Fitness Seller

Docu: "I want to look like that guy"

Users who are viewing this thread

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Willet is natural, als naturel wil zeggen veel minder spuiten en slikken dan IFBB profs...

ButchMcDick

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
1 jul 2011
Lengte
1m79
99% van de mensen waar ik het filmpje van poste geloven dat ie naturel is. Echt bizar. :roflol:
Als reden geven ze op: zijn hoofd groeit niet mee met zijn lichaam dus naturel, lolz.

Laatst bewerkt:

xhamster

Cool Novice
Lid geworden
2 dec 2012
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
13%
leuke docu!

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
99% van de mensen waar ik het filmpje van poste geloven dat ie naturel is. Echt bizar. :roflol:
Als reden geven ze op: zijn hoofd groeit niet mee met zijn lichaam dus naturel, lolz.

Ik denk dat hij dan vooral de insuline, igf-1 en groeihormonen links heeft laten liggen, misschien ook anadrol en dbol. Meer dingen als test, anavar, winstrol, masteron ed. gebruikt. En dan de controles ontwijken...

rickynl

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
28 apr 2010
Lengte
1m81
Ik denk dat hij dan vooral de insuline, igf-1 en groeihormonen links heeft laten liggen, misschien ook anadrol en dbol. Meer dingen als test, anavar, winstrol, masteron ed. gebruikt. En dan de controles ontwijken...

Net als jij dus? :D

Effe serieus, krijgen we binnenkort misschien weer wat te zien van jouw fysiek? Je foto's in de galerij zijn ondertussen vrij oud maar wel bruut!

ButchMcDick

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
1 jul 2011
Lengte
1m79
Net als jij dus? :D

Effe serieus, krijgen we binnenkort misschien weer wat te zien van jouw fysiek? Je foto's in de galerij zijn ondertussen vrij oud maar wel bruut!

Dit. Ben ook benieuwd. :)

Laatst bewerkt:

ButchMcDick

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
1 jul 2011
Lengte
1m79
Ben ik nou de enige die deze lui totaal niet lollig vindt?
Filmtechnisch gezien overigens een zeer karige documentaire, volgens mij met you tube editor oid aan elkaar geplakt.

Heel af en toe zitten er leuke filmpjes bij maar that's all en leerzaam wordt het zelden.

Naar boven