MuscleMeat

Documentaires & Reportages

Bezoekers in dit topic

Als je het Amerikaanser dan dit kan vinden geef me een seintje:
Patriots, wapens, Idaho, Bo Gritz en pick ups


Moest wel denken van Gritz wel gelijk met die kaart van VS

Hah :thinking:
 
"...als ik niet de beste ben, ben ik de slechtste..." (2012)

1570581981833.png


In 2012 maakte Joep Schreuder een documentaire over Robert Enke. In "Als ik niet de beste ben, dan ben ik de slechtste..." praten onder anderen doelmannen Hans van Breukelen, Edwin van der Sar, Ronald Waterreus en Jelle ten Rouwelaar over hun ervaringen in de voetbalwereld. Doelman Robert Enke leed aan depressies en pleegde zelfmoord.
 
Ken uit mn jeugd ook een handvol voetballertjes die echt bizar goed waren. Nooit iets vernomen van ze in het betaalde voetbal. Vraag me af waar het daar mis mee is gegaan. Eens vragen als ik ze weer eens zie.
 
Ik zou ook niet zoveel zin hebben in al die publieke aandacht eerlijk gezegd.
 
Als ik toen wist wat ik nu weet met wat ze verdienen tegenwoordig en wat je als doodgewone lul verdient. Dan zou ik toch anders er over gedacht hebben.
 
Mijn neven verdienen zelfs een leuk zakcentje in het amateurvoetbal. Handje contantje... Daar heb je geen druk/aandacht uiteraard.
 
Marty's moeder speelde volgens mij de moeder van Joe PEsci in Goodfellas. Of ze lijkt er verdomd op.
 

Leuk kanaal met uiteenlopende docu's. Wel een tikkeltje links.
 
Is daar ooit niet eens een topic door een bepaald iemand over gemaakt?
 
Correct, met Brotoscience die beweerde dat ze toch schuldig waren. :roflol:

Misskelley is wel de ultieme naam voor een redneck. (of zo'n Billy the Kid achtig type in het oude westen)
 
Back
Naar boven