AndroidHealthClinic

Dodelijke aortascheur bij explosief liften? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je bent absoluut een pussy als je één of ander oud sensatieverhaal bloedserieus neemt en dan allerlei trieste trucjes als valse hartklachten wil gaan gebruiken om je ongegronde angsten weg te nemen. Er is al druk genoeg op de zorg, op mensen die de boel in de zeik lopen te nemen zit niemand te wachten.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Heb niks met alt right verder. Iedereen die racistisch is mag van mij dood vallen. Verder heb ik meerdere papers erover gevonden, zal ik die linken? Ik heb m'n opa kwijt geraakt aan een hartaanval op jonge leeftijd, mijn pa is arts, dus ik neem gezondheid hwel serieus, dankjewel.
 
Ja, en nadenken over waar "iedereen" over zit te wachten is pussy. Ik leef niet voor iedereen, en ik sterf niet voor iedereen. Ik ben geen pussy :D

Je zou maar geloven wat ze je op de kleuterschool vertellen maar geloven, samen spelen, met zn allen..
 
Kan me best voorstellen dat 400kg deadliften niet heel gezond is. Persoonlijk vind ik powerlifting enzo ook maar een kutsport en is het nogal onprettig / onsmakelijk om naar te kijken, net zoals MMA bijvoorbeeld... Vooral als er tijdens het liften bloed uit hun neus spuwt en het er gewoon letterlijk uitziet alsof ze gaan ontploffen die gasten. Bah...

Maar jij, TS, daarentegen deadlift waarschijnlijk nog niet eens 60kg en daarom zou ik me er ook niet zoveel zorgen over maken. Als je daadwerkelijk zo bezorgd was over je gezondheid was je nooit zo dik geworden in the first place. Daar zou ik eerst maar eens wat aan gaan doen, en als je eenmaal tegen de 350kg deadlift aanzit kan je misschien eens wat medische onderzoeken overwegen. Maar om je daar nu zorgen over te gaan maken is een beetje belachelijk.

Ik denk dat darten een betere sport is voor jou. Het fysiek van een darter heb je al en het intellect geloof ik ook. Wie weet ben je er wel goed in.
 
Heb niks met alt right verder. Iedereen die racistisch is mag van mij dood vallen. Verder heb ik meerdere papers erover gevonden, zal ik die linken? Ik heb m'n opa kwijt geraakt aan een hartaanval op jonge leeftijd, mijn pa is arts, dus ik neem gezondheid hwel serieus, dankjewel.

prima toch, dan vraag je zo'n onderzoek aan en bied je aan er zelf voor te betalen.
zo niet, dan moet je of het risico accepteren en gewoon doorliften of maar gewoon gaan dammen.

om te gaan faken zodat het verzekerd wordt slaat echt nergens op.
 
Jeetje wat een pussy
 
Jongen, als jij niet kan begrijpen dat mensen fouten kunnen maken en daarvan kunnen leren heb ik medelijden met je. Ja, ik was een vette papzak, omdat ik stomme keuzes heb gemaakt. Het doet me echt niks. Ik heb de stomheid van mn levensstijl ingezien en die doe er wat mee.

Blijf maar haten ga ik alleen maar harder trainen.

Maar wel met medische screenings :D
 
Dude, stop the egotrip :barf:

De reden dat je zulke reacties krijgt is omdat je adviezen vraagt om gezondheidsklachten te faken zodat je gratis onderzoek kunt krijgen.

Als je gezondheid je echt zoveel waard is als je wilt doen voorkomen had je niet de moeite genomen om zo’n topic te openen, maar had je gewoon je onderzoek aangevraagd en er netjes voor betaald.

Je bent alleen maar met je gezondheid begaan als het for gratish is, dus doe maar niet zo schijnheilig in je reacties :wave:
 
Maar goed een ethische discussie boeit me vrij weinig, is een topic over gezondheid. Dat zouden we toch allemaal moeten willen met de sport, lijkt me... ik bedoel ja groot worden is leuk, maar ja.. wat zal ik zeggen? Of heb ik het verkeerd dat de meeste mensen hier gezonder, fitter en sterker willen zijn?

Betaal het dan gewoon uit je eigen zak.
 
Ik wil er best voor betalen, maar ik heb een verwijzing nodig. Of ik moet naar het buitenland en dat is idioot.
 
Heb niks met alt right verder. Iedereen die racistisch is mag van mij dood vallen. Verder heb ik meerdere papers erover gevonden, zal ik die linken? Ik heb m'n opa kwijt geraakt aan een hartaanval op jonge leeftijd, mijn pa is arts, dus ik neem gezondheid hwel serieus, dankjewel.

