijke geldput, en er lopen gewoonweg teveel van dat soort type's rond
 
spiertje16 zei:
Idd, misselijkmakend
Hij is een ongelofelijke geldput, en er lopen gewoonweg teveel van dat soort type's rond

Yup, die mag je van mij ook gelijk afvoeren naar een afgesloten eiland waar nog meer van die aso klerelijers zitten.
 
KaLe zei:
"Ik ben geen gevaar voor de maatschappij. Ben alleen wat agressiever dan de rest.... zwaar agressief" :roflol:
Er is maar 1 reden waarom niemand met deze man moet vechten, de kans is te groot dat z”n hele arm afbreekt als zijn knuistje het puntje van je neus raakt.

En het is ook nog een Ado hooligan gutteguttegut. :roflol:
 
Whaha geweldig, deze goser verdient een speelfilm :thumbs:
 
Wat een tjap is het, ik snap niet dat iedereen zomaar zijn gedrag pikt.
 
OMG "kankerknuppel", wat een woord :roflol:

Voor de rest, zielige gozer, snap niet dat de overheid geld uit blijft geven aan dit soort hulpeloze gevallen. Zak hooi.
 
en je dan nog afvragen waarom ze gvd aan geen job geraken..

Van ondernemen heeft ie ook al geen verstand.
Sociale vaardigheden zijn nul komma nul.

Zo iemand moet niet tegen me aan gaan lullen dat ie z'n huur niet volledig betaalt hoor, man man. "Laten we onderhandelen, ik geef je 125€." :headbang:

Met z'n advocaat altijd. Ipv een boekhouder en wat verstand aan te nemen ... .
 
Back
Naar boven