Fitness Seller

Dodelijke aortascheur bij explosief liften? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Denk niet dat dat heel makkelijk zal gaan lukken, want anders kan iedereen die wel eens naar de sportschool gaat om hetzelfde vragen.
 
Het is misschien een idee om bepaalde hartklachten te faken die doorverwijzing naar een hartecho als protocol hebben (gewoon kijken welke protocollen de artsen volgen bij iemand met mijn leeftijd) - en vervolgens de gemaakte foto's zelf analyseren, e.v.t met een prive bevriende arts?
 
Ja, de gezondheidszorg is nog niet duur genoeg, daar kunnen vast nog wel wat fakende patiënten bij. Als jij je bang laat maken door een artikel uit 2006, wees dan een kerel en betaal het lekker zelf!
 
Als je stats kloppen kan je beter afvallen, denk dat dat meer risico is voor je hart
 
Het is misschien een idee om bepaalde hartklachten te faken die doorverwijzing naar een hartecho als protocol hebben (gewoon kijken welke protocollen de artsen volgen bij iemand met mijn leeftijd) - en vervolgens de gemaakte foto's zelf analyseren, e.v.t met een prive bevriende arts?
Deze onzin is dus precies de reden dat we allemaal zoveel zorg premie betalen.
 
Tuesday, July 18, 2006

Is er niks recenters te vinden?
 
Het is misschien een idee om bepaalde hartklachten te faken die doorverwijzing naar een hartecho als protocol hebben (gewoon kijken welke protocollen de artsen volgen bij iemand met mijn leeftijd) - en vervolgens de gemaakte foto's zelf analyseren, e.v.t met een prive bevriende arts?
Ga nou maar gewoon trainen en stop met het cherry picken van random internet artikelen en filmpjes om nieuwe topics te kunnen spammen en de dokter in de maling te nemen.

"For heavy strength training involving weight lifting or similar activities like pushups,"

Ok
Zware krachttraining als pushups! :roflol:
 
Wat een fucking pussy ben jij man, ik hoop dat je écht wat ergs krijgt :) Hoef je het niet meer te faken iig.
 
Wat een fucking pussy ben jij man, ik hoop dat je écht wat ergs krijgt :) Hoef je het niet meer te faken iig.
wat een respectloze post tegenover alle ontploffende mensen op powerliftingmeets.
 
Te hard persen op de wc kan ook een dodelijke aortascheur tot gevolg hebben.

Haha precies!

Naar mijn mening is het vooral belangrijk dat je leert luisteren naar je lijf. Zijn er echt alarmbellen die afgaan kun je een bezoekje aan je huisarts brengen, maar om nu preventief ieder ziektebeeld uit te gaan sluiten lijkt me wat overdreven
 
Pussy, zou niet weten hoe dat gerelateerd is? Een pussy is een mietje, een quitter, iemand zonder doorzettingsvermogen of lef.. ik ben juist bezig met mijn gezondheid zodat ik sterker en beter kan worden.

Stats zijn al wat verouderd, maar ik ben heel strak aan het cutten en dat gaat prima hoor :') don't hate me for being new to sport. Strak voedingsschema, 4x per week trainen, komt goed hoor.

Hahaha, de mensen die vinden dat je je gezondheid moet laten opwegen tegen een soort maatschappelijke ethiek. Wat een giller :D:D:D als er iemand een pussy is zijn het de mensen die de maatschappelijke normen en waarden hoger vinden staan dan hun leven. Dat is niet eens pussy dat is gewoon cuck.

Maar goed een ethische discussie boeit me vrij weinig, is een topic over gezondheid. Dat zouden we toch allemaal moeten willen met de sport, lijkt me... ik bedoel ja groot worden is leuk, maar ja.. wat zal ik zeggen? Of heb ik het verkeerd dat de meeste mensen hier gezonder, fitter en sterker willen zijn?

Anders kan je net zo goed alleen synthol en ghg gaan spuiten, permanent blast, veel plezier.
 
Je komt met een artikel wat nog van voor Christus is, hoort en leest er nu in het dagelijks leven niks over en je vindt het gek dat er zo gereageerd wordt :o
 
Laatst bewerkt:
Pussy, zou niet weten hoe dat gerelateerd is? Een pussy is een mietje, een quitter, iemand zonder doorzettingsvermogen of lef.. ik ben juist bezig met mijn gezondheid zodat ik sterker en beter kan worden.

Stats zijn al wat verouderd, maar ik ben heel strak aan het cutten en dat gaat prima hoor :') don't hate me for being new to sport. Strak voedingsschema, 4x per week trainen, komt goed hoor.

Hahaha, de mensen die vinden dat je je gezondheid moet laten opwegen tegen een soort maatschappelijke ethiek. Wat een giller :D:D:D als er iemand een pussy is zijn het de mensen die de maatschappelijke normen en waarden hoger vinden staan dan hun leven. Dat is niet eens pussy dat is gewoon cuck.

Maar goed een ethische discussie boeit me vrij weinig, is een topic over gezondheid. Dat zouden we toch allemaal moeten willen met de sport, lijkt me... ik bedoel ja groot worden is leuk, maar ja.. wat zal ik zeggen? Of heb ik het verkeerd dat de meeste mensen hier gezonder, fitter en sterker willen zijn?

Anders kan je net zo goed alleen synthol en ghg gaan spuiten, permanent blast, veel plezier.
Obvious troll is obvious:rolleyes: Vooral als die alt right trolltaal gebruikt
 
Back
Naar boven