Ik wil er best voor betalen, maar ik heb een verwijzing nodig. Of ik moet naar het buitenland en dat is idioot.
Als je pa arts is kan hij je toch wel helpen.
 
Je wil een scan laten doen om een aneurysma op te sporen? Ga je ook een hartcatheterisatie doen om vaatlijden in de kransslagaders te laten opsporen? Nog een hartcatheterisatie om pulmonale hypertensie op te sporen? Longonderzoek om eventueel longproblemen te vinden? Genetisch onderzoek om genetische aandoeningen die je eventueel hebt op te sporen? Een leverbiopt om te zien of het daar wel allemaal goed werkt? Nierbiopt om je nieren te checken? Prostaatonderzoek om te zien of die niet toevallig vergroot is? Bronchoscopie om de binnenkant van je longen te bekijken? Schedel laten lichten om daar onderzoek te laten doen? Naar een psychiater om te checken of je mentaal wel helemaal in orde bent? Echo van je hart om te zien of er geen kleplijden is, en of je hart wel goed pompt? Je galblaas en blinde darm preventief laten verwijderen? Scopie van je darm om te zien of er niet toevallig een kwaadaardige poliep zit? Doppler van al je vaten om te zien of er nergens een beginnende obstructie zit? Huidbiopt van ieder plekje op je huid om te zien of het geen kanker is? En dan nog een fullbody scan om het af te maken?

Als je het doet, doe het dan ook goed .. of niet meer van die gekke filmpjes kijken. En stoppen met trollen natuurlijk.
 
En mijn vader is huisarts, geen cardioloog.
 
Je wil een scan laten doen om een aneurysma op te sporen? Ga je ook een hartcatheterisatie doen om vaatlijden in de kransslagaders te laten opsporen? Nog een hartcatheterisatie om pulmonale hypertensie op te sporen? Longonderzoek om eventueel longproblemen te vinden? Genetisch onderzoek om genetische aandoeningen die je eventueel hebt op te sporen? Een leverbiopt om te zien of het daar wel allemaal goed werkt? Nierbiopt om je nieren te checken? Prostaatonderzoek om te zien of die niet toevallig vergroot is? Bronchoscopie om de binnenkant van je longen te bekijken? Schedel laten lichten om daar onderzoek te laten doen? Naar een psychiater om te checken of je mentaal wel helemaal in orde bent? Echo van je hart om te zien of er geen kleplijden is, en of je hart wel goed pompt? Je galblaas en blinde darm preventief laten verwijderen? Scopie van je darm om te zien of er niet toevallig een kwaadaardige poliep zit? Doppler van al je vaten om te zien of er nergens een beginnende obstructie zit? Huidbiopt van ieder plekje op je huid om te zien of het geen kanker is? En dan nog een fullbody scan om het af te maken?

Als je het doet, doe het dan ook goed .. of niet meer van die gekke filmpjes kijken. En stoppen met trollen natuurlijk.


Dat is eigenlijk een goed idee. De psychiater kan ik wel overslaan want ik weet al dat ik niet spoor.
 
Je wil een scan laten doen om een aneurysma op te sporen? Ga je ook een hartcatheterisatie doen om vaatlijden in de kransslagaders te laten opsporen? Nog een hartcatheterisatie om pulmonale hypertensie op te sporen? Longonderzoek om eventueel longproblemen te vinden? Genetisch onderzoek om genetische aandoeningen die je eventueel hebt op te sporen? Een leverbiopt om te zien of het daar wel allemaal goed werkt? Nierbiopt om je nieren te checken? Prostaatonderzoek om te zien of die niet toevallig vergroot is? Bronchoscopie om de binnenkant van je longen te bekijken? Schedel laten lichten om daar onderzoek te laten doen? Naar een psychiater om te checken of je mentaal wel helemaal in orde bent? Echo van je hart om te zien of er geen kleplijden is, en of je hart wel goed pompt? Je galblaas en blinde darm preventief laten verwijderen? Scopie van je darm om te zien of er niet toevallig een kwaadaardige poliep zit? Doppler van al je vaten om te zien of er nergens een beginnende obstructie zit? Huidbiopt van ieder plekje op je huid om te zien of het geen kanker is? En dan nog een fullbody scan om het af te maken?

Als je het doet, doe het dan ook goed .. of niet meer van die gekke filmpjes kijken. En stoppen met trollen natuurlijk.

je bent de gastroscopie nog vergeten
 
Zijn vader vindt het misschien wel complete onzin om zo’n onderzoek uit te voeren.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Back
Naar boven