Fitness Seller

Documentaire

Bezoekers in dit topic

sophiedocu

Novice
Lid geworden
4 aug 2015
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
55kg
Hoi,

Mijn naam is Sophie en ik ben een documentaire maker. Ik wil heel graag een film maken over een vrouwelijke bodybuilder of iemand die ermee bezig is dat te worden.
Het zal hoogstwaarschijnlijk een documentaire van ongeveer een half uur worden voor Ned3.

Voor mij staat vrouwelijke krachttraining voor meer dan fysiek sterk zijn. Ik zou graag willen praten over de mentale kracht en het ontstaan van de behoefte naar het trainen.
Ik ben vrij nieuw in de wereld van het bodybuilden dus als je liever niet mee werkt maar wel met me wil praten over bodybuilden ben ik daar ook heel blij mee.

Ik vind het jammer dat er weinig documentaires zijn over vrouwelijke bodybuilders en dat er vanuit Amerikaanse reportages voor mijn gevoel toch altijd een beetje op neergekeken wordt. Het lijkt me heel tof om daar verandering in te brengen en de wereld kennis te laten maken met sterke vrouwen. Van binnen en buiten.

Stuur me een berichtje als je interesse hebt om hier verder over te praten.
Als je wil kun je me ook mailen op mijn email adres: documentairefilm90@gmail.com
Ik kan ook mijn website sturen om eerdere films en projecten te laten zien.

Met vriendelijke groet,

Sophie
 
Hoi,

Mijn naam is Sophie en ik ben een documentaire maker. Ik wil heel graag een film maken over een vrouwelijke bodybuilder of iemand die ermee bezig is dat te worden.
Het zal hoogstwaarschijnlijk een documentaire van ongeveer een half uur worden voor Ned3.

Voor mij staat vrouwelijke krachttraining voor meer dan fysiek sterk zijn. Ik zou graag willen praten over de mentale kracht en het ontstaan van de behoefte naar het trainen.
Ik ben vrij nieuw in de wereld van het bodybuilden dus als je liever niet mee werkt maar wel met me wil praten over bodybuilden ben ik daar ook heel blij mee.

Ik vind het jammer dat er weinig documentaires zijn over vrouwelijke bodybuilders en dat er vanuit Amerikaanse reportages voor mijn gevoel toch altijd een beetje op neergekeken wordt. Het lijkt me heel tof om daar verandering in te brengen en de wereld kennis te laten maken met sterke vrouwen. Van binnen en buiten.

Stuur me een berichtje als je interesse hebt om hier verder over te praten.
Als je wil kun je me ook mailen op mijn email adres: documentairefilm90@gmail.com
Ik kan ook mijn website sturen om eerdere films en projecten te laten zien.

Met vriendelijke groet,

Sophie

Wordt toch niet op neergekeken. Kijk die van louis theroux dan. Maar goed waarom vrouwen? Omdat het tegennatuurlijk is voor een vrouw om te gaan trainen?

Wil je vrouwen ala ronny coleman of gwn naturel vrouwen? Als je zon roidvrouw neerzet zet dan ook wat niet roidvrouwen neer. Anders lijkt het zo'n freakshow.
 
Wordt toch niet op neergekeken. Kijk die van louis theroux dan. Maar goed waarom vrouwen? Omdat het tegennatuurlijk is voor een vrouw om te gaan trainen? Wil je vrouwen ala ronny coleman of gwn naturel vrouwen? Als je zon roidvrouw neerzet zet dan ook wat niet roidvrouwen neer. Anders lijkt het zo'n freakshow.

+1 :exactly:
 
Wordt toch niet op neergekeken. Kijk die van louis theroux dan. Maar goed waarom vrouwen? Omdat het tegennatuurlijk is voor een vrouw om te gaan trainen? Wil je vrouwen ala ronny coleman of gwn naturel vrouwen? Als je zon roidvrouw neerzet zet dan ook wat niet roidvrouwen neer. Anders lijkt het zo'n freakshow.

Ik denk dat het allemaal wel wat meevalt. Volgens mij is dit wel een eerlijke vrouw. Ze werkt zelfs voor ned3. Dan heb je zoizo al niet dat kijkcijfers het belangrijkste zijn, maar wel de kwaliteit.

Wel vindt ik het jammer dat het weer over AAS gaat uiteindelijk (dit vermoed ik omdat het in de AAS sectie staat van die forum.) Misschien kan er wat meer de nadruk worden gelegd op eten, slaap en trainen. Dat de levensstijl wat meer naar voren komt i.p.v. weer een documentaire over bodybuilding met AAS.
 
Ik denk dat het allemaal wel wat meevalt. Volgens mij is dit wel een eerlijke vrouw. Ze werkt zelfs voor ned3. Dan heb je zoizo al niet dat kijkcijfers het belangrijkste zijn, maar wel de kwaliteit. Wel vindt ik het jammer dat het weer over AAS gaat uiteindelijk (dit vermoed ik omdat het in de AAS sectie staat van die forum.) Misschien kan er wat meer de nadruk worden gelegd op eten, slaap en trainen. Dat de levensstijl wat meer naar voren komt i.p.v. weer een documentaire over bodybuilding met AAS.

hahahaha vraag dat maar aan de organisatoren van de enercup :P
Toen kwam er ook iemand van de EO zelfs om over de leefstijl van bodybuilders te praten...
Was gewoon een anabolen docu geworden ;)

http://www.eo.nl/beam/programma/3onderzoekt/aflevering-detail/aflevering/sporten-en-spuiten/
 
Ik denk dat het allemaal wel wat meevalt. Volgens mij is dit wel een eerlijke vrouw. Ze werkt zelfs voor ned3. Dan heb je zoizo al niet dat kijkcijfers het belangrijkste zijn, maar wel de kwaliteit.

Wel vindt ik het jammer dat het weer over AAS gaat uiteindelijk (dit vermoed ik omdat het in de AAS sectie staat van die forum.) Misschien kan er wat meer de nadruk worden gelegd op eten, slaap en trainen. Dat de levensstijl wat meer naar voren komt i.p.v. weer een documentaire over bodybuilding met AAS.

Aas is natuurlijk ook een onderdeel wat belicht mag worden erin. Maar ben het met je eens
 
De reden dat ik graag een film over een vrouwelijke bodybuilder wil maken is omdat ik simpelweg zelf een vrouw ben en denk dat ik me daar dus beter mee kan identificeren en daardoor het verhaal beter kan overbrengen.

Ik vind het belangrijk om meer te leren en te vertellen over de fascinatie achter het trainen en de schoonheid van de controle over je eigen lichaam. Het gaat voor mij niet over AAS het gaat voor mij over een bepaalde levensstijl. Dus zeker het eten, slapen, trainen, doorzettingsvermogen etc.

Voor mij is het veel belangrijker om iets wat mensen misschien in eerste instantie niet begrijpen, begrijpelijk te maken ipv het belachelijk te maken.

Ik zou heel graag met iemand praten en er meer over leren. Dus ook als iemand niet mee wil werken aan de film maar er wel met mij over wil praten.. heel graag.
 
Back
Naar boven