AndroidHealthClinic

Dodelijke aortascheur bij explosief liften?

Bezoekers in dit topic

preventief, prefentiever, preventiefste
Ik zou hem preventief kunnen helpen door hem hier alvast te permabannen. Moeilijk, moeilijk.
 
Zo hebben we ook iemand in m'n gym verloren. Snap het willen scannen ook wel, hoewel ik zelf te lui en sociaal afstotelijk ben om naar de huisarts te gaan voor zulke dingen. Dan maar een snelle kut dood na een kut leven :o

Had niet verwacht dat een huisarts daar moeilijk om zou doen. Is het sowieso niet redelijk normaal om af en toe eens een gehele checkup te doen naar mate je ouder wordt?

Maar deze scan kan ook niet vrezelijk veel meer kosten dan je eigen risico betalen wat anders ook wel moet?
 
En waarom moet ik gebanned worden? Als dit trollen is wil ik best wat minder radicaal over gezondheid beginnen. Ik wist niet dat de ban-level zo laag zat, ik meende me naar de regels te gedragen. Hoe dan ook, ik vind het verder wel een goed forum om over fitness, voeding en sport te lezen en luisteren, dus als dit topic te ver gaat zet er alsjeblieft een slotje op en laat mij lekker lid blijven, want ik ben hier om de sport te bespreken, niet om mensen het leven zuur te maken. Hoe is dat?

Verder dacht ik, als discussie over anabolen mag mag discussie over hoe je het systeem kan bypassen om gezonder te worden ook. My bad.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
iedereen op dit forum mankeert vanalles en zijn allemaal zwaar aan de drugs of AAS, de stemmingen wisselen daarom nog wel eens. Het is maar net hoe de wind waait op het moment, trek het je niet persoonlijk aan
 
Je leest een artikel en je wilt je binnenste buiten laten keren, hypochondrie ligt op de loer.
 
Ik ben extreem hypochondrisch, dat weet ik van mezelf, ik werk zelf ook in de biomedische sector dus ben constant bezig met 3859594 dingen die verkeerd kunnen gaan. Het blijkt echter wel uit onderzoek dat hypochonders langer leven dan het gemiddelde.

En Chungus, thanks bro.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Ik ben nu wel benieuwd van welk farmaceutisch bedrijf je directie lid bent.

Omgeving Oss?
 
Zit niet in Nederland. Geen zin om het over m'n werk te hebben, als je echt nieuwsgierig bent stuur maar een PM, is off topic.
 
Alweer een goed topic. Lekker bezig Dudebro
 
De hele insteek leek me dat we dingen konden bespreken, zoals anabolen, etc.. Tikt ook op de zorg, gevolgen daarvan. Maar goed. Ik zal als m'n huisarts pertinent weigert een andere huisarts nemen. Ik heb vroeger ook drugs gebruikt dus subpathologische hartschade is een zeer reeël iets, hartschade waar je bij normaal leven niks merkt maar wat wel tot shit leidt bij extreme training tot dood kan leiden.
 
De hele insteek leek me dat we dingen konden bespreken, zoals anabolen, etc.. Tikt ook op de zorg, gevolgen daarvan. Maar goed. Ik zal als m'n huisarts pertinent weigert een andere huisarts nemen. Ik heb vroeger ook drugs gebruikt dus subpathologische hartschade is een zeer reeël iets, hartschade waar je bij normaal leven niks merkt maar wat wel tot shit leidt bij extreme training tot dood kan leiden.

Oke, doei
 
In hoeverre is 118Kg bij 31% eigenlijk "normaal leven" ? :dunno:
 
Back
Naar boven