MuscleMeat

Dodelijke ram (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Eigen schuld. Wilde ook eens een mooi kiekje maken
 
:eek: ohw my god.... dit is echt leip gek. Hoe zou die rallyracer zich voelen?
 
Ach daar ligt Rey Mysterio met zn camera:(
 
Is wel een heel drastische manier om te leren vliegen! ??? Is ook wel een beetje z'n eigen schuld. Ziet er trouwens niet zo goed uit, als je em ziet liggen... :(
 
volgens mij is die inderdaad dood ... tenminste die mensen om hem heen doen niet echt hun best voor hem en hij beweegd niet meer....

die rally rijder lijkt het volgens mij ook niet echt te intereseren die rijd gewoon vrolijk verder....
 
Van die chauffeur is het ongelofelijk aso dat hij doorrijdt.

Maar wanneer je denkt dat je op de weg kunt gaan staan tijdens een rally om kiekjes te kunnen maken spoor je gewoon niet.
Ik snap al die mensen bij een rally sowieso nooit. Staat daar gewoon allemaal langs de weg, en in bochten.
Je WEET gewoon dat je geraakt kunt worden. Ik vind het stupid.
 
dom dom. moet wel verschieten zijn voor die chauffeur
 
Blijkt dadelijk dat de chauffeur helemaal gek is van carmageddon.
- 'And the funny thing is...... I don't even LIKE videogames..'
 
Holy shit, spijtig om het te zeggen maar puur eigen schuld.
Bij rally's kan men niet voorzichtig genoeg zijn, hier in België (ik dacht rally vd condroz als ik het goed heb) is het enkele jaren ook gebeurd, gewoon op een groep mensen ingereden met doden als gevolg.
 
Big'r zei:
Van die chauffeur is het ongelofelijk aso dat hij doorrijdt.

Maar wanneer je denkt dat je op de weg kunt gaan staan tijdens een rally om kiekjes te kunnen maken spoor je gewoon niet.
Ik snap al die mensen bij een rally sowieso nooit. Staat daar gewoon allemaal langs de weg, en in bochten.
Je WEET gewoon dat je geraakt kunt worden. Ik vind het stupid.

Idd ophangen die chauf..
 
Beetje voorbarig om die coureur te veroordelen. Hoe komen jullie erbij dat ie is doorgereden, je ziet maar net 2 seconden na die klap. Voor hetzelfde geld heeft ie 'm alsnog verderop aan de kant gezet. En verder is het helemaal de schuld van die toeschouwer. Hij blijft stokstijf staan, probeert niet eens weg te springen. Tja...
 
maar stel dat die vent nog ff snel een fotootje heeft kunnen maken, dan is t wel een UNIEKE plaat geworden: zoiets doet niemand hem na ( zeker niet als je weet wat het gevolg ervan is):D
 
Svensson zei:
Beetje voorbarig om die coureur te veroordelen. Hoe komen jullie erbij dat ie is doorgereden, je ziet maar net 2 seconden na die klap. Voor hetzelfde geld heeft ie 'm alsnog verderop aan de kant gezet. En verder is het helemaal de schuld van die toeschouwer. Hij blijft stokstijf staan, probeert niet eens weg te springen. Tja...


Dat is nou VERSTIJFD van angst, en ga me niet vertellen dat jij als'Supermen' daar wel voor weg zou springen, dat zijn vaak basisreacties, angst, etc.

Maar het is wel zijn eigen schuld, tragische afloop van een domme fout
 
Svensson zei:
Beetje voorbarig om die coureur te veroordelen. Hoe komen jullie erbij dat ie is doorgereden, je ziet maar net 2 seconden na die klap. Voor hetzelfde geld heeft ie 'm alsnog verderop aan de kant gezet. En verder is het helemaal de schuld van die toeschouwer. Hij blijft stokstijf staan, probeert niet eens weg te springen. Tja...

Hij is volgens mij eerste geworden.
 
CitizenDildo zei:
Dat is nou VERSTIJFD van angst, en ga me niet vertellen dat jij als'Supermen' daar wel voor weg zou springen, dat zijn vaak basisreacties, angst, etc.
Goed punt, maar dan heb je het over de laatste fractie van een seconde voor de impact. Als je op de weg gaat staan, zoals deze toeschouwer, dan is het eerste wat je doet wanneer je een auto ziet naderen, toch een flinke stap naar achteren doen? Of nog liever twee.
 
Back
Naar boven