MuscleMeat

Documentairemaker zoekt bodybuilders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
BodyLover zei:
BB'ers van +100 kg die zichzelf nog steeds te klein vinden zijn ziekelijke narcisten die het zogenaamde adoniscomplex hebben. Losers met complexen van hier tot in Tokyo die ganse dagen in de Flex zitten staren naar foto's van Ronnie en dan wegdromen over hoe het zou zijn om zo huge te zijn. Die mensen stellen zichzelf en de volledige BB scene in een slecht daglicht als ze openlijk spreken over hun dromen, daar is nix aan te doen.

Kortzichtige reactie kerel.

Moet helaas richting huis, reageer er straks nog wel (als ik 't niet vergeet). :)
 
BodyLover zei:
BB'ers van +100 kg die zichzelf nog steeds te klein vinden zijn ziekelijke narcisten die het zogenaamde adoniscomplex hebben. Losers met complexen van hier tot in Tokyo die ganse dagen in de Flex zitten staren naar foto's van Ronnie en dan wegdromen over hoe het zou zijn om zo huge te zijn. Die mensen stellen zichzelf en de volledige BB scene in een slecht daglicht als ze openlijk spreken over hun dromen, daar is nix aan te doen.
Oh nou snap ik het :mad: :mad: :mad: :mad:

Jij bent een eikel :thumbs:
 
ach dan injecteer je toch motorolie zoals claus
 
BodyLover zei:
BB'ers van +100 kg die zichzelf nog steeds te klein vinden zijn ziekelijke narcisten die het zogenaamde adoniscomplex hebben. Losers met complexen van hier tot in Tokyo die ganse dagen in de Flex zitten staren naar foto's van Ronnie en dan wegdromen over hoe het zou zijn om zo huge te zijn. Die mensen stellen zichzelf en de volledige BB scene in een slecht daglicht als ze openlijk spreken over hun dromen, daar is nix aan te doen.


Wat een simpele vent ben jij zeg, net of de magische grens bij 100 ligt, dat iedereen er onder dromen mag hebben en zich klein mag voelen en iedereen vanaf 100kg ineens tevreden moet zijn en moet stoppen met dromen.

wat een bullshit
 
Peoples zei:
OOOOOOOOOOOOOOO MIJN GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :eek:


Kan die gozer geen perm ban krijgen?
Dit is pure board vervuiling.....

:roflol:!!!:bow:!!!
 
MrJ zei:
"die zichzelf nog steeds te klein vinden, en ernaar streven om zo groot mogelijk te worden, tegen elke prijs. "

+

"Het gaat er niet om bodybuilding in een kwaad daglicht te stellen,"

=

Sure... :rolleyes:

precies dat zeggen ze wel vaker...

trouwens wel niet echt eerlijk die 100kg.... ligt natuurlijk net aan je lengte... en laat ik nu net toevallig 95kg met 1.70m zijn.. :D

grt
 
eddycaminos zei:
precies dat zeggen ze wel vaker...

trouwens wel niet echt eerlijk die 100kg.... ligt natuurlijk net aan je lengte... en laat ik nu net toevallig 95kg met 1.70m zijn.. :D

grt

Idd....ik 95kg bij 1.78
 
BodyLover zei:
BB'ers van +100 kg die zichzelf nog steeds te klein vinden zijn ziekelijke narcisten die het zogenaamde adoniscomplex hebben. Losers met complexen van hier tot in Tokyo die ganse dagen in de Flex zitten staren naar foto's van Ronnie en dan wegdromen over hoe het zou zijn om zo huge te zijn. Die mensen stellen zichzelf en de volledige BB scene in een slecht daglicht als ze openlijk spreken over hun dromen, daar is nix aan te doen.

Ben ik eens blij dat ik 99,7kg weeg :D

Maar tering wat een kortzichtige reactie. Zoiets verwacht je toch niet op een bodybuilding forum lijkt me..
 
BodyLover zei:
BB'ers van +100 kg die zichzelf nog steeds te klein vinden zijn ziekelijke narcisten die het zogenaamde adoniscomplex hebben. Losers met complexen van hier tot in Tokyo die ganse dagen in de Flex zitten staren naar foto's van Ronnie en dan wegdromen over hoe het zou zijn om zo huge te zijn. Die mensen stellen zichzelf en de volledige BB scene in een slecht daglicht als ze openlijk spreken over hun dromen, daar is nix aan te doen.

LOL :D wat is jouw probleem loser ?

Ten eerste klopt er geen **** van wat je zegt, iemand die narcistisch is
heeft juist een heel groot gevoel van eigenwaarde en is helemaal verliefd
op zichzelf dus zal zich niet snel te klein vinden.
Ten tweede, als iemand zo groot als Ronny wil worden is dat toch zijn wens ?
Wie ben jij dan om te zeggen dat je dan niet goed bij je hoofd bent ?
En ten derde, hoezo zouden mensen die echt gaan voor de sport en het groeien
de BB scene in een kwaad daglicht stellen ?
 
harhar, ik weeg momenteel 101 :P.

Die 100+ kilogram zegt niets inderdaad. Gaat om lengte+gewicht+vetpercentage wil je iets meer te weten komen :). Ik denk dat ze bedoelen dat ze gewoon een big mofo willen hebben.
 
Musclebird zei:
Beste bodybuilders,

Voor een documentaire over bodybuilding zou ik graag willen praten met zeer fanatieke bodybuilders (vanaf 100kg) die zichzelf nog steeds te klein vinden, en ernaar streven om zo groot mogelijk te worden, tegen elke prijs. Het gaat er niet om bodybuilding in een kwaad daglicht te stellen, ik ben op zoek naar het mechanisme achter de wil om te groeien. Ben zelf fanatiek amateurbodybuilder.

Ik hoop van jullie te horen!

mij vrouw zou een goede keuze zijn: 120 kilo bij 1.74 lengte;)

ze doet al jaren lang "body-building" , maar tot nu toe is alleen haar BF gestegen!
ze gebruikt:
MD (Mac Donalds),
BK (Burger King) , en
KFC (Kentucky Fried Chicken)

:D :eek: :D
 
Musclebird zei:
Beste bodybuilders,

Voor een documentaire over bodybuilding zou ik graag willen praten met zeer fanatieke bodybuilders (vanaf 100kg) die zichzelf nog steeds te klein vinden, en ernaar streven om zo groot mogelijk te worden, tegen elke prijs. Het gaat er niet om bodybuilding in een kwaad daglicht te stellen, ik ben op zoek naar het mechanisme achter de wil om te groeien. Ben zelf fanatiek amateurbodybuilder.

Ik hoop van jullie te horen!

Zeg Musclebird, leg het volgende eerst eens even uit.

Bodybuilders in alle gewichtsklassen willen groeien. Waarom zouden alleen bodybuilders die minimaal 100 kilo wegen, inzicht kunnen verschaffen in "het mechanisme achter de wil om te groeien"? Misschien werpt het verhaal van lichtere bodybuilders wel een veel beter licht op dit mechanisme.

Zou je op dit forum wat meer willen uitweiden omtrent hetgeen je te weten wilt komen? Geef eens wat voorbeelden van vragen die je beantwoord wilt zien. Op die manier kunnen wij beoordelen of we hier aan mee willen werken.
 
Denk niet dat mensen hier serieus op gaan reageren...
 
Zie 1 post boven je. :D
 
ah, en dan wil je zeker ons insmeren na de docu en fotos maken...en dat we zelf mogen bepalen hoe ver we gaan...
 
Pure sensatie zoeken ze. Ze willen laten overkomen dat BB een sport (of eerder bezigheid in hun ogen) is voor gestoorden die alles over hebben voor een groter, gespierder lichaam. En dan het lef hebben om te komen ronselen en daarbij vermelden dat het niet is om BB in een slecht daglicht te plaatsen.

Kom eens met de vraag om een reportage te maken over al het harde werk in de gym, het strenge dieet, de opofferingen, de positieve invloed op de gezondheid, de weken/ maanden voorbereiding op een wedstrijd, etc oh ja, dat leverd geen kijkcijfers op :o
 
en zo zal het altijd blijven
 
Anne Bakker is terug!!! Palen die meid! :D
 
Kan me niet voorstellen dat er veel mensen op dit board zijn die daar aan mee zouden willen werken. Denk dat op Superdudes wel wat mediageile ecto's ronddwarrelen.

BreEzAhjochies zoeken juist de aandacht op. Ik persoonlijk ga die liever uit de weg.
 
Musclebird zei:
Beste bodybuilders,

Voor een documentaire over bodybuilding zou ik graag willen praten met zeer fanatieke bodybuilders (vanaf 100kg) die zichzelf nog steeds te klein vinden, en ernaar streven om zo groot mogelijk te worden, tegen elke prijs. Het gaat er niet om bodybuilding in een kwaad daglicht te stellen, ik ben op zoek naar het mechanisme achter de wil om te groeien. Ben zelf fanatiek amateurbodybuilder.

Ik hoop van jullie te horen!


even mijn 2cents .

het lijkt me dikke onzin zo een reportage

het begint meestal goed en wel zoals andere reportages

maar op het einde als je zelf als bb kijkt krijg ik altijd een wrang gevoel .

bb worden in iedere reportage als 'slecht' of 'ongezond' afgeschilderd !
er is geen 1tje die op het einde van de reportage er positiever uitkomt .

niemand wil een gewone reportage zien met goede dingen . reporters zoeken de onderbuik op om zo kijkcijfers te halen . mss zijn je bedoelingen goed mss ook niet nooit ofte never laat ik me vangen voor zoiets
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven