MuscleMeat

Documentaire

Bezoekers in dit topic

sophiedocu

Novice
Lid geworden
4 aug 2015
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
55kg
Hoi,

Mijn naam is Sophie en ik ben een documentaire maker. Ik wil heel graag een film maken over een vrouwelijke bodybuilder of iemand die ermee bezig is dat te worden.
Het zal hoogstwaarschijnlijk een documentaire van ongeveer een half uur worden voor Ned3.

Voor mij staat vrouwelijke krachttraining voor meer dan fysiek sterk zijn. Ik zou graag willen praten over de mentale kracht en het ontstaan van de behoefte naar het trainen.
Ik ben vrij nieuw in de wereld van het bodybuilden dus als je liever niet mee werkt maar wel met me wil praten over bodybuilden ben ik daar ook heel blij mee.

Ik vind het jammer dat er weinig documentaires zijn over vrouwelijke bodybuilders en dat er vanuit Amerikaanse reportages voor mijn gevoel toch altijd een beetje op neergekeken wordt. Het lijkt me heel tof om daar verandering in te brengen en de wereld kennis te laten maken met sterke vrouwen. Van binnen en buiten.

Stuur me een berichtje als je interesse hebt om hier verder over te praten.
Als je wil kun je me ook mailen op mijn email adres: documentairefilm90@gmail.com
Ik kan ook mijn website sturen om eerdere films en projecten te laten zien.

Met vriendelijke groet,

Sophie
 
Jammer. De sport voor vrouwen begint net een beetje uit het verdomhoekje te komen.

Er wordt altijd een beeld neergezet waar het gros van de serieus trainende vrouwen zich niet mee kan en wil identificeren. Een beeld wat beter past bij de vooroordelen van lui en chipsetend Nederland. Maargoed, er zal vast wel een aandachtsgeile of naïeve doos zijn die dat beeld wil bevestigen.

Ik zou graag willen praten over de mentale kracht en het ontstaan van de behoefte naar het trainen.
Dus wordt het vast neergezet alsof diegene een stoornis heeft.

en dat er vanuit Amerikaanse reportages voor mijn gevoel toch altijd een beetje op neergekeken wordt