Fitness Seller

Documentairemaker zoekt bodybuilders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Musclebird

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
6 jul 2005
Berichten
1
Waardering
0
Beste bodybuilders,

Voor een documentaire over bodybuilding zou ik graag willen praten met zeer fanatieke bodybuilders (vanaf 100kg) die zichzelf nog steeds te klein vinden, en ernaar streven om zo groot mogelijk te worden, tegen elke prijs. Het gaat er niet om bodybuilding in een kwaad daglicht te stellen, ik ben op zoek naar het mechanisme achter de wil om te groeien. Ben zelf fanatiek amateurbodybuilder.

Ik hoop van jullie te horen!
 
hee pssst tikt musclebird aan *
how much do you pay

haha nee is toch niet zo moeilijk
oke simpel mathematics
training+jezelf groter zien worden x de pomp gedeeld door het respect + de chiks=de drive achter bben
 
Anne Bakker? Is iT JoE?

Ik ben een bodybuilder, dit is na mijn kuur kijk maar:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
lol@anabolic hahaha
 
OOOOOOOOOOOOOOO MIJN GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :eek:


Kan die gozer geen perm ban krijgen?
Dit is pure board vervuiling.....
 
Ik denk dat je dezelfde richting in kunt zoeken als anorexia patienten die zichzelf altijd te dik blijven vinden.

Hier is vast al eens onderzoek naar gedaan en als je goed zoekt zul je daar vast ook wel wat over vinden.
 
/-\naboliC zei:
Anne Bakker? Is iT JoE?

Ik ben een bodybuilder, dit is na mijn kuur kijk maar:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat voor een kuur ???
 
Remco - 1977 zei:
Wat voor een kuur ???

Breezah only kuurtje:
Week 1 -12: 3000 ml Breezahhhh
 
"die zichzelf nog steeds te klein vinden, en ernaar streven om zo groot mogelijk te worden, tegen elke prijs. "

+

"Het gaat er niet om bodybuilding in een kwaad daglicht te stellen,"

=

Sure... :rolleyes:
 
Wat boeit dat als het maar goed betaald?
 
Kom ik dan met mijn geile bek op televisie ? of mag ik achter blokjes schuilen ?
 
MrJ zei:
"die zichzelf nog steeds te klein vinden, en ernaar streven om zo groot mogelijk te worden, tegen elke prijs. "

+

"Het gaat er niet om bodybuilding in een kwaad daglicht te stellen,"

=

Sure... :rolleyes:
en ja hoor mister j pnws again:p
 
MrJ ik wist niet dat je ook zo goed kon optellen!! Dacht dat je alleen kon aftrekken :D

Maar waarom wordt zo´n idee niet eerst even aan de mod´s voorgelegd?
 
Ach, volgens mij staat het de mensen virj om hier voor belangstelling te polsen.

Vrees alleen dat die niet zo hoog is door al die 'leuke' eerdere documentaires over bb'ing. :)
 
MrJ zei:
Ach, volgens mij staat het de mensen virj om hier voor belangstelling te polsen.

Vrees alleen dat die niet zo hoog is door al die 'leuke' eerdere documentaires over bb'ing. :)

Ik heb een kennis die zelf documantaire maker is, doet hij freelances meestal voor de publieke omroepen! Zal eens aan hem vragen, dan zit ik er gewoon bij dus wordt een positieve kijk op bodybuilding!

Heb nog wel wat leuke ideeën
 
BB'ers van +100 kg die zichzelf nog steeds te klein vinden zijn ziekelijke narcisten die het zogenaamde adoniscomplex hebben. Losers met complexen van hier tot in Tokyo die ganse dagen in de Flex zitten staren naar foto's van Ronnie en dan wegdromen over hoe het zou zijn om zo huge te zijn. Die mensen stellen zichzelf en de volledige BB scene in een slecht daglicht als ze openlijk spreken over hun dromen, daar is nix aan te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven