Fitness Seller

Docu: "I want to look like that guy" (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Willet is natural, als naturel wil zeggen veel minder spuiten en slikken dan IFBB profs...
 
99% van de mensen waar ik het filmpje van poste geloven dat ie naturel is. Echt bizar. :roflol:
Als reden geven ze op: zijn hoofd groeit niet mee met zijn lichaam dus naturel, lolz.
 
Laatst bewerkt:
leuke docu!
 
99% van de mensen waar ik het filmpje van poste geloven dat ie naturel is. Echt bizar. :roflol:
Als reden geven ze op: zijn hoofd groeit niet mee met zijn lichaam dus naturel, lolz.

Ik denk dat hij dan vooral de insuline, igf-1 en groeihormonen links heeft laten liggen, misschien ook anadrol en dbol. Meer dingen als test, anavar, winstrol, masteron ed. gebruikt. En dan de controles ontwijken...
 
Ik denk dat hij dan vooral de insuline, igf-1 en groeihormonen links heeft laten liggen, misschien ook anadrol en dbol. Meer dingen als test, anavar, winstrol, masteron ed. gebruikt. En dan de controles ontwijken...

Net als jij dus? :D

Effe serieus, krijgen we binnenkort misschien weer wat te zien van jouw fysiek? Je foto's in de galerij zijn ondertussen vrij oud maar wel bruut!
 
Net als jij dus? :D

Effe serieus, krijgen we binnenkort misschien weer wat te zien van jouw fysiek? Je foto's in de galerij zijn ondertussen vrij oud maar wel bruut!

Dit. Ben ook benieuwd. :)
 
Laatst bewerkt:
Ben ik nou de enige die deze lui totaal niet lollig vindt?
Filmtechnisch gezien overigens een zeer karige documentaire, volgens mij met you tube editor oid aan elkaar geplakt.

Heel af en toe zitten er leuke filmpjes bij maar that's all en leerzaam wordt het zelden.
 
Back
Naar boven