AndroidHealthClinic

documentaire

Bezoekers in dit topic

Mascha zei:
misschien als je het over de prof`s gaat hebben, dan kan je het noemen maar niet in een verhaal over beginners.
En eigenlijk blijft het jammer dat het genoemd moet worden want als je een stukje zou doen over wielrennen is het ook niet normaal dat dat genoemd moet worden, toch?

Neen, maar de associatie bij het grote publiek is dan ook niet anabolica...

Bij wielrennen denken de mensen in eerste instantie aan de tour, een paar grote namen en niet zozeer aan anabolica.

Als je over bodybuilding spreekt is de onmiddellijke associatie schwarzenegger, lelijke venten en anabolica, hoe jammer dat ook moge wezen.
Daarom mag je dat zeker niet weglaten.
Beter proberen te verklaren dan doodzwijgen.
 
goed gezegd daxie
 
tuurlijk dat begrijp ik en een deel bedoel ik ook zo maar kan je het uitleggen?? Wat ik mede hiermee probeer te zeggen is pas op dat het niet meteen vanaf het begin over doping gaat en dat het dus een negatief verhaal wordt.
hoe goed je verhaal ook zal zijn mensen begrijpen het doping verhaal niet en zullen er altijd over beginnen en hierdoor kan je hele possitieve verhaal een andere wending krijgen.
Bereidt je daar dus goed op voor, voordat je iets aanbreekt waar je eigenlijks niets van weet.
 
Mascha zei:
Bereid je daar dus goed op voor, voordat je iets aanbreekt waar je eigenlijks niets van weet.

Inderdaad!

Ik denk dat het best is gewoon heel kort te vermelden dat voor bodybuilding op topniveau anabolica een evidentie is, maar daar verder geen uitspraken over te doen.

Als ze er achteraf vragen bij stellen moet je antwoorden dat je daar geen uitspraken kan over doen omdat je te weinig kennis hebt, wat ook zo is.
 
ja klpt
 
Het kan zijn dat het programma in het begin nogal een soep voor je is.

MAAR niet getreurd ik heb iets gemakkelijker gevonden:

Wat je moet doen:

Ga naar youtube en kies je filmpje en kopier het adres wat bovenaan in je internetbrowser staat:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Surf naar volgend adres:
http://video.qooqle.jp/dl/

Plak het gekopieerd adres in het lege veld:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Druk op enter en op de link die verschijnt doe je rechter muisklik en dan "doel opslaan als".
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als het goed is heb je nu een .flv bestand op je pc staan. Dat bestand moet je afspelen met flv player, deze kan je hier gratis downloaden:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven