Fitness Seller

Documentaires

Bezoekers in dit topic

vintage

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 sep 2006
Berichten
993
Waardering
0
Wie weet er nog een leuke, boeiende documantaire?

gezien:

NGC Super Human: Steroids
Ecstasy rising
Loose change
Zeitgeist
Michael Moore documantaires
Pumping Iron

Ik heb er nog wel meer gezien maar die waren niet boeiend genoeg om te onthouden. Documentaires als Earth enzo.

Maar wie weet er nog een leuke docu die ongeveer in dit rijtje past? Dus politieke conspiracies of drugs/medicijnen/fitness.
 
Laatst bewerkt:
Bigger stronger faster.
 
Earth niet boeiend??? Damn met goed geluid en beeld is het echt masterlijk :) ok die bullshit over de wereld vergaat enzo moet je dan even niet serieus neme maar de beelden en die vogeltjes:P hehe prachtig.


Trouwens...

Louis theroux (ofzo) heeft ook leuke/schokkende docu's, die af en toe ook op tv verschijnen.
Zo heb je over bodybuilding ook 1 docu. Die vent is dan wel een enorme flapdrol maar de onderwerpen zijn boeiend.
 
Earth niet boeiend??? Damn met goed geluid en beeld is het echt masterlijk :) ok die bullshit over de wereld vergaat enzo moet je dan even niet serieus neme maar de beelden en die vogeltjes:P hehe prachtig.


Trouwens...

Louis theroux (ofzo) heeft ook leuke/schokkende docu's, die af en toe ook op tv verschijnen.
Zo heb je over bodybuilding ook 1 docu. Die vent is dan wel een enorme flapdrol maar de onderwerpen zijn boeiend.

die van Louis Theroux is wel grappig, maar je leert er niks van, die documentaire is echt bedoeld voor leken die niks gewend zijn, zoals Louis zelf.
 
even voor de duidelijkheid het is niet 1 docu ofzo... het zijn er meerdere.. stuk of 10 ofzo heb ik wel gezien van hem.

over jagers, christenen, sektes, bodybuilding, uhmm nazi's, micheal jackson enz.
 
Hou de docu's een beetje realistisch, dan zijn ze wel leuk.

Schrap dus zeitgeist.
 
Planet Earth

Ligt er zo wat aan wat je interesses zijn... Over het universum zijn hele mooie docu's gemaakt
 
Hou de docu's een beetje realistisch, dan zijn ze wel leuk.

Schrap dus zeitgeist.

Is toch een goede documentaire, alleen wel slecht onderbouwd, het is gewoon een theorie.

Amerika is wel corrupt dat zeker. Wisten we al langer.
 
Bigger stronger faster.

Deze documentaire is echt goed. Heb me echt vermaakt en geeft een goede boodschap.

Planet Earth

Ligt er zo wat aan wat je interesses zijn... Over het universum zijn hele mooie docu's gemaakt

De aarde vind ik dus niet boeiend, ja dinosaurussen of het begin van de aarde/evolutie.

Universum/zonnestelsel is wel interessant, ik kijk altijd die NGC documantaires daarover. Ik kan jammer genoeg geen Discovery ontvangen.
 
De "Is it real?" serie van NGC vind ik erg goed.
 
Back
Naar boven